• Hey Ik Ben Een Nieuwe Quiz Begonnen Nu Weten Jullie Mijn Vraag Al Willen Jullie Hem Maken Hij Is Nog Niet Zo Populair Maar Dat Kan Hij Wel Worden ! X. *Inleiding* I hope you like it! Het verhaal wordt door twee mensen verteld, eerst een gedeelte door Bill en dan een gedeelte door Marije. Bill wordt erg gepest op school, omdat hij zich anders kleed en gedraagt en natuurlijk boven al omdat hij zich opmaakt. Na een tijdje ziet hij het niet meer zitten en gebeuren er allemaal nare dingen met hem. Marije daarin tegen is een vechtertje en laat zich niet zomaar op haar kop zitten. Ze zit op boksen en kan soms erg bijdehand zijn. Als ze merk dat het niet goed meer gaat met Bill probeert ze samen met Tom er voor te zorgen dat het weer goed komt met hem. Maar vergeefs, Bill beland in het ziekenhuis door een ongeluk. Als hij na een lange tijd weer uit het ziekenhuis mag besluiten Tom en Marije om hem mee te nemen op een soort Back To The Real World vakantie. Zo dat hij weer een beetje kan wennen aan alles. Bill en Marije durven eindelijk hun gevoelens voor elkaar te tonen. Als alles weer helemaal goed lijkt te gaan, gebeurd er iets onverwachts... Hopelijk Vinden Jullie Hem Leuk En Maken Het Eerste Deel Al Want Die Is Al Online ! Het Tweede Deel Komt Ook Nog Vandaag Online Als Ik 2 Reactie's Krijg !


    I'm invisible.

    Ik zou hem binnenkort even proberen, en volgensmij had ik al een reactie op jouw topics over deze quiz achtergelaten ofniet?xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou hem binnenkort even proberen, en volgensmij had ik al een reactie op jouw topics over deze quiz achtergelaten ofniet?xd


    Nee Want Die Quiz Heb Ik Nog Maar Een Uur Of Twee


    I'm invisible.