• Heb jij er nooit van gedroomd? Na die suffe High School naar een geweldige College van jouw keuze, waar lessen naar jouw interesse volgt en vrienden voor het leven maakt. Voor veertien jongeren gaat dit avontuur beginnen. Zeven jongens en zeven meisjes met ieder een andere major komen aan op hun gekozen College, Florida State College, gelegen in het warme Florida. Ze worden ingedeeld in twee huizen. Een voor de jongens, één voor de meisjes. Ieder hebben ze een eigen kamer voor genoeg privacy, die naar eigen wens ingericht mag worden. Allen kijken ze uit naar de beroemde Redcups-feestjes, het leren op het grasveld en de gezellige tijd met hun huisgenootjes. Vriendschappen en liefdes ontstaan, net als ruzies en plagerijen.



    Het huis.
    Woonkamer.
    Keuken.
    Badkamer.

    Campus.
    Bibliotheek. (heeft ook computerruimtes)
    Gym. (bevat fitnessruimte, dansruimten, zwembad en erachter liggen voetbal en rugby-velden) Elke dag open van 7am - 22pm
    Theater. Buiten lesuren open op zaterdagen van 11am - 15pm.
    Kunstateliers. Elke dag open van 9am - 16pm
    Radio- en opnamestudio. Elke dag open van 11am - 18pm.
    Muziekruimten. Buiten lesuren elke dag open van 8am - 18pm
    Lunchbar Elke dag open van 11am - 14pm.
    Café/pub. Elke avond open van 20pm - 01am. Op vrijdag- en zaterdagavond open van 21pm - 03am.

    Major.
    Een major is het vak wat je studeert. Dit kan variëren van Rechten, Filosofie, Engels, Communicatie naar creatieve majors als Kunst, Muziek, Theater en dans. Colleges duren 3 uur (aan één stuk) en van ieder vak hebben de studenten 3 lessen per week. Rooster wordt aangemaakt!

    Rollen:

    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Major:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):
    Extra:


    Meisjes: Vol!
    - Victoria Carrie Parker - Engels en Creative Writing - Pebble 1,1
    - Violet Harmon - Kunst - Murderhouse 1,3
    - Lucy Savannah Doyle - Kunst en Ontwerp - Raccoon 1,2
    - Roselyn Bella Smith - Engels - CrazyGirlxx 1,2
    - Fenna Charly Jones - Muziek en Spaans - AnnaxElsa 1,6

    Jongens: Vol!
    - Ashton Miles Price - Economie en Muziek - Pebble 1,2
    - Fredrick Salvadore - Theater en Muziek - RIN 1,1
    - Finley Daniel Cruther - Kunst - Curls 1,5
    - Jayden Luke Hale - Muziek - quin98 1,3
    - Markus Eliah Salvadore - Filosofie en dans - Raccoon 1,4



    Regels:
    - +/- 300 woorden per post.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, iedereen heeft flaws.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Overleg in het Praattopic, als het in het topic zelf moet tussen haakjes! [] () {}
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houdt het gepast.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Minstens twee keer per week posten, lukt dat niet dan doorgeven!
    - Houdt het realistisch.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna vervallen ze!
    - Altijd naam van je personage boven het stukje.


    Begin:
    De studenten komen aan bij hun huizen, settelen hun spullen in hun (al naar eigen ingerichte) kamers en moeten zich om 14.00 uur melden bij de administratie om hun rooster en boeken op te halen. Ook kunnen zij zich inschrijven voor allerlei clubs, zoals zanggroepen, het voetbalteam, theatergroepen, schrijfgroepen of om bijvoorbeeld bij de radio te werken. Het is nu ongeveer 11.00 uur.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:10 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hai! =D

    Ik had een vraagje! Mag ik, nu we nog aan het begin van het spel staan, de major van Annastacya veranderen? Ik zou het graag willen veranderen naar Writing & Dans, in plaats van Kunst. Ik hoop dat het mag. ^^


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oh lol, ben ik dan de enigste met Kunst? Is dat heel erg?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    Oh lol, ben ik dan de enigste met Kunst? Is dat heel erg?

    Nee, Murderhouse en Raccoon hebben ook nog een personage met kunst. (:

    Pff, sorry dat ik zo weinig reageer. Mijn laptop is behoorlijk aan het crashen. Mijn moeder probeert hem te redden maar ik vrees het ergste. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:16 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oh gelukkig :')
    & Zou iemand willen meeten? En ik heb er begrip voor, mijn laptop komt namelijk ook bijna aan zijn einde :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wil wel. (:
    Gelukkig mag ik de laptop van mijn broertje lenen, maar ik ben wel alles kwijt. Foto's, documenten .. alles. Nu mis ik nog niks, maar dat komt later wel. Mijn laptop is dood en ik ook voor de helft. o_o


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    MT, kan ik Evan ergens heen sturen?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik heb Markus nog vrij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Comming.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hey guys, ik zat er al een tijde over te denken om met deze rpg te stoppen. Ik weet dat hij nog niet zo lang bezig is, maar hij spreekt me niet zo aan. Daarbij praten er ook niet zo veel mensen in dit rpg. Nog veel plezier!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik wacht op Pebble, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn internet werkt niet erg goed nu, dus mijn post komt morgen pas online!
    @ Aphordite, Jammer! Ik zal je uit de lijst halen!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aphordite schreef:
    Hey guys, ik zat er al een tijde over te denken om met deze rpg te stoppen. Ik weet dat hij nog niet zo lang bezig is, maar hij spreekt me niet zo aan. Daarbij praten er ook niet zo veel mensen in dit rpg. Nog veel plezier!

    Het spijt me, maar ik sluit me hier bij aan. Daarbij gaat het gewoon niet goed op dit moment, en het 'in een personage kruipen' lukt gewoon even niet. Ik wil niemand in de weg staan of in belemmeren, dus daarom schrijf ik me liever uit. Hopelijk word dit een leuke RPG, en ik wens iedereen heel veel plezier.. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Noticed schreef:
    (...)
    Het spijt me, maar ik sluit me hier bij aan. Daarbij gaat het gewoon niet goed op dit moment, en het 'in een personage kruipen' lukt gewoon even niet. Ik wil niemand in de weg staan of in belemmeren, dus daarom schrijf ik me liever uit. Hopelijk word dit een leuke RPG, en ik wens iedereen heel veel plezier.. (:


    Oké, jammer! Ik zal je uit de lijst halen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik schrijf morgen pas weer een post. Ik ga morgen een dag weg met school en daarom wil ik goed slapen, dus ga ik nu naar bed. Morgenavond zal ik mijn best doen een post van zowel Ash als Tori te schrijven!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel