• In de zomer heb ik geen probleem met opstaan rond een uur of zeven, want ik slaap met gordijnen standaard open. Het licht komt vanzelf naar binnen, en wakker blijven in de ochtend lukt meestal wel. Maar nu dat het rond die tijd donker is, kan ik echt niet op staan. Als mijn wekker om zeven uur gaat, zorg ik maar beter dat ik geen oog meer dicht doe, zoals mijn ogen knipperen, want ik kan wel eens een half uur later wakker worden. Dan ben ik echt nog zo ver weg, dat ik gewoon echt niet wakker kan worden.
    Hebben jullie tips? Ik heb net even gauw gekeken en ik heb geen wekker die mij gradueel wakker maakt (en dat is mij te duur) en "doe de gordijnen open" truc helpt ook niet, want ik slaap al met de gordijnen open. En als er geen zon is, heeft het niet veel nut.
    Dus, help?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou, ik zet mijn wekkerradio heel hard en dan op een kruk aan de andere kant van de kamer :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nou ja, je licht gelijk aandoen misschien?


    You were born original, don't die as a copy.

    Had je al op Wish gekeken? Daar heb je van die wekkers met licht, voor een klein prijsje. Als je dat soort dingen zoekt is het het beste om op deze soort sites te kijken c:
    Klik

    En voor de rest... heb je niet een functie op je mobiel dat hij gaat flikkeren of dergelijke? En anders misschien een timer voor de lamp naast je bed(als je die hebt). Die timers kun je goedkoop halen bij de Action en die stel je in op de tijd dat jij hem aan wilt hebben. Dus als jij om 7 uur uit bed moet, kun je hem rond 5 voor 7 zetten, zodat je daar al wat wakker van wordt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    Nou ja, je licht gelijk aandoen misschien?


    He he, dat doe ik al. En dan schijn ik dat keihard in mijn gezicht. Maar blijkbaar werkt dat niet. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zette eerst altijd de wekker aan de andere kant van mijn kamer, zodat ik echt uit mijn bed moest komen. Dan deed ik het licht aan en liep ik meteen naar de badkamer om mijn gezicht te wassen. Dat werkte allemaal best goed.


    Take risks and conquer your fears.

    Zo'n oude wekker kopen en die aan de andere kant van de kamer in een ijzeren schaal zetten, op zijn minst op zo'n afstand van je bed dat je op moet staan. Trust me, it'll work. (':


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken dit, al slaap ik ook gewoon door licht. Ik moet mijn gsm echt ergens leggen waar ik er voor moet opstaan om de wekker uit te zetten, anders zet ik hem gewoon in mijn slaap uit (':


    Mhm?

    Dit is enorm herkenbaar, al slaap ik het liefste in het pikkedonker en dus met de gordijnen potdicht. Er mag geen streepje licht door komen, want anders kan ik niet slapen, maar als ik eenmaal diep slaap maakt het me niks meer uit of de gordijnen open gaan of niet.
    Door de wekkerradio slaap ik heen of ik zet deze in mijn slaap uit. Nu heb ik het alarm van mijn telefoon pas ingesteld naar mijn beltoon, dus de eerste weken werd ik wakker met het idee gebeld te worden; wat best werkt moet ik je zeggen. Mocht ik onverhoopt toch terug in slaap vallen dan belt mijn vriend ook nog standaard om een bepaald tijdstip ( dat hebben we zo afgesproken, rampzalig eigenlijk haha).

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 22:13 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zet mijn wekker (mobiel) op mijn bureau, dus dan moet ik mijn bed uit voor ik hem kan afzetten.


    Take me to wonderland

    Ik ben heel slecht in opstaan, maar toch ben ik vanmorgen om kwart over vier opgestaan. Mij helpt het om iets leuks in de ofhtend te plannen(al is het maar een paar bladzijdes lezen ofzo)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Meteen op je telefoon kijken, het felle licht zorgt ervoor dat je minder makkelijk weer in slaap valt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eerder naar bed gaan zodat je uit jezelf wakker wordt of er minder moeite mee hebt?

    Hoe laat ga je meestal slapen? Grote kans dat dat te laat is voor je. Als ik 's ochtends echt moeite heb om wakker te worden pak ik mijn mobiel erbij en zet ik mijn lampen aan. Na een paar minuten appjes lezen of internetten ben ik echt wel wakker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je ogen heel hard dichtknijpen en dan snel weer open doen. Werkt in ieder geval bij mij!

    Ga je dan niet te laat naar bed 's avond's?
    Ik ben panisch voor fel licht (dat recht in mijn gezicht schijnt) als ik slaap, dus ik zou zeggen zet een bouwlamp tegenover je bed met een tijdklok erop x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss