• Hoii,,
    Oké, ik heb al véél ideetjes gehad voor nieuwe series, maar die hier ga ik ZEKER realiseren.. Ik denk niet dat iemand al zo'n serie heeft en anders laat je het maar es weten.. Enne titels zijn ook altijd welkom! =D
    QUIZ:

    Frankrijk, (…) is een gewoon meisje van Parijs, met een gewone vakantiejob. Nou ja, gewoon? Ze werkt in Disneyland Parijs en doet daar verschillende klusjes. De ene keer staat ze aan een attractie, een eetkraampje,… en een andere keer kruipt ze in de huid van een Disneyfiguur. Op een dag wordt er een dringende spoedvergadering gehouden om alles tip top te maken voor een geweldig verjaardagsconcert van … TOKIO HOTEL. Ze willen hun 18e verjaardag vieren in Europa en vonden Disneyland dan ook de geschikte plaats. Iedereen moet een taak op zich nemen die hem wordt aangestoken. Jij moet natuurlijk de jongens naar de privé ruimtes begeleiden en hun een aangename avond/nacht bezorgen. Maar de avond loopt een klein beetje in het honderd na een stoot van jou met Tom. Niets speciaals in jou ogen, maar wat gebeurd er als Tom opeens verliefd wordt op jou? En hij niet de player is zoals iedereen beweert?…

    ROLLEN:
    Hoofdrol; [graag fransklinkende naam]
    BF Hoofdrol; [ook graag fransklinkende naam]
    Fan1;
    Fan2;
    BF TOM;
    Miley Cyrus;
    Bazin entertainment Disney; [Fransklinkende naam]
    Jaloerse Bitch; [Fransklinkende naam]
    Dus Mensjes,,Plz Bied Je Aan! ^^ En Geef Ook een Titel [als je er één weet...]
    Naam;
    Leeftijd; (16,16+)
    Plaatje;
    Tekstje;
    Leuke Quiz?;

    BELANGRIJK!
    Ik heb dus wat ingesteld voor het tekstje, gelieve er minimum 8 lijntjes neer te schrijven... Voor degene die dat nog niet wisten, gelieve het aan te passen. Doe je het niet, heeft dat geen invloed op de rol omdat je het daarvoor nog niet wist. Maar nu dus wel 18:47


    What you see, is what you get.

    wanneer ga je de rollen bekend maken?

    Als er 'aanbiedingen' zijn voor alle rollen. Tegen dan jong =( Er wil niemand meer denk ik ><


    What you see, is what you get.

    Haay ik wel wel voor de hoofdrol gaan =]

    Naam: Shauni
    Leeftijd: 19
    Plaatje: http://z.about.com/d/realitytv/1/0/c/L/1/Girlicious_Jamie.jpg

    Tekstje: Heaay peepz. Ik ben dus shauni =]. Ben 19 jaar oud en woon in frankrijk. Om precies te zijn woon ik in parijs =]. En nee heb geen vriendje. Je wilt nu vast en zeker mijn stijl weten? Nou ik ben geen huppel. Ik ben een beetje gewoontjes. Maar weet Gewoon alles over de mode =]. Daar moet je dus altijd bij mij zijn. Maar ik denk dat ik moet gaan schatjes ;).

    xóxó

    ik ga topic open voor jou voor meer 'aanbiedingen'


    We're all dancing to the same sad song.

    ik ga topic open voor jou voor meer 'aanbiedingen'


    We're all dancing to the same sad song.

    sorry voor dde herhaling


    We're all dancing to the same sad song.

    sorry voor dde herhaling

    Het is niets en DANKJE! ^^
    Je bent een sgat x


    What you see, is what you get.

    Ik wil hoofdrol o BF info komt =3


    Naam; Belle => Spreek je uit als Bell.

    Leeftijd; (16,16+) 17

    Plaatje; http://i224.photobucket.com/albums/dd276/xGlamBitchyBarbiex/DSC06961.jpg

    Tekstje;

    Haaii snoepzz<3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al doorhad Belle en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Zoals je misschien al gezien hebt op het plaatje heb ik blonde haren dat i all naturall voor de mensn die eraan twijfelde!In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&shoppen en ook met vrienden weggaan & naar muziek luisteren. Nu bijvoorbeeld ben ik naar '3Doors Down- Here without you' aan het luisteren. Je kan me he-le-maal gek verklaren maar ik kan geen 1 dag zonder muziek! Okay what ever. Dat is ook dat je niet zonder vrienden kan. Weetje, ik heb een tijdje een hele moeilijke periode achter de rug want al m'n vrienden hebben me tegen mij gekeerd. Gelukkig had ik nog lieve mensjes leren kennen via via. Snap je? Ach what, neen ik ben helemaal single dus heb nog geen vriend. Happy singles noemen ze dat! Maar ach, ik moet gaan want ik ga zometeen shoppen!

    Doei<3


    Leuke Quiz?; Jaah eruug leuk ^^


    I'll Destroy All That You Have.

    ikke lief!ja tog?


    We're all dancing to the same sad song.

    ikke lief!ja tog?

    Ja, héél erg lief!


    What you see, is what you get.

    ik ben er uit ik wil anders wel BF Tom :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik ben er uit ik wil anders wel BF Tom :D

    Zet dan ook een tekstje ervoor ^^


    What you see, is what you get.

    Bf Tom
    Naam; Rachel
    Leeftijd; 17
    Plaatje; http://myspace-454.vo.llnwd.net/00716/45/48/716058454_l.jpg
    Tekstje;
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 17 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam.
    Ik hou van kleding ontwerpen,muziek maken,eyeliner en lolly's. Ik haat dierenleed en zinloos geweld
    Leuke Quiz?; Joah,vrij origineel geloof ik ook,niemand heeft dat=O toch?


    Music is the new sex

    Ik wil miley cyurs wel zijn !
    Naam;
    Miley cyrus
    Leeftijd; (16,16+)
    Zogoed als 16
    Plaatje;
    http://www.celebrity-gossip.net/images/thumbnails/miley-cyrus-disney-games-2008.jpg
    Tekstje;
    Hey , met Miles !
    Ik ben bijna 16 jaar , maar mijn sweet sixteen heb ik al gehad , het was echt geweldig !
    Ik speel, hannah montana. Een meisje dat een dubbelleven heeft.
    Naast hannah montana spelen , zing ik ook.
    Ik heb echt zoveel te danken aan Disney.
    Voor de rest heb ik ook nog samen met een goedde vriendin van me ; Mandy, De M&M Show op youtube. Check it out !
    Ik ben iemand die van fun houdt en veel lacht.
    Veel weet ik niet te zegggen , dus..
    Chizzel !
    Leuke Quiz?;
    Ik ben geen fan van Tokio hotel , maar het lijkt me leuk om in je serie te spelen
    http://www.juniorcelebs.com/wp-content/uploads/2008/08/miley-cyrus-teen-choice-7-things-2.jpg

    ik heb al veranderd ik hoop da die goed is :D
    en hij staat gwn bij mijn vorige reactie ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wil miley cyurs wel zijn !

    Maak ook een tekstje plz,..


    What you see, is what you get.