• Naar het idee van & ooit eerder gestart door Naomi aka NiaIler. Alle rechten gaan dan ook naar haar.



    One Direction.
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, film en parfum is ook een nieuw album niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe single The Best Song Ever die binnen een paar weken verschijnt, is precies dezelfde planning gemaakt.
    One Direction en het management hebben besloten om opzoek te gaan naar een aantal look-a-likes om mee te laten spelen in videoclip.
    Dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, want toen One Direction dacht dat ze hun look-a-like(s) hadden gevonden bleek niets minder waar te zijn. Het uiterlijk mocht misschien wel lijken, maar het karakter leek in de verste verte niet op de van de jongens. Zeker niet als meerdere personen zich voor een rol meldde en er nog conflicten ontstaan ook.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles - quin98
    -Liam James Payne -Kendizzzzle
    -Niall James Horan - IrishNialler
    -Louis William Tomlinson - NiaIler
    -Zayn Javadd Malik - KiliOfDurin


    Look-a-likes
    (Dit zouden er twee per een persoon kunnen worden, mocht dat nodig zijn)
    - Look-a-like Harry: Marcel Nicholas Chamberton - Tomles
    - Look-a-like Louis: Giovanni Jeremy Carrick - LuciIle
    - Look-a-like Liam: Davie James "DJ" Macaba Knetterdisco
    - Look-a-like Zayn: Silas Karif Sheridan / Veronica Stilton - Serenitae
    - Look-a-like Niall: Marcus Lucas May - KiliOfDurin


    Overige rollen:
    - Zusje Giovanni en beste vriendin Niall: Shaney April Carrick - Whisperings
    - Ex-vriendin Liam: Rikki Amarys Jareau - Kerberos


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie (In de RPG mag het natuurlijk wel)
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!
    - Alleen NiaIler en LuciIle openen de nieuwe topics.[/b]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 12:54 ]


    "Family don’t end in blood”


    Rol: Liams look-a-like
    Naam: Davie James "DJ" Macaba
    Leeftijd: 21, 18 november 1992
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Hij is één en al arrogantie. Hij vindt zichzelf heel wat, en kan absoluut niet tegen kritiek. Hij heeft een kort lontje, geeft meestal niet om andermans mening en denkt alleen maar aan zichzelf. DJ doet alleen aardig wanneer hij daar zin in heeft of als hij iets van iemand gedaan wil hebben. Hij heeft een hekel aan verlegen en teruggetrokken mensen, soms boort hij ze al dan niet onbewust de grond in met zijn opmerkingen. Hij is vaak sarcastisch, maar zegt meestal ook wat hij denkt. Hij is nou niet bepaald de leukste om mee om te gaan. Maar DJ kan ook liefhebben, om mensen geven. Al duurt het lang voordat hij iemand echt vertrouwt. Hij kan lief zijn, behulpzaam, soms heeft hij plotselinge momenten van vrolijkheid en dat hij in een aardige bui is. Maar dit komt niet echt vaak voor. Hij heeft een beetje een pesterig karakter en oordeelt snel over mensen.
    Uiterlijk: Hij is lang en gespierd, heeft korte blonde haren en blauwe ogen. Hij lijkt jonger dan dat hij is, iets waar hij zich heel erg aan irriteert. Hij ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar van dichtbij denk je daar toch wel anders over. Meestal heeft hij een ijzige uitstraling, alsof het hem allemaal niets kan schelen.
    Extra: Wat hij aan niemand vertelt is dat hij een rotjeugd heeft gehad, en dat hij daarom zo is geworden.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 12:50 ]

    Rol: Cutie.
    Naam: Marcel Nicholas Chamberton.
    Leeftijd: 19. (7 december.)
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Marcel is vooral een ontzettend lieve en spontane jongen. Af en toe kan hij een beetje vreemd zijn, maar dat is altijd goed bedoelt. Hij word niet snel kwaad, het is meer zeldzaam als je dat mag aanschouwen. Hij is erg beschermend tegen over zijn vrienden en familie en zal alles doen om ze te beschermen. Hij is erg van slag als hij iemand gekwetst heeft of iemand pijn gedaan in wat voor vorm dan ook. De jongen is snel verlegen, dus zal je ook nooit uit zichzelf aanspreken. Hij is erg druk bezig om zijn toekomst te regelen, waardoor hij soms vergeet dat je het ook leuk moet hebben. Ook staat hij onzeker in zijn schoenen, en vat dingen al snel negatief op, waardoor je op je woorden moet passen met hem in de buurt. Die onzekerheid komt vooral omdat hij vroeger hevig gepest is, wat nu eigenlijk nog steeds niet helemaal is opgehouden. Eigenlijk moet je de jongen behandelen als een jong hert, hij kan heel aanhankelijk en lief zijn, maar door de kleinste actie of woorden kan je hem afschrikken. Hij is dan ook een zachtaardig persoon, die gevoelig is voor de stemming van anderen en graag dingen doet om hen blij te houden. Over het algemeen is Marcel dan ook iemand die graag alleen is en die je snel in een stil hoekje ziet lezen of helemaal niet ziet verschijnen. Wat je hem ook nooit zult horen doen is vloeken, grotendeels vanwege een strenge opvoeding maar ook omdat hij er het nut niet van inziet. Volgens hem zijn er betere manieren om irritatie of woede uit te drukken.
    Uiterlijk: De jongen is met zijn één meter tachtig een van de langere, maar vergis je niet want hij is alles behalve intimiderend of dominant. Eerder snel over het hoofd gezien en onhandig. Officieel gezien heeft de jongen bruine krullen, maar vind dat persoonlijk ontzettend irritant dus fikst dat met aardig wat gel. Hij heeft hele heldere groene ogen die dwars door je heen kunnen kijken, en altijd zien of er iets mis is of niet. Aan de andere laten die ogen voor anderen niks door, dus je kan aan hem nooit zien of hij oprecht lacht of het keihard faked of dat hij door een dergelijke opmerking veel meer gekwetst is dan je kan zien. Helaas verbergt hij ze meestal achter een ietwat grote bril, aangezien hij niet tegen lenzen kan en zonder is hij zo blind als een mol. Zijn kledingstijl is typisch "nerdy," al vind hij het zelf erg prettige kleren. Hij heeft absoluut geen tatoeages of dergelijke, niet omdat hij het niet mooi vind, in tegendeel zelfs, maar hij zou bij god niet weten wat hij zou willen en wacht daarom rustig af tot er een echt goed plan op zijn weg komt.
    Extra: De jongen is biseksueel. Marcel heeft ook een hond genaamd Quanno, en is een net eenjarige gecoupeerde Dobermann reu. Quanno verlaat nooit zijn zijde en loopt altijd los, aangezien hij ondanks zijn jonge leeftijd goed is afgericht en niks doet zonder commando. Afgezien van het enigszins ruige uiterlijk van het dier, is hij even zachtaardig en vriendelijk als zijn eigenaar en likt je eerder dood dan dat hij bijt. De meeste mensen zijn dan ook verbaasd zo'n stoere hond met zo'n verlegen jongen te zien, al lijken ze in werkelijkheid erg veel op elkaar. De hond is dan ook zijn grootste vertrouweling en praat best vaak tegen hem, sommige mensen zeggen zelfs dat Quanno dan oprecht lijkt te luisteren en zijn rechtopstaande oortjes spitst, om met grote oogjes en volle aandacht op te kijken.


    Because I love him, do I need another reason?

    YEAH MARCELLLLL <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Mag ik de beste vriendin van Niall, die dan een zusje is van een van de look-a-likes?


    Natuurlijk. Van wie wil je het zusje zijn?


    "Family don’t end in blood”

    LuciIle schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Van wie wil je het zusje zijn?


    Maakt niet uit (;


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Maakt niet uit (;


    Haha, kies in ieder geval iemand, want dan weet ik waar ik je in kan vullen.


    "Family don’t end in blood”

    LuciIle schreef:
    (...)

    Haha, kies in ieder geval iemand, want dan weet ik waar ik je in kan vullen.


    Ehmn is Giovanni goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Marcel is cute en nu hebben we nog meer mensen op hondenroutine


    Bowties were never Cooler

    Whisperings schreef:
    (...)

    Ehmn is Giovanni goed?


    Prima.


    "Family don’t end in blood”

    Heb er zin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DJ is klaar, nu ga ik beginnen aan Liams look-a-like. Als dat mag dan? Want er staat niet dat ik hem heb gereserveerd?

    Knetterdisco schreef:
    DJ is klaar, nu ga ik beginnen aan Liams look-a-like. Als dat mag dan? Want er staat niet dat ik hem heb gereserveerd?


    Hmm, ik weet niet of het mogelijk is om twee look-a-likes te hebben. Ik ga het even met Naomi overleggen, aangezien het idee door haar bedacht is en het dus eigenlijk haar topic is, ik heb het alleen maar voor haar geopend.


    "Family don’t end in blood”

    LuciIle schreef:
    (...)

    Hmm, ik weet niet of het mogelijk is om twee look-a-likes te hebben. Ik ga het even met Naomi overleggen, aangezien het idee door haar bedacht is en het dus eigenlijk haar topic is, ik heb het alleen maar voor haar geopend.


    Edit: We kijken eerst nog even of iemand anders nog een Liam look-a-like wil, aangezien jij wel al een look-a-like rol hebt. Mocht deze rol overblijven, dan is hij dan alsnog voor jou.


    "Family don’t end in blood”

    Twijfels...


    Bowties were never Cooler

    Vertel ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer