• Nellore Ashton, is een achttienjarig meisje dat brieven aan Harry Styles schrijft. Ze stuurt ze op naar het fan adres, er heilig van overtuigd dat hij ze toch niet leest en ze vind het een mooie manier om het van haar af te schrijven. Niemand kan ze immers vinden op haar kamer en op deze manier weet ook niemand dat ze van haar afkomstig zijn. Ze vermeldt er namelijk niet bij van wie ze zijn. Het enige herkenbare is haar trillerige maar sierlijke handschrift, de verkleuringen op het papier door haar zoute tranen en doordat ze altijd hetzelfde eindigen.
    Wat ze niet weet, is dat Harry ze daadwerkelijk leest en hij actie wil ondernemen, als haar brieven alsmaar ongelukkiger worden en ze vaker over zelfmoord schrijft. Hij wil haar tegenhouden, maar hoe? Hoe loopt dit af?



    Link naar het verhaal

    - Dit is geen feel-good verhaal.
    - Dat wil niet betekenen dat ik zeg dat het slecht afloopt. Dit weet ik namelijk nog niet.
    - Cover is gemaakt door Witchking
    - Start op 14-02-14
    Hoe ironisch, een anti feel-good verhaal op Valentijnsdag starten

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 17:36 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hij staat online!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik volg!!

    Jammer van de d/t fouten..
    Maar ik zal een kijkje nemen.

    Zo origineel is het niet, maar mijn abo heb je. (:


    -

    Tomas schreef:
    Jammer van de d/t fouten..
    Maar ik zal een kijkje nemen.


    Wat schrijf ik dan fout? Ik zie ze niet, maar dat komt dan ook dat ik hier inderdaad wel vaker fouten in maak.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Phallon schreef:
    (...)

    Wat schrijf ik dan fout? Ik zie ze niet, maar dat komt dan ook dat ik hier inderdaad wel vaker fouten in maak.

    Nellore Ashton, is een achttienjarig meisje dat brieven aan Harry Styles schrijft. Ze stuurt ze op naar het fan adres, er heilig van overtuigtd dat hij ze toch niet leest en ze vindt het een mooie manier om het van haar af te schrijven. Niemand kan ze immers vinden op haar kamer en op deze manier weet ook niemand dat ze van haar afkomen. Ik prefereer 'van haar afkomstig zijn.' Ze vermeldt er namelijk niet bij van wie ze zijn. Het enige herkenbare is haar trillerige maar sierlijke handschrift, de verkleuringen op het papier door haar zoute tranen en doordat ze altijd hetzelfde eindigen.
    Wat ze niet weet, is dat Harry ze daadwerkelijk leest en hij actie wil ondernemen, als haar brieven alsmaar ongelukkiger worden en ze vaker over zelfmoord schrijft. Hij wil haar tegenhouden, maar hoe? Hoe loopt dit af?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^ Volgens mij is het zo goed.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hehe. Thanks Jacs. Ik probeer er op te letten, maar het is en blijft mijn zwakke plek qua schrijven.
    -En ik zal het aanpassen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Phallon schreef:
    Hehe. Thanks Jacs. Ik probeer er op te letten, maar het is en blijft mijn zwakke plek qua schrijven.
    -En ik zal het aanpassen.
    Dat wordt dan €5,95 en mag u doorrijden naar het eerste raam (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tonkin schreef:
    (...)Dat wordt dan €5,95 en mag u doorrijden naar het eerste raam (wbw)

    Whut? Zoveel? ;O


    -

    Je krijgt het wel op de volgende meeting xd. Dan trakteer ik je wel bij de Mac
    Haha.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Phallon schreef:
    Je krijgt het wel op de volgende meeting xd. Dan trakteer ik je wel bij de Mac
    Haha.
    Nee doe normaal :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het was ook maar een grapje hoor. Alhoewel ik het ook zo nog echt zou doen.
    :W


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh bah, daar gaat mn droom :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Die paar foutjes bedoelde ik ja haha.
    Al zullen de meeste lezers het niet opmerken maar ja dankzij mijn opleiding let ik altijd heel erg op dat soort dingen.
    Anyways ik vind je schrijfstijl wel goed (: