• Hi,

    ik vroeg me dus af of hier enkele Lorde fans op Quizlet zijn. Ik ben best wel fan van haar, en ik vind haar album echt helemaal geweldig.



    Haar bekendste liedje is Royals, wat waarschijnlijk iedereen wel kent.
    Mindere bekende liedjes zijn Tennis Court en Team, maar er zijn vast nog wel mensen die deze tweee liedjes kennen.
    Haar album heet Pure Heroine, ik vind het een steengoed album.

    Je kan haar muziek misschien een beetje vergelijken met de muziek van Lana Del Rey, alhoewel sommige liedjes juist weer een hele andere stijl hebben.

    Maar dus, any Lorde fans here?
    Mag ik wel even zeggen dat ze er met extreem donkere rode lippenstift (zoals in het filmpje van Tennis Court) echt verschrikkelijk uit ziet? Maar goed, dat is mijn mening. ;D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 11:35 ]

    OpheIiac schreef:
    Ben ik de enige die het eens is met haar mening? Hedendaagse muziek is verschrikkelijk en vrouwen zijn in 90% van de clipjes en lyrics een lustobject, lol.


    Het is meer dat ze erg beledigend over kan komen met de manier waarop ze haar mening uit. :Y)


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)

    Dit. Behalve dan dat ik na tig keer Royals gehoord te hebben echt genoeg van dat nummer heb.


    Ik heb ook ergens gelezen dat ze het misschien van de radio wilt halen. Omdat het te veel gedraaid wordt en ze bang is dat mensen het saai beginnen te vinden.

    Gilbertson schreef:
    (...)

    Het is meer dat ze erg beledigend over kan komen met de manier waarop ze haar mening uit. :Y)

    Ach ja, wat wordt tegenwoordig niet als een belediging opgevat? In de link die iemand net postte vond ik het nog meevallen, maar ik heb ook geen weet van wat ze verder heeft gezegd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Orenda schreef:
    (...)

    Ik heb ook ergens gelezen dat ze het misschien van de radio wilt halen. Omdat het te veel gedraaid wordt en ze bang is dat mensen het saai beginnen te vinden.


    I already do. :')


    :)

    Ik zag deze voorbijkomen op Tumblr en vond het best grappig. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Noctis schreef:
    Ik noem mezelf geen fan, maar ik vind het nummer Royals best wel leuk (:


    Wat is ze jong trouwens (18), had ik niet verwacht!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 19:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Izembaro schreef:
    (...)
    Wat is daar mis mee dan? :')


    Ja...Nee, bedankt. :')

    Ik vind haar teksten wel goed. Veel beter dan die andere poptroep die ze spelen. :')


    Take me to wonderland

    Vacilando schreef:
    Ik zag deze voorbijkomen op Tumblr en vond het best grappig. :Y)


    Muahah :')

    Ik las trouwens dit over haar bewegingen;
    actually, it's ethnically proven that people from New Zealand (like lorde) actually use hand motion to emphasize syllables and vowels in speech. Similar to Italian ethnicity

    Het klinkt best logisch en ik heb het vaker gelezen maar het kan ook echt gewoon pure onzin zijn :')

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:56 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    (...)
    Het klinkt best logisch en ik heb het vaker gelezen maar het kan ook echt gewoon pure onzin zijn :')


    Wat? Ik kan aardig wat woordjes Engels, maar hier snap ik helemaal niets van. :'D

    Wacht, is het iets dat haar stem dan sterker wordt? Sorry hoor, ik loop maar een beetje te raden :]



    Kijk nou, net een zombie.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 12:14 ]

    Ik vond het liedje Royals wel leuk, tot ik het live hoorde... Verschrikkelijk. Ze kan echt niet live zingen, want ze klinkt als een heks. Daarbij is ze 17 jaar, dat is een jaar jonger als ik ben, maar ze lijkt net 25 xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Orenda schreef:
    (...)

    Wat? Ik kan aardig wat woordjes Engels, maar hier snap ik helemaal niets van. :'D

    Wacht, is het iets dat haar stem dan sterker wordt? Sorry hoor, ik loop maar een beetje te raden :]



    Kijk nou, net een zombie.

    Dat mensen uit Nieuw-Zeeland veel handgebaren maken tijdens het praten, als ik het goed heb. En Lorde komt uit Nieuw-Zeeland.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind haar echt tof, maar haar nummer Royals vind ik vreselijk


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik vind haar album ook echt heel goed, maar voor de rest boei ik mij er niet echt mee. Ze maakt wel rare bewegingen, ja, maar daar heb ik niks mee te maken als ik naar dat album luister :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    I love her! Media publiceert het eigenlijk helemaal anders dan bedoelt en halen die quotes erg uit hun context, kwestie dat ze iets over haar kunnen schrijven he. (zucht.) En ik vind haar live net erg puur over komen. Veel mooier dat, dan die fake ingeoefende pasjes dat iedereen doet. Ze "zit" echt in haar muziek en dat vind ik prachtig om te zien.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.