• Ik heb dus een weddenschap gesloten met iemand dat ik twintig oude TV-programma's moest zoeken die populair waren.
    Ik vraag dus aan jullie om me te helpen. Onder de spoiler vinden jullie degenen die ik al heb (:
    En oh ja, het moeten er echt zijn van een jaar of vijf à tien geleden. Geen Rox of dergerlijke, dus. Spongebob en dat soort programma's mogen wel, omdat ze die vroeger ook al draaiden (:

    1. LazyTown
    2. Spring
    3. Spongebob
    4. De Peperbollen
    5. Samson en Gert
    6. Plop
    7. Dora
    8. Scooby Doo
    9. Het Huis Anubis
    10. W817
    11. En daarmee Basta
    12. De Teletubies
    13. Ninja Turtles
    14. Piet Piraat
    15. Pokémon
    16. Hey Arnold.
    17. Kulderzipken
    18. Go IV
    19. Smos
    20. Musti
    Overigen:
    -Hopla
    -Zo is er maar één - De cup
    -De Pretshow
    -Zoop
    -Shin Chan
    -Beugelbekkie
    -Totally Spies
    -Kids from room 402
    -De bende van 5
    -What's with Andy
    -Beugelbekkie
    -Ned's Survivalgids
    -Zoey 101
    -Lizzie McGuire
    -De Drieling
    -Blues Clues,
    -Bruine Beer in het Blauwe Huis,
    -Pieter Post.
    -Digimon
    -Medabots
    -Yu-Gi-Oh
    - Medisch Centrum West
    -Zeg 'ns Aaa
    -Sam Sam
    -Het Zonnetje in Huis
    -Swiebertje
    -Baantjer
    -Catdog
    -Ed, Edd 'n Eddy
    -Powerpuff Girls
    -Calimero
    -Barbapapa
    -Brum
    -Alfred Jodocus Kwak
    -Codename: Kids next door
    -Zaai
    -De taarten van Abel
    -Theo en Thea
    -Zoé Kezako
    -Inspector Gadget
    -Abra Kodabra
    -De zevensprong
    -TiTaTovenaar
    -Ome Willem
    -Rad van fortuin
    -Lingo
    -De smurfen
    -ICarly
    -Jip en Janneke
    -Jimmy Neutron
    -Drake and Josh
    -Winx Club
    -Tik-Tak
    -Nijntje
    -Heidi
    -De Fabeltjeskrant
    -Pipi Langkous
    -Saved by the bell
    -Kees & co
    -Klokhuis
    -Villa Achterwerk
    -Beestenbos is boos
    -De rode tractor
    -De Hangende Harry's
    -BFM
    -TMNT
    -Timmy Turner
    -The Adams Family
    -Xena
    -Stargate
    -Peppie en Kokkie


    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    - De zevensprong
    - TiTaTovenaar
    - Ome Willem
    - Barbapapa


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oeeeh totally spies


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rugrats.


    Because I love him, do I need another reason?

    IrishNialler schreef:
    die ja=)

    Drake and Josh
    met dat zusje MeganXD


    Drake and Josh is zo oud toch niet? Ik bedoel echt van voor de Disney-Channel periodes (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bassie en Adriaan, en nu houd ik mijn mond. :')


    Because I love him, do I need another reason?

    ik zeg bekijk deze siteXD
    http://www.seriesvanvroeger.nl/


    - zeg ns Aa
    - Rad van fortuin
    - Lingo
    - Samsom en gert
    - De smurfen
    - Icarly
    - Jip en Janneke
    -Jimmy Neutron


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    TaurieI schreef:
    (...)

    Drake and Josh is zo oud toch niet? Ik bedoel echt van voor de Disney-Channel periodes (:
    ik dacht dat dat al best oud was eigenlijk. =) ik was denk rond een jaar of acht toen ik dat keek dus dat is toch al wel zo'n 8 a 9 jaar geleden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    TaurieI schreef:
    (...)

    Drake and Josh is zo oud toch niet? Ik bedoel echt van voor de Disney-Channel periodes (:


    Maar het is Nickelodeon! Het liep van 2004 tot 2008, het is al meer dan 10 jaar geleden begonnen. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Maar het is Nickelodeon! Het liep van 2004 tot 2008, het is al meer dan 10 jaar geleden begonnen. :')


    Serieus? (': Ik dacht echt dat het enkel op Disney-Channel uitgezonden werd, want daar werd het de laatste tijd ook uitgezonden (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Flodder! Oh, hoe kon ik die nou vergeten. Ge-wel-dig. :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Uit mijn jeugd, dus dan is dat zelfs zo'n 20 jaar terug, zelfs wat meer, herinner ik me voornamelijk Tik-Tak, Plons de Kikker, Nijntje, Heidi, Niels Holgerson, Fabeltjeskrant, Beestenbos, Sinbad, Adventures of Peter Pan en dan Peter Pan and the Pirates (twee totaal verschillende Peter Pan animatieseries), Teenage mutant Ninja turtles, Power Rangers, Bassie en Adriaan.
    Wat meer volwassen achte series... we zijn hier Wittekerke aan het kijken, ook zo'n doodoude serie als GTST, Familie en Thuis. De kotmadame is ook zo'n oud programma. Flikken kan ik me nog heugen. Buffy the vampire slayer, Angel en Charmed. Die laatste wordt nog altijd uitgezonden, maar dat is ook afkomstig van m'n jeugd, 1998 :'D

    Dan nog the A-team, X-men, Spiderman en alles wat zo'n beetje met de Marvel series te maken hebben :'D, Ducktales, de smurfen, Pippi Langkous, Saved by the bell (man dat programma was zo awesome :3) Kees & Co, Knight Rider, Renegade.

    En alles staat dus echt door mekaar, van tekenfilmseries tot kinder series, tot volwassen series, en feitelijk kan ik echt nog uren doorgaan :'D Maar goed, hier ga ik het dus voorlopig bij laten (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    TaurieI schreef:
    (...)

    Serieus? (': Ik dacht echt dat het enkel op Disney-Channel uitgezonden werd, want daar werd het de laatste tijd ook uitgezonden (:


    Oh, geen idee, haha. Ik heb geen Disney Channel. Maar ik heb net even Gegoogeld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    winx club (is nu wel allemaal soort van 3D achtig geworden enzo maar vond ik vroeger echt leuk)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Valkyries schreef:
    Uit mijn jeugd, dus dan is dat zelfs zo'n 20 jaar terug, zelfs wat meer, herinner ik me voornamelijk Tik-Tak, Plons de Kikker, Nijntje, Heidi, Niels Holgerson, Fabeltjeskrant, Beestenbos, Sinbad, Adventures of Peter Pan en dan Peter Pan and the Pirates (twee totaal verschillende Peter Pan animatieseries), Teenage mutant Ninja turtles, Power Rangers, Bassie en Adriaan.
    Wat meer volwassen achte series... we zijn hier Wittekerke aan het kijken, ook zo'n doodoude serie als GTST, Familie en Thuis. De kotmadame is ook zo'n oud programma. Flikken kan ik me nog heugen. Buffy the vampire slayer, Angel en Charmed. Die laatste wordt nog altijd uitgezonden, maar dat is ook afkomstig van m'n jeugd, 1998 :'D

    Dan nog the A-team, X-men, Spiderman en alles wat zo'n beetje met de Marvel series te maken hebben :'D, Ducktales, de smurfen, Pippi Langkous, Saved by the bell (man dat programma was zo awesome :3) Kees & Co, Knight Rider, Renegade.

    En alles staat dus echt door mekaar, van tekenfilmseries tot kinder series, tot volwassen series, en feitelijk kan ik echt nog uren doorgaan :'D Maar goed, hier ga ik het dus voorlopig bij laten (:


    Dat zijn er veel (': Maar Tik-Tak, Nijntje en Heidi herinner ik me ook nog. En enkele anderen ook nog, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Veel series die ik geweldig vond staan er al tussen, zoals Beugelbekkie.

    Vroeger speelden we ook altijd het originele Winxclub na op het schoolplein. x) Ik weet nog dat ik altijd Flora wilde zijn, haha. Oh, en dan had je nog het Klokhuis, Villa Achterwerk.. oh en Beestenbos is Boos! :'D


    ars moriendi