• Ik lig al een hele tijd ziek op bed, en dat zal ook nog wel even duren (ik heb Pfeiffer), en aangezien ik me stierlijk verveel, lees ik bijna de hele dag. Maar nu zijn mijn boeken bijna op. Ik ga binnenkort weer naar de bibliotheek (daar haal ik al mijn boeken vandaan), maar ik weet haast geen boeken meer om te halen :o

    Ik lees vooral fantasy, maar als je een leuk boek weet dat "echt kan gebeuren", dan mag je die natuurlijk ook gewoon zeggen.
    Boeken die ik al gelezen heb: Harry Potter, Twilight, Chemical Garden, Mortal Instruments, Grijze Jager, I am Number Four, Darkest Powers, Hunger Games, Edelstenen Triologie en de Geheimen van de Onsterfelijke Nicolas Flamel. Dat soort boeken lees ik dus :p

    Als je suggesties hebt, dankjewel. En als er nog iets niet duidelijk is, vraag maar gewoon (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Awh dat is balen ! Hopelijk voel je snel weer iets beter.

    Ik was zelf heel erg onder de indruk van :

    De ravenjongens van Maggie Stiefvater


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Misschien iets als Divergent of de Gone serie?


    Your make-up is terrible

    The fallen serie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beterschap, ik weet hoe vervelend pfeiffer kan zijn! Dresden files, en Kurt Vonnegut schrijft ook leuke verhalen!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 13:29 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Assassin schreef:
    Misschien iets als Divergent of de Gone serie?

    Gone heb ik al gelezen, en Divergent ben ik inderdaad al van plan, maar die is niet in de bieb in ons dorp :/


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    220912 schreef:
    The fallen serie


    Die heb ik ook al gelezen :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fantasy? Dan moet je echt eens a Song of Ice and Fire / het Lied van IJs en Vuur van George R. R. Martin proberen. Het is een serie van behoorlijk dikke boeken, dus je bent er een hele tijd zoet mee, en het is echt fantastisch. (:
    Verder kun je ook Inheritance Cycle / Het Erfgoed van Christopher Paolini proberen; ook een serie, van vier boeken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 14:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maze Runner? En ik zie net dat je Gone al hebt gelezen dus die kan ik niet aanraden. Wat dacht je van Percy Jackson dat zijn inmiddels al negen boeken dus dan ben je wel even bezig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Yoite schreef:
    Fantasy? Dan moet je echt eens a Song of Ice and Fire / het Lied van IJs en Vuur van George R. R. Martin proberen. Het is een serie van behoorlijk dikke boeken, dus je bent er een hele tijd zoet mee, en het is echt fantastisch. (:
    Verder kun je ook Inheritance Cycle / Het Erfgoed van Christopher Paolini proberen; ook een serie, van vier boeken.

    Deze raad ik je ook heel erg aan! Echt fantastische boeken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    KhaIeesi schreef:

    Nu zijn er twee Khaleesi's op hetzelfde moment op Q. Lekker verwarrend weer allemaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    nou de fallen serie van kate lauren is een aanrader
    en de iron king series van julie kagawa is top
    zeker een aanrader
    verder heb je onsterfelijk die is ook van julie kagawa ik heb die nog niet gelezen maar is ook veel aangeraden
    dromendochter van laini taylorren
    de kus van de vampier van ellen schreiber lijken ook leuk om te lezen

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 15:22 ]


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    Dankjulliewel voor alle suggesties (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 16:07 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind zelf Oeroeg en max havelaar echt mooie boeken, maar ik weet niet zeker of dat jou genre is, boeken van john green zijn ook heel mooi, of wildwoud, dat zijn ook leuke boeken. Beterschap (flower)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef