• hallo ik woon in griekeland de saaiste land ter world ik wou egelijk weten hoe julli leven ik wil dat julli alles schijfen wat julli doen van poepen tot compiuteren (oke dat klinkt wierd xd) maar was doen julli de hele dag wat ik doe:
    ik sta op (in griekeland is het normaal om geen ontbijt te eiten) ik ga naar de bakker en supermarkt help me moeder met het huishouden tot 11 dan 1/2 uurtjes op me pc dan gaan we eten (wij eten warm ront 1 uur 12 uur in nederland ;)) dan ga ik poepen oke fail xD dan naar me tanten en is me dag vorbee :( en nu julli :D

    Ik doe meestal niets anders dan op het internet surfen met de laptop. Ik heb echt geen leven ;x


    26 - 02 - '16

    Nou, ehm, ik doe niet zo veel. Meestal sta ik op, ontbijt en ga dan lezen of computeren. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik sta op rond 1 uur, ga ontbijten, dan ga ik achter mijn laptop zitten, daarna om 5 uur avondeten, en daarna weer achter mijn laptop of met vrienden iets doen.

    Bij mij is er op het moment een festival (Lokerse Feesten), dus voor de komende tijd:
    opstaan rond 14u, de hele dag luieren (pc, tv), rond 17/18u douchen en dan vertrek ik, feest ik en kom ik rond 4/5 u 's nachts thuis en zo verder en zo voort...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Bij mij is er op het moment een festival (Lokerse Feesten), dus voor de komende tijd:
    opstaan rond 14u, de hele dag luieren (pc, tv), rond 17/18u douchen en dan vertrek ik, feest ik en kom ik rond 4/5 u 's nachts thuis en zo verder en zo voort...


    Oh, daar ga ik de 7e naartoe!

    Vakantiedag: opstaan -> werk -> computer/telefoon etc. -> avondeten -> computer/telefoon etc. óf films en series kijken óf iets met vriendinnen.
    Schooldag: opstaan -> school -> computer/telefoon etc. -> huiswerk -> avondeten -> huiswerk óf computer/telefoon.

    Grofweg, haha c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wauw, veel computerverslaafden xd maar ach, zelf ben ik ook niet beter hoor xd

    Wakker worden, op mn telefoon, opstaan, ontbijten, aankleden, telefoon,(soms middag eten), dingen die ik die dag moet doen(verschilt per dag), telefoon, avond eten maken, telefoon, eten, laptop/telefoon, in bed liggen, telefoon, slapen.

    Het is echt een wonder dat ik zonder telefoon kan leven. Ik moest dat laatst twee weken doen!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 19:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leda schreef:
    (...)

    Oh, daar ga ik de 7e naartoe!

    Dan ben ik jarig


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik word wakker rond 9 uur. Blijf dan nog een halfuur op bed liggen met mijn mobiel. Dan ga ik naar beneden om wakker te worden met koffie. Dan ga ik weer naar boven om me om te kleden en tv te kijken. Dan om 12 uur lunch. Wat ik s middags doe is altijd anders. Avond eten om half 6. Om half 7 met de honden lopen. Thuis weer koffie drinken en tv kijken. En dan rond 1 uur weer slapen
    Haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Uh pff, werken, beetje in huis meehelpen, gamen, naar mijn vriend gaan, vrijdag feestje in Amsterdam.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vakanie : half tien op. Koffie drinken leren en aankleden. Lunchen luoeren lezen mobiel. Eten. Kaarten meestal en dan rond elf naar bed en rond half een slapen

    Schooldag: opstaa shool lunh shool naar huis. Huiswerk en quizlet. Eten. Quizlet muziek luisteren. Slapen rond negen uur half tien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kennen julli meschien leuken websites?