• Hoii,,
    Oké, ik heb al véél ideetjes gehad voor nieuwe series, maar die hier ga ik ZEKER realiseren.. Ik denk niet dat iemand al zo'n serie heeft en anders laat je het maar es weten.. Enne titels zijn ook altijd welkom! =D
    QUIZ:

    Frankrijk, (…) is een gewoon meisje van Parijs, met een gewone vakantiejob. Nou ja, gewoon? Ze werkt in Disneyland Parijs en doet daar verschillende klusjes. De ene keer staat ze aan een attractie, een eetkraampje,… en een andere keer kruipt ze in de huid van een Disneyfiguur. Op een dag wordt er een dringende spoedvergadering gehouden om alles tip top te maken voor een geweldig verjaardagsconcert van … TOKIO HOTEL. Ze willen hun 18e verjaardag vieren in Europa en vonden Disneyland dan ook de geschikte plaats. Iedereen moet een taak op zich nemen die hem wordt aangestoken. Jij moet natuurlijk de jongens naar de privé ruimtes begeleiden en hun een aangename avond/nacht bezorgen. Maar de avond loopt een klein beetje in het honderd na een stoot van jou met Tom. Niets speciaals in jou ogen, maar wat gebeurd er als Tom opeens verliefd wordt op jou? En hij niet de player is zoals iedereen beweert?…

    ROLLEN:
    Hoofdrol; [graag fransklinkende naam]
    BF Hoofdrol; [ook graag fransklinkende naam]
    Fan1;
    Fan2;
    BF TOM;
    Miley Cyrus;
    Bazin entertainment Disney; [Fransklinkende naam]
    Jaloerse Bitch; [Fransklinkende naam]
    Dus Mensjes,,Plz Bied Je Aan! ^^ En Geef Ook een Titel [als je er één weet...]
    Naam;
    Leeftijd; (16,16+)
    Plaatje;
    Tekstje;
    Leuke Quiz?;

    BELANGRIJK!
    Ik heb dus wat ingesteld voor het tekstje, gelieve er minimum 8 lijntjes neer te schrijven... Voor degene die dat nog niet wisten, gelieve het aan te passen. Doe je het niet, heeft dat geen invloed op de rol omdat je het daarvoor nog niet wist. Maar nu dus wel 18:47


    What you see, is what you get.

    Man, hoeveel series ga jij wel makan?
    Krijg je daar wel tijd voor?! Hhahaha,
    maar hier hoef ik ff geen rol. Ik heb geen zin om dat in te vullen XD.
    XB.


    we've only said goodbye with words

    Man, hoeveel series ga jij wel makan?
    Krijg je daar wel tijd voor?! Hhahaha,
    maar hier hoef ik ff geen rol. Ik heb geen zin om dat in te vullen XD.
    XB.

    Ja, man weet ik x'D Maar da's mijn 5e serie. Aléja 4e eigenlijk. Komaan vul in! Ik heb nog mensen nodig! ^^ Vul in, voor mij (A)


    What you see, is what you get.

    Naam; Say, afkorting van Sayonora ><

    Leeftijd; (16,16+) 17

    Plaatje; http://i70.photobucket.com/albums/i107/xjsbellamias13/1385690382_l.jpg

    Tekstje;

    Hey,,
    Ik ben Say, 17 jaartjes jong. Ik hou van muziek, je zou bijna kunnen zeggen dat het mn leven is. x] Ik speel al gitaar sind mn tiende en drum, verder zing ik en speel piano. Mijn mp3 is heilig! Zonder muziek is mijn dag gewoon niet compleet! Ik hou super veel van mijn vrienden en als je het waagt om ze ook maar met een vinger aan te raken dan zal je daar je hele leven nog spijt van hebben, dat beloof ik je! *evil lachje* Ik skate al best lang en hang ik mijn vrije tijd vaak op de skatebaan rond. Ik ben eigenwijs, nieuwsgierig, brutaal en koppig. Onthoud goed dat ik alleen lief ben als jij ook lief voor mij bent!
    See Ya!
    Say

    Leuke Quiz?; Jup!

    Als het mag hoofdrol, maar iets anders is ook goed! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    nog altijd geen mensen genoeg?


    We're all dancing to the same sad song.

    nog altijd geen mensen genoeg?

    Neej, maar ik ga al kiezen voor degene die ik heb. Ik zend dan wel een mail aan diegene die de rol hebben ^^ X.


    What you see, is what you get.

    Naam; Aimée
    Leeftijd; 17jaar
    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/megan%20hollywood/Diamond__Girl/Megan%20Hollywood/l_4d2c6ba9693e9690775fea4ffd5aba51.jpg?o=3
    Tekstje;
    Heej Peepz <33
    Aimée in the houseee x]. Maargoed, ik ben zo'n 17 jaar geleden op deze wereld geperst. En ik ben trots op dit wereldje dat ik dit heb kunnen meemaken 8D. Okee, gedaan met mijn 6de zintuig ^.<. Ik ben een smurf die niet op haar mondje is gevallen dus kom maar op x3. Maar ik kan dan wel weer heel erg sweeet zijn hoaa , als jij dat tenminste ook bent :3. Maar goed verder hou ik veel van : Mijn friendjes<3" &nd Bubbelgum &nd RedBull &nd Music. Zonder dat spul &nd zonder die peopletjes kan ik dus niet leven, dus pak ze ook niet van me af astublieft x3. Maar ik ga weer. My job screaming at me x.
    Byee <3"
    Leuke Quiz?; Jupee ^-^

    En als ik de hoofdrol nie heb wil ik nogaltijd de BF zijn hoor ;)

    Naam; Aimée
    Leeftijd; 17jaar
    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/megan%20hollywood/Diamond__Girl/Megan%20Hollywood/l_4d2c6ba9693e9690775fea4ffd5aba51.jpg?o=3
    Tekstje;
    Heej Peepz <33
    Aimée in the houseee x]. Maargoed, ik ben zo'n 17 jaar geleden op deze wereld geperst. En ik ben trots op dit wereldje dat ik dit heb kunnen meemaken 8D. Okee, gedaan met mijn 6de zintuig ^.<. Ik ben een smurf die niet op haar mondje is gevallen dus kom maar op x3. Maar ik kan dan wel weer heel erg sweeet zijn hoaa , als jij dat tenminste ook bent :3. Maar goed verder hou ik veel van : Mijn friendjes<3" &nd Bubbelgum &nd RedBull &nd Music. Zonder dat spul &nd zonder die peopletjes kan ik dus niet leven, dus pak ze ook niet van me af astublieft x3. Maar ik ga weer. My job screaming at me x.
    Byee <3"
    Leuke Quiz?; Jupee ^-^

    welke rol zou je willen? x


    What you see, is what you get.

    De hoofdrol , en als dat niet gaat de BF ^-^

    De hoofdrol , en als dat niet gaat de BF ^-^

    owkééj, dankju! x


    What you see, is what you get.

    is niets <3"

    is niets <3"

    Ik ga zodadelijk alles lezen en kiezen. Laat dan wel iets weten via mail als je het hebt ^^


    What you see, is what you get.

    Wat hebt en wat via meel x]?

    Sowrry ben dom vandaag x'D

    Wat hebt en wat via meel x]?

    Sowrry ben dom vandaag x'D

    ik laat weten via mail als je de rol heb! :P


    What you see, is what you get.

    als ik de hoofdrol niet krijg mag zltijd iets anders hoor
    gewoon effe zeggen


    We're all dancing to the same sad song.