• Hoii,,
    Oké, ik heb al véél ideetjes gehad voor nieuwe series, maar die hier ga ik ZEKER realiseren.. Ik denk niet dat iemand al zo'n serie heeft en anders laat je het maar es weten.. Enne titels zijn ook altijd welkom! =D
    QUIZ:

    Frankrijk, (…) is een gewoon meisje van Parijs, met een gewone vakantiejob. Nou ja, gewoon? Ze werkt in Disneyland Parijs en doet daar verschillende klusjes. De ene keer staat ze aan een attractie, een eetkraampje,… en een andere keer kruipt ze in de huid van een Disneyfiguur. Op een dag wordt er een dringende spoedvergadering gehouden om alles tip top te maken voor een geweldig verjaardagsconcert van … TOKIO HOTEL. Ze willen hun 18e verjaardag vieren in Europa en vonden Disneyland dan ook de geschikte plaats. Iedereen moet een taak op zich nemen die hem wordt aangestoken. Jij moet natuurlijk de jongens naar de privé ruimtes begeleiden en hun een aangename avond/nacht bezorgen. Maar de avond loopt een klein beetje in het honderd na een stoot van jou met Tom. Niets speciaals in jou ogen, maar wat gebeurd er als Tom opeens verliefd wordt op jou? En hij niet de player is zoals iedereen beweert?…

    ROLLEN:
    Hoofdrol; [graag fransklinkende naam]
    BF Hoofdrol; [ook graag fransklinkende naam]
    Fan1;
    Fan2;
    BF TOM;
    Miley Cyrus;
    Bazin entertainment Disney; [Fransklinkende naam]
    Jaloerse Bitch; [Fransklinkende naam]
    Dus Mensjes,,Plz Bied Je Aan! ^^ En Geef Ook een Titel [als je er één weet...]
    Naam;
    Leeftijd; (16,16+)
    Plaatje;
    Tekstje;
    Leuke Quiz?;

    BELANGRIJK!
    Ik heb dus wat ingesteld voor het tekstje, gelieve er minimum 8 lijntjes neer te schrijven... Voor degene die dat nog niet wisten, gelieve het aan te passen. Doe je het niet, heeft dat geen invloed op de rol omdat je het daarvoor nog niet wist. Maar nu dus wel 18:47


    What you see, is what you get.

    (...)
    Maak ook een tekstje plz,..

    het tekstje staat er , nu :D

    (...)
    het tekstje staat er , nu :D

    Danku sgatt x


    What you see, is what you get.

    al genoeg aanbiedingen
    ?


    We're all dancing to the same sad song.

    wnnr ga je kiezen ???

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wanneer ik zeker 1 iemand heb voor iedere rol. Nu dus nog niet voor alle rollen, heb nog voor 4 rollen mensen nodig, dusj... sorry zu


    What you see, is what you get.

    Ik hebh het aangepast,sorry dat ik het nu pas deed maar ik moest naar de dokter.

    ow okii^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik hebh het aangepast,sorry dat ik het nu pas deed maar ik moest naar de dokter.

    Geen probleem =)


    What you see, is what you get.

    en???al gekozen???kom p mensen :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    en???al gekozen???kom p mensen :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    en???al gekozen???kom p mensen :D

    Heb nog gene mensen genoeg! Ö


    What you see, is what you get.

    (...)
    Heb nog gene mensen genoeg! Ö


    owww jmmr :(

    ik wil weten wie wie word :)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol; BF Tom
    Naam;Nickita
    Leeftijd;17
    Plaatje;
    http://img348.imageshack.us/img348/4875/avvv3mt.jpg
    Tekstje;
    Yo mijn naam is Nickita
    ik ben 17 jaar en een levensgenieter
    Ik sta altijd voor mijn vrienden klaar en laat ze ook echt niet vallen
    Ik ben verslaafd aan kauwgom lolly`s en muziek vandaar dat ik de deur nooit uit ga zonder mijn mp3
    Skaten is mijn ding en ik teken graag maar dan wel graffiti onwerpen ja ik ben dol op graffiti daar kan ik nou ook niks aan doen
    Oh ik heb nog niet vertelt wie mijn vrienden zijn he lol
    Ik ben de bf van Tom we kennen elkaar al zinds de kleuterklas en hebben samen altijd de grootste lol ja ik ken tom anders dan de andere en zoals de pers altijd wel niet van hem zegt de meeste dingen zijn nog leugens ook maarja wat doe ik er aan he
    Maar ik ga nu heb geen zin mee om over me zelf te lullen dus als je nog meer wilt weten vraag je het maar mzzl luitjes spreek julie vast nog wel later zo niet fijn leven verder <3
    Leuke Quiz?; ja vind hem super en orgineel


    You can't touch music but music touch you

    Ben benieuwd wie de rollen hebben ;)


    You can't touch music but music touch you

    Ben benieuwd wie de rollen hebben ;)


    Ik eb echt rollen nodig! Kent ge nie nog mensen die willen voor de andere rollen? ><


    What you see, is what you get.