• Ik voel me al een jaartje ontzettend eenzaam. Niet dat ik geen vrienden heb, ik bedoel op het gebied van vriendjes. Ik heb nog nooit een vriendje gehad en over een tijdje word ik alweer 16! Echt iedereen om mij heen heeft verkering en ik heb nog niet eens m'n eerste zoen gehad! Ik baal daar echt van, en het gaat me ook niet echt zo erg om het zoenen maar gewoon omdat ik me eenzaam voel en graag een vriend zou willen hebben. Misschien heb ik nog nooit een vriend gehad omdat ik vrij lang ben en de meestje jongens van mn klas en school kleiner zijn dan ik. Over het algemeen zitten er echt geen kappe jongens op mijn school dus dat is ook een probleem haha. En zeggen dat ik op de ware moet wachten heeft geen zin want ik heb nu al lang genoeg gewacht! Maar goed ben ik de enige die zich zo voelt? Als je een vriend/vriendin hebt waar heb je die ontmoet? Misschien heb ik er wat aan...

    Ah, schat toch. je hebt geen idee van wat je zegt. Ik voelde me ook zo, ik heb iemand gevonden, we plakten veel te veel aan elkaar, ik raakte daar overheen, hij niet.
    Nu wens ik dat ik er nooit zo vroeg aan begonnen was, je wil vrijheid op dit moment van je leven, geloof me.

    Doe wat meer met je vrienden, wees wat closer met je ouders en broers/zussen, maar eenzaamheid met een vriendje oplossen werkt absoluut niet.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    "ik word over een tijdje alweer 16!"
    Hou op, alsjeblieft, je bent PAS 16! Je moet geen vriendje hebben om een vriendje te hebben en erbij te horen, dat is NIET stoer namelijk. Zo lijkt het wel, t is immers 2014, maar.. nee, gewoon nee, wacht, wacht en wacht tot je een echte leuke jongen ontmoet.
    Ga nooit zoeken, zoeken met liefde heeft geen zin

    Amen.


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    "ik word over een tijdje alweer 16!"
    Hou op, alsjeblieft, je bent PAS 16! Je moet geen vriendje hebben om een vriendje te hebben en erbij te horen, dat is NIET stoer namelijk. Zo lijkt het wel, t is immers 2014, maar.. nee, gewoon nee, wacht, wacht en wacht tot je een echte leuke jongen ontmoet.
    Ga nooit zoeken, zoeken met liefde heeft geen zin

    Amen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je bent 15. Ga alsjeblieft niet de menigte achterna - tegenwoordig is het blijkbaar mode om een vriendje te hebben, ongeacht de leeftijd.
    Tip; ga niet op zoek naar een vriendje. Dat komt nog wel.

    Ik heb me lang hetzelfde gevoeld als jij en achteraf gezien was dat totaal niet nodig. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven, maar je kunt echt beter afwachten en alles komt wel op zijn tijd. 'Zoeken' naar liefde is toch onmogelijk en levert geen goede resultaten op. Probeer je op iets anders te concentreren en dan komt alles wel in orde, geloof me!

    Als je nog tips wilt, mag je me altijd pb'en. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    precies hier het zelfde.
    Sinds eind groep acht ben ik met de jongen gestopt omdat we elkaar nooit meer zagen, al vind ik basisschool niet echt iets meer wat echt leifde was. Ik wil ook een vriendje, ik vind de vriend van mijn broer echt heel leuk maar hij mij niet. En ik doe tegen over mijn ouders en broer als of ik het niet weet dat hij mij niet leuk vind maar we zijn wel goede vrienden. Al zou ik ook echt wel weer eens een keertje een vriendje willen, gewoon om het feit dat hij me dan waarschijnlijk wat zelfverzekerder zou kunnen laten voelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jezus man. Alsof je per se op je zestiende een vriendje hoort te hebben. En ik denk niet dat het probleem is dat je te lang bent, eerder dat je er gewoon misschien nog niet klaar voor bent. Je hebt echt nog genoeg tijd om aan een vriendje te beginnen. Geniet lekker van de tijd met je vriendinnen, voordat al dat gezeur met vriendjes komt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zet het van je af, en zoek het vooral niet (want dan kan je bij de verkeerde mensen terecht komen, en je wilt echt niet één van die meisjes zijn die een lief heeft om een lief te hebben)
    relaaaaaaaaaaaaaaaaaaax

    Blijf nog maar even wachten, niet op de ware, maar op een goede jongen. (;


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Je bent 15. Ik ken weinig mensen die al een vriendje hebben (gehad) en de meesten daarvan zijn al bijna 17. Ik zie echt het probleem niet. Zelf heb ik nog nooit een vriendje gehad en ik zie er ook geen nut in om de zaak te bespoedigen. Als je een vriendje wil, gewoon om een vriendje te hebben dan loopt die relatie toch na een tijd stuk. Wacht tot je iemand vindt waar je je goed mee voelt.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:24 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik ben 16. De laatste keer dat ik een vriendje had was in groep 3. Maar dat was volgens mij zelfs nog een betere relatie dan die van vele, we waren gewoon wel meer dan een jaar samen. Oke genoeg over mijn groep 3 gebeuren, zelf weet ik niet waar ik een vriendje voor nodig zou hebben. En je bent niet alleen als je geen vriendje hebt come on, ga iets leuks doen met je vrienden. En aan je lengte ligt het waarschijnlijk niet ik ben 1.56 en kleiner dan volgens mij elke jongen die hoger zit dan de 2de jaarlaag en als het uitmaakt hoelang je bent waarom zou je iemand willen hebben als vriendje.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:33 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    de laatste keer dat ik een vriendje had was in groep 2 :')

    ik zou geen vriendje willen, een vriendje moet je overkomen.
    tenminste, dat is wat ik denk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    LogitG27 schreef:
    "ik word over een tijdje alweer 16!"
    Hou op, alsjeblieft, je bent PAS 16! Je moet geen vriendje hebben om een vriendje te hebben en erbij te horen, dat is NIET stoer namelijk. Zo lijkt het wel, t is immers 2014, maar.. nee, gewoon nee, wacht, wacht en wacht tot je een echte leuke jongen ontmoet.
    Ga nooit zoeken, zoeken met liefde heeft geen zin

    Amen.

    Het was niet mijn bedoeling om de indruk te geven dat ik alleen maar een vriendje zoek om er bij te horen, want dat is dus absoluut niet de rede.

    Wat iedereen hier op een grove manier zegt: maak je niet druk. Ik zou je druk maken om andere, belangrijke dingen, zoals school en plezier hebben. Het laatste wat je namelijk moet doen, is op zoek gaan naar een vriendje. Ik heb er wel 'ervaring' mee (niet precies zelfde situatie, maar lijkt er wel op); ik was zó overdonderd dat er iemand verliefd op mij was, dat ik verliefd was geworden op het gevoel dat er iemand verliefd op mij was. Het was na twee maanden alweer uit. Als je iemand leuk vind, dan merk je dat vanzelf wel.
    En wacht nog maar een jaartje of twee, voor de jongens bij jou op school. Ik weet nog dat ik ooit groter was dan de jongens die nu in mijn jaar zitten. Ik zit even twee jaar niet bij hen in de klas en ze worden twee à drie koppen groter dan ik ben. Die kereltjes moeten allemaal nog even hun groeistuip krijgen.

    Maar maak je alsjeblieft geen druk, meid. Liefde moet komen aanwaaien, vooral in je jongere jaren. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    Wat iedereen hier op een grove manier zegt: maak je niet druk. Ik zou je druk maken om andere, belangrijke dingen, zoals school en plezier hebben. Het laatste wat je namelijk moet doen, is op zoek gaan naar een vriendje. Ik heb er wel 'ervaring' mee (niet precies zelfde situatie, maar lijkt er wel op); ik was zó overdonderd dat er iemand verliefd op mij was, dat ik verliefd was geworden op het gevoel dat er iemand verliefd op mij was. Het was na twee maanden alweer uit. Als je iemand leuk vind, dan merk je dat vanzelf wel.
    En wacht nog maar een jaartje of twee, voor de jongens bij jou op school. Ik weet nog dat ik ooit groter was dan de jongens die nu in mijn jaar zitten. Ik zit even twee jaar niet bij hen in de klas en ze worden twee à drie koppen groter dan ik ben. Die kereltjes moeten allemaal nog even hun groeistuip krijgen.

    Maar maak je alsjeblieft geen druk, meid. Liefde moet komen aanwaaien, vooral in je jongere jaren. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom zou je perse een vriend willen? Zoiets overkomt je nu eenmaal. Hoe wanhopiger je wordt, hoe minder snel je iemand gaat vinden hoor. Je bent 15, je hebt er niet een nodig en je moet er zeer zeker geen willen om erbij te horen want dat is grof gezegd gewoon diep triest. Een vriend is leuk, maar niet om alleen maar mee te zoenen.
    Ik denk eerlijk gezegd dat als je een relatie wilt om erbij te horen, je nog niet klaar bent voor een relatie.


    "Ignite, my love. Ignite."