• Oh help, het gaat alweer richting kerst- en sinterklaas tijd en aangezien mijn vader nooit echt een verlanglijstje heeft; heb ik dus geen idee wat ik moet kopen!
    Het budget is 50-60 euro en ik moet in ieder geval een stuk of 5 cadeautjes hebben.
    Zijn hobby's zijn: treinen, hamsters en fotografie.
    Iemand een leuk idee?

    xo' Brianna

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Fotografie:
    Photojojo heeft leuke fotografiecadeautjes zoals Glas in lensvorm. Je moet maar net de dingen binnen je budget vinden ;)

    Hamster:
    Koop zo'n glijbaan of iets dergelijks?

    Treinen:
    Een conducteurfluitje :'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:22 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Een foto makende hamster trein!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Modeltreintjes? (: Een ticket naar een of ander treinmuseum? (ik neem aan dat dat wel ergens bestaat), een mooie hamsterkooi/spulletjes voor in een hamsterkooi, misschien - als dat ergens te vinden is - een soort speelgoedtreintje voor de hamster haha (: Mooie fotoboeken waarin hij foto's kan doen? Of lijsten waarin hij foto's kan inlijsten? (als hij dat doet)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:29 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Maak foto's van mooie landschappen die je vader niet kent, gaat hij vast leuk vinden. Een hamster? Of samen met hem een ritje met de trein en hem dan ergens een fototoestel geven?


    Some people are art and do art at the same time

    Hm ja, klinkt allemaal wel leuk!


    nothing is true, everything is permitted.

    Dallis schreef:
    Modeltreintjes? (: Een ticket naar een of ander treinmuseum? (ik neem aan dat dat wel ergens bestaat), een mooie hamsterkooi/spulletjes voor in een hamsterkooi, misschien - als dat ergens te vinden is - een soort speelgoedtreintje voor de hamster haha (: Mooie fotoboeken waarin hij foto's kan doen? Of lijsten waarin hij foto's kan inlijsten? (als hij dat doet)

    Hier dacht ik ook al aan, ja! :')