• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Brooke wordt nog boos! xD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik voelde de trein stoppen. Net op tijd; ik was wel toe naar frisse lucht. De trein was erg benauwend geweest waardoor ik verward was geraakt. Isabelle had gelijk; vandaag was niks gebeurd tussen hen. Ik kende haar niet en wilde haar niet leren kennen. Ik trok snel mijn gewaad aan en liep de trein uit.
    Ik keek om mij heen of ik vrienden kon vinden waar ik nu mijn tijd mee kon verdrijven.

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar - Chaser

    Tevreden was ik met Melody terug naar de coupe gegaan. Toen ik net een ketelkoek in mijn mond stak was het alweer tijd om te gaan. Snel gooide ik mijn gewaad over mij heen. ‘Het is alweer tijd, welkom thuis.’ Zei ik met een glimlach. Ik liep de coupe uit en wachtte totdat Melody me zou volgen. Toen ik de trein uitstapte snoof ik de frisse lucht van zweinstein in. ‘Welkom thuis, Campbell.’ Mompelde ik tevreden tegen mijzelf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Austin Jase

    Ik pak al mijn spullen bij elkaar en loop de trein uit. De hele reis zat ik verdiept in de lesboeken. Toch ben ik in een opperbest humeur. Een week met mijn ouders is al vreselijk en een hele zomervakantie... Ik moest de hele tijd 'magie voordoen', die mensen die zich mijn familie noemen zijn echt dom. Ik voel me er helemaal niet thuis, voor mij is het mijn huis dan ook niet. Dat is dan ook de enige plek waar ik me thuis voel. Ik haat mijn familie. Ze willen magie misbruiken, iets waar ik van walg. Ook hebben ze meer haar dan hersenen, en aangezien mijn vader kaal is zegt dat dan ook wat. Ik ben bijna van school gestuurd door die mensen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brooke Jane Eatside || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Ik schrok toen ik voelde dat de trein stil begon te staan, maar toen voelde ik een vreugde mijn lichaam binnen komen. Ik deed vliegensvlug mijn gewaad aan en ik liep naar de goederencoupé, ik pakte mijn 3 koffers, handtasje had ik al, en de uilenkooi. Ik deed mijn toverstok, die ik nog in mijn handen had, snel in mijn handtas en ik rende de trein uit. Toen ik de trein uit was botste ik per ongeluk tegen iemand op, toen ik even keek zag ik dat het Robert was. 'Oh, hoi Robert!' zei ik opgewonden. Ik had zin in het oefenen van spreuken en alle andere dingen op Hogwarts.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:04 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik keek naar iets naar beneden en ik keek even Brooke geschrokken aan. Mijn gedachten draaiden op volle toeren, wat kon ik zeggen om na vanmiddag alles goed te maken? ‘Oh, hoi Robert!’ zei ze enthousiast. ‘Hey Brooke, Je hebt je toch niet bezeerd toch?’ vroeg ik aan haar terwijl ik haar even in mij op nam. Ze leek geen problemen meer met vanmiddag te hebben. Ik zou er dan ook niet over beginnen. Ik voelde mijn buik opeens rommelen. 'Ik heb echt honger.' zei ik dan ook meteen. Om snel een ander onderwerp aan te kaarten.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Verdorie, van mijn ouders moet ik om 19:15 stoppen, dan ga ik stiekem verder op mijn mobiel maar dan lukt het me niet om stukjes te posten sorry.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik moet zo naar training. Daarna post ik heel misschien nog uit Isa of Rowan en Demi. En natuurlijk Maggie]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    ''Hey Brooke, je hebt je toch niet bezeerd toch?'' vroeg hij ongerust terwijl hij naar me keek. 'Nee, hoor, ik kan heus wel tegen een stootje' antwoorde ik. Ik wilde Robert dolgraag vertellen over de spreuk die me gelukt is. ''Ik heb echt honger'' zei Robert plotseling. 'Ik ook' antwoorde ik een beetje afwezig. Ik keek naar het kasteel, echt geweldig, dat we straks daar zijn. 'Heb je zin in Zwerkbal?' vroeg ik aan Robert. Ik heb er hartstikke veel zin in, keeper is een hele goeie functie in het Zwerkbalteam.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:13 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Hogsmeade

    De trein kwam langzaam tot stilstand, wat betekende dat we op Hogsmeade waren aangekomen. 'We zijn er!' kirde ik enthousiast en sprong op van mijn plek om beter uit het raam te kunnen kijken.
    Aiden, die nog steeds naast mij zat, gromde iets onverstaanbaars en stond toen ook van zijn plek. 'Ik ga ervandoor. Ik heb veel te lang in deze rot trein gezeten. Ik spreek je later weer.' zei hij en verdween toen de coupé uit.
    Ik negeerde Aiden zijn rot humeur en besloot mijn tas te pakken en ook de coupé te verlaten, tot mijn blik op een kleine pluizige gedaante viel.
    Nala, Amy haar poes, lag vredig naast Amy haar leren schoudertas te slapen. Ik dacht even na. Moest ik Nala nou meenemen of niet? Ik besloot even de gang door te kijken, maar kon Amy nergens tussen alle leerlingen door zien. Ik besloot Nala dus op te pakken en Amy haar schoudertas. Voor ze het misschien mocht vergeten. Ik liep vervolgens de coupé uit, richting de uitgang van de trein.
    Eenmaal op het station van Hogsmeade keek ik zoekend om mij heen, opzoek naar Amy. Het was ontzettend druk op het station, want alle leerlingen van Hogwarts waren aanwezig. En ik kon je vertellen, dat waren er een heleboel.
    Ik besloot de eerste de beste leerling die mij passeerde tegen te houden. 'Weet jij misschien waar Amy is?' vroeg ik.


    [Wie wilt de persoon zijn die Finn tegenhoud op het station? Zo ja, check de post hierboven maar en feel free om te reageren^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar - Chaser

    Ik draaide me om en ik zag; Finnick. 'Sorry ik heb haar niet gezien.Gefeliciteerd met je hoofdmonitor-schap.' ik stompte hem zachtjes en grijnsde. 'Ik mag hopen dat je eerlijk bent.' zei ik met een streng gezicht. 'Dus wanneer is het eerste feest, want ik snak er nou al naar een.' Ik vond Finnick een aardige gast. Ik kende hem via zwerkbal, waar hij een waardige tegenstander in is.

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    'Heel erg. Ik ben benieuwd of er nog nieuwe mensen in de zwerkbalploegen zitten wat het nog moeilijker maakt dan vorig jaar.' Beelden van vorig jaar schoten weer omhoog en het was echt een lastig jaar geweest. Ik glimlachten bij de herinnering. 'Heb je nog ge-oefent deze vakantie, Brooke?' vroeg ik enthousiast. Ik had zo en zo zin om weer op mijn bezem te gaan zitten. 'Misschien als we morgen een vrij uurtje hebben kunnen we gaan trainen?' vroeg ik hoopvol.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || Hoofdmonitor.

    Het voelt goed om weer mijn gewaad aan te hebben. Mijn Hoofdmonitor badge pronkt erop en trots loop ik de trein uit. Ondertussen help ik wat eerste jaars die nerveus om zich heen kijken. ‘Waar moet ik heen?’ Vraagt een meisje nieuwsgierig. Ik wijs haar de weg en help dan anderen weer. Sommigen kijken me bang aan als ze het Slytherin teken zien dat zich op mijn gewaad bevind. Ik glimlach zachtjes en probeer ze op hun gemak te stellen.
    ‘Weet je misschien waar Amy is?’ Geschrokken draai ik om: Finnick. Hem had ik ook nog niet gezien, hij is ook hoofdmonitor. Campbell zegt meteen dat hij haar nog niet heeft gezien en feliciteert hem dan met zijn hoofdmonitorschap.
    ‘Hey,’ zeg ik vrolijk. ‘Ehm, nee. Zij is toch het zusje van Aiden? Uit Ravenclaw? Ik wil wel helpen zoeken.’ Stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:36 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Silvanaa schreef:
    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Hogsmeade

    De trein kwam langzaam tot stilstand, wat betekende dat we op Hogsmeade waren aangekomen. 'We zijn er!' kirde ik enthousiast en sprong op van mijn plek om beter uit het raam te kunnen kijken.
    Aiden, die nog steeds naast mij zat, gromde iets onverstaanbaars en stond toen ook van zijn plek. 'Ik ga ervandoor. Ik heb veel te lang in deze rot trein gezeten. Ik spreek je later weer.' zei hij en verdween toen de coupé uit.
    Ik negeerde Aiden zijn rot humeur en besloot mijn tas te pakken en ook de coupé te verlaten, tot mijn blik op een kleine pluizige gedaante viel.
    Nala, Amy haar poes, lag vredig naast Amy haar leren schoudertas te slapen. Ik dacht even na. Moest ik Nala nou meenemen of niet? Ik besloot even de gang door te kijken, maar kon Amy nergens tussen alle leerlingen door zien. Ik besloot Nala dus op te pakken en Amy haar schoudertas. Voor ze het misschien mocht vergeten. Ik liep vervolgens de coupé uit, richting de uitgang van de trein.
    Eenmaal op het station van Hogsmeade keek ik zoekend om mij heen, opzoek naar Amy. Het was ontzettend druk op het station, want alle leerlingen van Hogwarts waren aanwezig. En ik kon je vertellen, dat waren er een heleboel.
    Ik besloot de eerste de beste leerling die mij passeerde tegen te houden. 'Weet jij misschien waar Amy is?' vroeg ik.


    [Wie wilt de persoon zijn die Finn tegenhoud op het station? Zo ja, check de post hierboven maar en feel free om te reageren^^]


    [Dat wil Austin wel zijn, ik ga nu een reactie schrijven]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    [Dat wil Austin wel zijn, ik ga nu een reactie schrijven]


    - Dan zijn er drie die erop reageren..


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    - Ik heb mijn reactie aangepast.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Hogsmeade

    'Sorry ik heb haar niet gezien.Gefeliciteerd met je hoofdmonitor-schap.' Campbell stompte mij zachtjes en grijnsde. 'Ik mag hopen dat je eerlijk bent.' zei hij met een streng gezicht.
    Ik grijnsde breed naar de jongen. 'Bedankt Camp. En maak je maar geen zorgen, ik zal eerlijk zijn. Ik neem mijn functie erg serieus.' Ik nam de zin opnieuw op in mijn hoofd en schoot toen in de lach. Natuurlijk klonk dat idioot, ik was haast nooit serieus. Zelfs tijdens zwerkbal was ik niet serieus. Tijdens mijn eerste zwerkbal wedstrijd met Campbell trok ik mijn gekste gezichten, alleen in de hoop om hem te kunnen afleiden. Helaas werkte dat niet en had Hufflepuff alsnog gewonnen.
    ‘Hey,’ zei Aurora vrolijk. ‘Ehm, nee. Zij is toch het zusje van Aiden? Uit Ravenclaw? Ik wil wel helpen zoeken.’ stelde ze voor. Ik moest hard lachen om haar onwetendheid.
    'Amy en Aiden familie? In geen enkele mogelijkheid. En Aiden in Ravenclaw? Nu ga je wel heel ver. Aiden zit in Slytherin.' grinnikte ik en schudde mijn hoofd.
    'Anyways, ik zal mijn best doen om een binnenkort een feest te organiseren.' beloofde Campbell en gaf hem toen een klap op zijn schouder. 'Ik kan niet wachten om terug in de Grote Zaal te zijn. Ik heb het eten hier gemist!'

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:43 ]


    "We accept the love we think we deserve."