• Hello People.
    Het is al eerder gemeld, maar ik doe het nog even één keer duidelijk.
    Respectloze, kwetsende, boze, scheldende of overdreven reacties zijn absoluut verboden.
    We komen de laatste tijd weer steeds meer van dat soort respectloze reacties tegen. En vandaag viel de druppel die de emmer deed overlopen. Reacties als deze hieronder zijn overdreven en kwetsend.
    Bxllybxy zei op 27 aug 2008 - 22:28:
    volgens mij heb jij altijd soown kutkop ^^

    Bxllybxy zei op 27 aug 2008 - 22:31:
    je ziet er echt als uitgekakte hondenshit die al 5 jaar in de zon legt te verotten uit.

    Even voor de duidelijkheid: dit zijn geen reacties op mijn foto's. Maar reacties op de foto's van een andere user.

    Denk hier voortaan om, want zoals maar weer eens blijkt worden wij gedwongen om nog strenger op te gaan treden.
    Are we clear?


    Bored.

    Wtf, dit is mij nog nooit overkomen, en ikheb zeker nooit zo'n berichtje geplaatst.
    Das toch erg!

    Indeed.

    Het slaat verdomme nergens op |:

    Goed dat je er een topic over gemaakt hebt.
    Het slaagt echt nergens op, die reacties.
    Like, waarom moeten die mensjes zo grof doen?
    En dan maar zeiken dat de mods te streng worden ><

    Wtf, dit is mij nog nooit overkomen, en ikheb zeker nooit zo'n berichtje geplaatst.
    Das toch erg!


    Daar kan ik niet van mee spreken ><


    *He's the one.

    komaan, wie zegt nu zoiets

    Aargh djeez --' Ik zeg soms Bitch ofseu tegen Raquel maar zij wéét datik dat niet meen enseu maar omg --' Je verlagen tot zo'n taal zoals dat voorbeeld hierboven. Volgens mij weet diegene nog niet eens dat het1) Superhard kan kwetsn en 2) Ze/hij weet waarschijnlijk nogniet eens wát die zegt --' Laag ofsu. Maar ach, ik vind wel dat jullie geijk hebben met dat strenger optreden enzoo ^^

    Goed idee om strenger op te treden enz. Schelden kan iemand zó erg kwetsen.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Daar kan ik niet van mee spreken ><

    Dat het je nog nooit overkomen is, of dat andere?


    Bored.

    Omg x'] Die 2é is zó hard.

    (...)
    Dat het je nog nooit overkomen is, of dat andere?


    Ik heb het al gedaan kreeg er ook een ban voor!


    *He's the one.

    (...)

    Ik heb het al gedaan kreeg er ook een ban voor!

    Whaha, dat hebben ze goed ook.


    Bored.

    IK vind dat die nog flink meevallen hoor. IK scheld zovaak,maarja als het echt niet mag zal ik me best doen >.<

    ja sorry ik was toen zeer pist, kreeg toen ook ruzie met Ivy dervoor ><


    *He's the one.

    Zulke reacties gaan helemaal nergens over. Als je dit soort reacties krijgt, melden graag ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oh dit is echt belachelijk.Ik snap niet dat mensen zo iets schrijven tegen iemand anders.Wat maakt het nou uit ofdat jij die persoon mooi vind of niet ?
    Ik vind het eigenlijk best goed dat men er strenger op wordt.Je kan mensen echt kwetsen met schelden zeker als het om het uiterlijk gaat.


    The soul needs autumn.