• 'Dit kan zo niet langer!'
    'Maar deze school is hun laatste hoop!'
    'Dat ze zich slecht gedragen is hun eigen keuze geweest-'
    'Maar we kunnen ze niet gewoon laten.'
    'Heb jij dan een idee? Deze kinderen zijn hopeloos!'
    'Niemand is hopeloos. Ik weet wel wat...'




    10 kinderen zijn vanwege hun gedrag op school 'hopeloos' verklaard. Spijbelen, geen huiswerk maken, slechte cijfers, etc. Dit was de laatste school die ze nog wilde aannemen. Nu worden ze gedwongen hun zomer te spenderen in een kamp, waar ze af en toe lessen en activiteiten hebben. Maar het zijn niet de lessen die ze veranderen. Door hun gevoelens voor elkaar veranderd het gedrag van de kinderen... Hoe zal dit uitpakken?



    Regels:
    - Een stukje moet minimaal 100 woorden bevatten en maximaal 400
    - Max. 1 bromance indien er ook twee meisjes zijn die het oke vinden
    - Regelmatig reageren a.u.b. Anders wordt er gewaarschuwd. Gelieve te melden als je een tijdje afwezig zal zijn
    - Dingen die niet met de RPG te maken hebben graag in haakjes e.d.
    - Geen perfecte personages
    - Max. 2 personages p.p.



    Regels kunnen nog aangepast worden

    Invullijstje:
    Rol: (1 vd jongens of een meisje)
    Foto personage:
    Leeftijd: (tussen 18-22 a.u.b)
    Karakter:
    Extra:



    Jongens:
    - Harry E. Styles - Rayhi
    - Louis W. Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall J. Horan - IrishNialler
    - Zayn J. Malik - Pennybags
    - Liam J. Payne - Withered

    Meisjes:
    - Sabrine Amelia Campbell - MYxLoubear
    - Alexandra Hazel Lee - Intouchables
    - Lynn Rose Thompson - MrsMessi
    - .....- Appelboompje
    - Lucinda Tiana Pierce - Appelboompje


    (Het is niet altijd helemaal realistisch. Bijvoorbeeld de leeftijden. Sorry)

    Vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 11:29 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Toch blijf ik Zayn, samen met Liam, de twee leukste van 1D vinden haha :P


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Toch blijf ik Zayn, samen met Liam, de twee leukste van 1D vinden haha :P


    Ik ook, ja!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Trouwens; Zayn is denk ik wel het type voor een geheime badass gay relatie. Idk of we nu al moeten bespreken of twee meisjes het goed vinden, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Trouwens; Zayn is denk ik wel het type voor een geheime badass gay relatie. Idk of we nu al moeten bespreken of twee meisjes het goed vinden, haha.


    Haha yes indeed, alleen wil ik voor Lynn wel gewoon een straight relatie, zegmaar :)


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Haha yes indeed, alleen wil ik voor Lynn wel gewoon een straight relatie, zegmaar :)


    Haha snap ik ook wel ja!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Haha snap ik ook wel ja!


    Zayn word wel vaak neergezet als badass, dat past bij m denk ik haha :P


    Faith is everything.

    MYxLoubear schreef:
    (...)

    Is oke,
    @Intouchables hij is voor jou ^^


    O, super! Ik maak de rol vanavond (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Intouchables schreef:
    (...)

    O, super! Ik maak de rol vanavond (:

    Top! ^^


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nu moeten alleen de rollen nog worden ingevuld, en is er alleen nog iemand voor Niall en Harry nodig right voor we kunnen beginnen? ^^


    Faith is everything.

    Ik heb echt een geweldig idee trouwens, wat als Liam en Zayn nu iets krijgen in het geheim, maar ze op het kamp wel een girlfriend hebben? Dat wordt n drama of course hahah


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Intouchables schreef:
    Ik heb echt een geweldig idee trouwens, wat als Liam en Zayn nu iets krijgen in het geheim, maar ze op het kamp wel een girlfriend hebben? Dat wordt n drama of course hahah


    Oeh. Dat zou inderdaad echt heel erg nice zijn.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Rol: Alexandra Hazel Lee, roepnaam Alex
    Foto:


    Leeftijd: 18
    Karakter: Het meisje dat Alex ooit was zit diep in haar verborgen, ze heeft de oude Alexandra met een dikke laag make-up en heftige kleding verstopt om haar nooit meer tegen te hoeven komen. Toen ze geen handtekening kreeg van haar voogden om haar naam definitief in Alex te veranderen, heeft hen de huid vol gescholden tot ze geen scheldwoord meer wist te bedenken. Alex is vreselijk opstandig, als ze je niet mag zal ze er alles aan doen om je het leven zuur te maken. Maar ook als ze je wel mag zal ze kortaf en nijdig zijn. Als er ook maar één klein glimlachje op haar mondhoek staat, zal dat wereldnieuws zijn. Haar enigste lach is die van wanneer ze weer iemand in elkaar geslagen of tot op de grond vernederd heeft. Alex trekt een hele geschiedenis vol problemen met zich mee, wat kort samengevat inhoud dat haar moeder is gestorven door Heroïne en haar vader van een brug is gesprongen toen hij hoorde dat zijn vrouw was overleden, toen dit gebeurde was Alex vijftien. Zelf heeft ze diepe krassen in haar armen en meerdere zelfmoordpogingen gedaan, welke tot nu toe allemaal mislukt zijn. Bij Alex kom je niet weg zonder blauwe plekken als je een poging doet om haar op te vrolijken, of te troosten.
    Extra: Naast haar krassen en zelfmoordpogingen rookt en drinkt Alex ook verschrikkelijk veel. Ze komt aan het geld door het te stelen van haar oom en tante wie voor haar zorgen. Verder heeft ze ongeveer wel elke drugs die er bestaat geprobeerd en staat ze flink in de schulden bij bepaalde dealers, waardoor ze die ook nog eens achter haar aan heeft. Ooit heeft een dealer waarbij ze flink in de schulden zat een pistool tegen haar hoofd aan gezet, maar omdat ze smeekte de trekker over te halen, heeft hij het niet gedaan. Trouwens, het lijkt me wel duidelijk dat Alex absoluut weigert naar school te gaan.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 17:32 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Jullie zijn geweldig bezig met drama verzinnen:
    Ik mag jullie xp ^^


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Klinkt goeeeed. I love drama :P

    Worden relaties etc eigenlijk van tevoren besproken of niet? :o


    Faith is everything.

    MYxLoubear schreef:
    Jullie zijn geweldig bezig met drama verzinnen:
    Ik mag jullie xp ^^


    Hahah thank you (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear