• Hoi

    Ik heb een probleem met mijn pc. Soms als ik Tumblr open, of gewoon mijn dashboard vernieuw wordt mijn pagina helemaal
    wit en staat er links vanboven in de hoek in zwarte letters "404 - not found". Als ik dan de "/dashboard" weglaat in de linkbar wordt de pagina gewoon
    helemaal wit. Ik heb hier ongeveer 3 keer per dag last van, en meestal verdwijnt de melding dan ook wel uit het niets, soms na een kwartier maar soms ook pas na een uur.
    Het rare is dat dit meestal gewoon plots gebeurt en zonder reden.
    Heeft nog iemand hier last mee? Of kan iemand me helpen?
    Ik gebruik google chrome, maar dit gebeurt ook gewoon op firefox of op internet explorer.

    Hier zijn screenshots. (klik) (klik)

    Niemand die me kan helpen?

    Ik heb het gelezen, en wil best helpen, maar ik zou het echt niet weten. Sorry.


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.

    Wij hebben geen pc dus dat werkt anders, dus ik kan je niet helpen sorry


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    UnIimited schreef:
    Ik heb het gelezen, en wil best helpen, maar ik zou het echt niet weten. Sorry.


    Inheritance schreef:
    Wij hebben geen pc dus dat werkt anders, dus ik kan je niet helpen sorry


    Oké, geen probleem. Toch bedankt!

    Het lijkt er op alsof je geen verbinding kan maken met de tumblr server/site.
    Misschien word er aan gewerkt.. maar veder zou ik het niet weten. Ik denk dat je wel iets op google kan vinden hier over.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 14:40 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik denk dat het aan je computer ligt, to be honest. Dat er iets in de site zit wat je pc niet zo goed kan verwerken.


    Firm believer of all that is magic

    Sketches schreef:
    Het lijkt er op alsof je geen verbinding kan maken met de tumblr server/site.
    Misschien word er aan gewerkt.. maar veder zou ik het niet weten. Ik denk dat je wel iets op google kan vinden hier over.


    Ik heb al gezocht, maar ik vind niet echt een oplossing. Vele mensen raden antivirussen aan, maar ik denk niet dat ik het probleem daarmee
    kan oplossen.

    Ik denk dat dit aan Tumblr ligt, of de verbinding van jouw pc tot Tumblr, of eventueel je internet dat voor een seconde weg is. Ik denk niet dat je er zelf veel aan kan doen.


    Let the Night embrace you

    Aidan schreef:
    Ik denk dat het aan je computer ligt, to be honest. Dat er iets in de site zit wat je pc niet zo goed kan verwerken.


    Ik weet het niet, ik heb dit zowel op mijn laptop als op mijn vaste pc. Ik zou het gek vinden als ze beide hetzelfde probleem zouden hebben.

    Jinxed schreef:
    Ik denk dat dit aan Tumblr ligt, of de verbinding van jouw pc tot Tumblr, of eventueel je internet dat voor een seconde weg is. Ik denk niet dat je er zelf veel aan kan doen.


    Het zou wel eens aan de internetverbinding kunnen liggen, ik heb wel vaker last met internetverbinding. Alhoewel er tijdens dat ik dit probleem heb, alle andere sites die ik open heb staan wel gewoon werken. En ik denk eigenlijk niet dat het aan Tumblr ligt, heel soms heb ik dit ook met Q en het zou raar zijn dat anderen hier dan geen last mee hebben.