• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Ik zat tegen de muur van de wc aangeleund. Ik probeerde wat spreuken onder de knie te krijgen maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Ik pakte mijn toverstok, en probeerde een spreuk waarmee ik meestal moeite meehad, uit te spreken. 'Verdimillious!' zei ik hardop, plotseling schoten er allemaal groene vlammen uit mijn toverstok. Het was me gelukt! maar de groene vlammen hielden niet op! Ik gebruikte een andere spreuk om de vlammen te laten stoppen. Ik sprong blij op. Ik was die rare kus met Robert vergeten, en gelukkig ook maar. Een lach verscheen op mijn gezicht en ik liep naar de deur toe. Ik opende die zachtjes en ik beende naar de klassenoudstencoupé. Ik schoof de treindeur open en er zaten al een paar klassenoudsten. 'Hallo! ik ben Brooke, meisjesklassenoudste van Griffoendor, stelde ik mezelf voor aan de anderen. Ik plofte neer op en stoel en ik begon te praten tegen de anderen. Ik was natuurlijk heel enthousiast omdat die spreuk me lukte.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Hogwarts Express

    Robert stond op en zei: Ik denk dat ze het al heeft gevonden.' En met die woorden liep hij langs mij de coupé uit. Ik keek met een verwarde blik naar Isabella die opstond en naar mij opkeek. 'Eigenlijks gaat jou dat niets aan!' zei ze boos. 'Waar bemoei jij je in hemelsnaam mee? En het kan me niets schelen dat je hoofdmonitor bent.' Boos liep ze langs mij de coupé uit.
    Een beetje overdonderd staarde ik voor mij uit. 'Wat heb ik nu weer gedaan?' mompelde ik verward in mijzelf. 'Slechte timing, I guess?'
    Ik schudde het vlug van mij af en liep toen de coupé weer uit, terug naar de Klassenoudste coupé. Het had nu blijkbaar toch geen zin om die twee erbij te hebben.
    'I'm back.' mompelde ik terwijl ik de schuifdeuren open trok en naast Aiden plaats nam. Ook hier leek een onaangename sfeer te hangen. Wat had iedereen toch vandaag?!


    Aiden Josh Mccloud || Klassenoudste || Keeper + Aanvoerder || Zesde jaars || Hogwarts Express

    'Wat?' vroeg Scorpius op een boze toon toen hij opmerkte dat ik hem aankeek.
    'Gozer, chill.' zei ik hem geïrriteerd. 'Ik was alleen beledigd omdat je mij niet begroette.'
    Zuchtend plaatste ik mijn handen achter mijn hoofd en keek ik de twee met opgetrokken wenkbrauw aan. Plots schoven de deuren van de coupé open en kwam Finn binnen gelopen.
    'I'm back.' mompelde hij en plofte naast mij neer.
    'Nou, niemand heeft je gemist.' zei ik hem geïrriteerd. De sfeer die nu in de coupé hing zorgde ervoor dat mijn humeur berg afwaarts ging.


    "We accept the love we think we deserve."

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    'Aangenaam, ik ben Serena.'Glimlachte het meisje,dat dus Serena heet, vriendelijk. In eens stopt de trein. 'YEAH! We zijn aangekomen! Nu hoef ik niet naar die vervloekte coupé!'Riep ik vrolijk. Vrolijk sprong ik op en trok Henri omhoog. 'Druk kind.'Grinnikte hij. Rowan stond op en trok Serena omhoog. 'Kom laten we onze koffers pakken.'Zei hij. 'Wait! Mijn spullen zijn nog bij Nola.'Zei ik en snel rende ik naar de coupé waar Nola zat. Daar greep ik mijn koffer en uilenkooi. 'Geen uitleg mogelijk.'Hijgde ik en ik rende weer naar Rowan,Serena en Henri. Rowan sleurde Serena mee de overvolle gang op. Henri sleepte mij mee. Rowan en Henri duwden anderen aan de kant en we kwamen aan bij de deur. Eerst duwde Rowan, Serena uit de trein toen ging hij er zelf uit en toen werd ik geduwd. Meteen zag ik het kasteel al en ik kreeg een grijns op mijn gezicht. 'Welkom thuis.'Zei Henri.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Brooke, als je nu niet de trein uitstapt zorg ik ervoor dat de hoodmonitoren je pijnlijk eruit sleuren (6) nee joh, ga he gang maar :') tenminste, als je terug naar het perron 9 3/4 wilt gaan,)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 18:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Brooke wordt bang :O nee, grapje, ik zal zo een post maken dat ze eruit stapt :) maar aan de andere kant klinkt het idee van die hoofdmonitoren erg verleidelijk, dan heeft ze meteen al een goeie indruk gemaakt, grapje xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [MT]


    Campbell Saunders – Huffelpuf leerjaar 5 – Aanvoeder Zwerkbal Huffelpuf - Chaser

    Ik keek mijn ogen uit. Ieder jaar verraste het karretje mij weer. 'Graag vier ketelkoeken en twee flesjes pompoen sap en een zakje smekkies in alle smaken.' somde ik snel op. Ik wilde niet al te veel kopen want ik moest ook nog het nodige geld uitgeven in Zweinsveld. Daar verheugde ik mijzelf al op. Ik gaf de mevrouw gepast geld en ik keek Mel aan. 'Je kan ook anders gewoon met mij mee-eten' zei ik. Ik had toch wel genoeg voor twee. Ik wilde niet al te vol zitten voor vanavond.


    Melody Jane McCarter•Gryffindor•Year 6•Chaser and Captain.

    Graag vier ketelkoeken en twee flesjes pompoen sap en een zakje smekkies in alle smaken.' Hoorde ik Campbell snel tegen de mevrouw bij het snoepkarretje. Daarna keek hij mij aan. 'Je kan ook anders gewoon met mij mee-eten' zei hij. 'nee joh. Dat is van jou. Ik heb mijn eigen geld' zij ik. Evenlater liepen we samen terug, ik had 2 doosjes smekkies in alle smaken gekocht en een paar chocokikkers. Drinken had ik nog bij me. Aangezien het al redelijk donker was zag je veel mensen zich al omkleden. Na nog even later liep ik omgekleed en wel met een deel van mijn belangrijkste spullen het kleine perronetje op.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 18:55 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [Wie voor Robert?]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Brooke en Robert zouden samen het kasteel toch verkennen?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Scorpius Malfoy

    'Gozer, chill. Ik was alleen beledigd omdat je mij niet begroette,' zegt hij. 'Nog steeds geen rede om me zo aan te kijken,' kaats ik terug. Ik kijk niet meer om en als de trein stopt pak ik snel mijn spullen en loop ik weg, naar de koetsen met de terzielers ervoor. Ik heb mijn opa dood zien gaan. Niks ergs, het was natuurlijk niet fijn, maar toch. Het was niet opa Malfoy. Nee, die niet. Die leeft nog en zit mooi in Azkaban te zeggen dat You-Know-Who nog terug zou keren. En dat terwijl hij ooit naar de goede kant was gegaan. Hij begon opeens weer voor The dark lord, zoals hij hem noemt, te werken. Hoewel die gewoon dood is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uhum.. brooke, robbert, zal ik de regeltjes weer herhalen ;)

    Obliviate7 schreef:
    Voorbereiding op hogwarts :
    - ik ben een lesrooster aan het maken zodat jullie weten in welke volg orde jullie moeten rpg'en. Er zijn geen vaste tijdstippen wanneer je iets moet posten. Wat wel moet is dat je moet posten voordat de docent iets post, of anders ben je te laat en krijg je punten aftrek.
    - als je tussen 22:30 en 6:00 post dat je door hogwarts loopt, en een docent ziet je, heb je een grote kans dat je Door de docent punt aftrek krijgt en terug naar je leerlingenkamer miet gaan. Of de docent is zo lief dat die je gunt.
    - ALS er punten worden afgetrokken, pm me en ik trek het officieel af van de begin post.


    Natuurlijk mogen jullie om die tijdstip het kasteel verkennen, maar wel met puntaftrek ;)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Ik heb zin in toverdranken (:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Serena Azurra Rossini
    De trein stopt 'Yeah! we zijn aangekomen! Nu hoef ik niet naar die vervloekte coupe!' roept Isabella vrolijk en ik ginnik even. 'Druk kind.' grinnikte henri, Rowan stond op en hij trok mij omhoog. 'Kom laten we onze kofers pakken.' zei 'hij. 'Wait! Mijn spullen zijn nog bij Nola.' zei Isabella. en ze rende weg maar later kwam ze terug met een kofer en uilenkooi. Ik werd meegesleurd door Rowan en ik liet hem ook maar gaan, toen we aankwamen bij de deur dat ons naar buiten leiden duwde Rowan eerst mij naar buiten en daarna kwamen de rest 'Welkom thuis.' zei Henri en ik glimlachte.

    Claude Moore
    Ik kijk nog even in de spiegel of mijn haren goed zit en nergens een vlekje op zit als ik vind dat ik er tip top uit zie loop ik mijn kamer uit richting de grote zaal.
    'Hey, Claude.' ik wordt aangesproken door een van de leraren en samen lopen we naar de grote zaal. 'Zin in het nieuwe schooljaar?' vroeg hij en ik knik. 'Ja zeker, jij?' hij glimlacht even. wat ik dus beschouw als een ja, bij de oppertafel ga ik op mijn stoel zitten en wacht ik tot de andere leraren er zijn en uit eindelijk de leerlingen komen.

    Feaser schreef:
    [Ik heb zin in toverdranken (:]


    m2. ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Obliviate7 schreef:
    Uhum.. brooke, robbert, zal ik de regeltjes weer herhalen ;)

    (...)

    Natuurlijk mogen jullie om die tijdstip het kasteel verkennen, maar wel met puntaftrek ;)


    Oghogh. Niet alles hoeft in een avond hé. Je verwacht nu teveel van Robert.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Brooke en Robert doen het snel :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''