• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid, geraden door Raccoon
    Het schudden met een strip van de pil.

    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".
    • Het zorgt er voor dat je niet in de problemen komt.


    Het tweede geluid, geraden door Eavan
    Het was een geluid dat ik maakte met mijn tong.
    Hints:
    •Iedereen die je kent, heeft het ding waar ik het geluid mee maakte.


    Het derde geluid
    Hints:
    • Het geluid is niet versterkt.
    • Het zijn twee objecten die ik tegen elkaar aansla.
    • De objecten zijn klein, maar wegen ondanks hun grootte toch wel wat.


    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:49 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yoda schreef:
    Is het zo'n ding met van die balletjes, dat als je de ene tegen de ene kant laat gaan, die aan de andere kant opspringt? ='D

    Nee. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Iets met je tong? :') Heel vaak op de spatiebalk klikken? Een schakelaar omzetten?


    :)

    Klappertjes pistool?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op je voet slaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bayard schreef:
    Iets met je tong? :') Heel vaak op de spatiebalk klikken? Een schakelaar omzetten?

    Als dàt mijn tong was, dan is er iets heel mis met me. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    IK WEET HET

    met een hittepit {warmtekussen} ritmisch op een tafel slaan :D


    Everything is possible,you just had to believe

    Cassia schreef:
    (...)
    Als dàt mijn tong was, dan is er iets heel mis met me. :'D

    Haha. Ja weet ik veel. Had gekund, toch? x]


    :)

    Simbaaa schreef:
    IK WEET HET

    met een hittepit {warmtekussen} ritmisch op een tafel slaan :D

    Dan zitten er toch wel deuken in tafel hoor. (joehoe)
    Maar nee, dat is het ook niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    een strip met pilletjes tegen iets slaan ? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Klappertjespistool is het ook niet? Dangit.

    Is het een aansteker?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    castagnettes


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik weet al waar het me aan herinnert.
    Ik moest vanmiddag de biefstuk uit de vriezer halen en toen sloeg ik voor de grap twee bevroren biefstukken tegen elkaar aan. Het klinkt precies als dit. Maar het is het niet, daar ben ik zeker van x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Met een zweep tegen iets slaan? :')


    :)

    Smakgeluiden maken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Van die (camping)gaspitjes aanzetten voordat dat je er een vlam bij gooit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly