• Hey guys, nou omdat ik me soms nogal verveel; omdat ik het erg leuk vind en omdat mensen het geloof ik graag willen en misschien zelf niet kunnen maken: ik maak covers op aanvraag!
    Ik heb alleen een beetje informatie nodig (:

    Informatie die ik nodig heb
    -Wil je je gebruikersnaam erin?:
    -De titel:
    -Evt. andere tekstjes?:
    -Afbeeldingen (Verplicht! Ik zoek miss wel beter verwerkbare):
    -Evt. effecten (sepia, zwart-wit etc.):
    -Welke sfeer (bijv. donker, licht, mysterieus):
    -Evt. een voorkeur voor lettertype (krullerig, strak, bolt, caps-lock, groot etc.):
    -Evt. extra's:
    -Evt. deadline?:

    Voorbeeldjes





    -Biblio: staat gewoon op de wachtlijst.
    -Biblio: mee bezig.
    -Biblio: afgerond, klaar, niet meer aan de beurt.
    -Biblio in afwachting van reactie of aanvraag.

    Wachtlijst (niemand wordt in principe voorgetrokken, tenzij de deadline heel kort is, of om andere speciale redenen)
    -agirlx
    -Canoodle
    -Swagisugly
    -misslove88
    -JustLiam
    -SayBieber
    -Xxdys
    -Nightingalex
    -Gailybell
    -Lilium
    -Smoleman
    -xBlackOcean
    -xthevampire
    -Flaenor
    -CrazyLouLou
    -Armastus
    - ParaxSiempre
    -

    Al af
    -agirlx de cover
    -Canoodle de cover (ze wilde later toch geen cover)
    -Swagisugly de cover
    -misslove88 de cover
    -JustLiam de cover
    -SayBieber de cover
    -Xxdys de cover
    -Lilium de cover (wou hem zonder tekst)
    -Smoleman de cover
    -xBlackOcean de cover
    -Flaenor de cover
    -CrazyLouLou de cover
    -
    -


    LET OP: iK PLAATS ALTIJD DE LINKJES NAAR DE COVERS DUS; ALS JE DE LINK VAN JE COVER KWIJT BENT KAN JE HEM HIER GEWOON TERUG HALEN. KOM ALSJEBLIEFT NIET NAAR MIJ TOE WANT VAAK VERWIJDER IK DE FOTOBESTANDEN VAN MIJN COMPUTER...

    I use ©Photoshop Elements 11, GIMP, PicMonkey, many more


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 23:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ~ Titel: Smiling on the outside, dying on the inside

    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben:

    ~ Beschrijving van je story: Meisje word mishandeld en verkracht. Ze is erg stil op school en komt met blauwe plekken op school. Er is een leraar en die ziet dat er iets heel erg mis is. Hij houd ook van haar. Ze voelen allebei iets voor elkaar. Hij wil haar helpen, maar is machteloos.

    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen: Romantiek, verdriet, pijn.

    ~ Horizontaal of verticaal: Maakt niet uit

    ~ Beschrijving van het lettertype: Beetje romantiek achtig of iets met een sfeer van verdriet erin. Kies zelf maar, sowieso iets wat goed te lezen is

    ~ De overheersende kleur: Maakt niet uit

    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:

    Het meisje dat gepest word
    de leraar
    de leraar
    het meisje dat word gepest
    het meisje dat word gepest

    Je mag zelf kijken welke foto van ieder persoon je het beste kunt gebruiken. De maar één foto per persoon;) Je kunt er misschien nog een bijpassende achtergrond bij doen? Geen idee, je mag hier totaal vrij in zijn ;) Doe maar iets creatiefs.

    Deadline: Liefst voor volgende week woensdag?

    Alvast bedankt xthevampire

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:53 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Yeeey I love you (flower) ! Hier is de foto opnieuw, sorry dat hij het niet deed ;(

    KLIK!

    Thank youu ik wilde eerst ook zelf een cover maken maar het lukte niet echt, ik ben heel slecht in die shit...


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Heey! Heel erg bedankt als je het voor me wilt maken!

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: ja graag
    -De titel: Black Soul
    -Andere tekstjes?: One Direction
    -Evt. foto's (ik wil ze ook zoeken maar zeg dan ff wat voor soort) : Een verdrietig meisje waarvan je het gezicht niet zo goed ziet.
    -Welke sfeer (bijv. donker, licht, mysterieus) : Donker en verdrietig.
    -Evt. een voorkeur voor lettertype (krullerig, groot, dik etc.) : Somber
    -Extra: Graag een plaatje van een zwarte boom, dus waarvan je de omtrek ziet, en ook graag een zwart-witte van One Direction als die er is
    -Deadline?: Er is genoeg tijd

    Xx

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:44 ]


    Maybe she loved mysteries so much she became one

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: Ja, doe maar Armastus en Flaenor.
    -De titel: Lost in the fire ~ Styles.
    -Andere tekstjes?: Misschien iets van de songtekst van Things we lost van Bastille. Dat is de soundtrack.
    -Evt. foto's (ik wil ze ook zoeken maar zeg dan ff wat voor soort) : Harry Styles en Nina Dobrev (uiterlijk) zijn de hoofdpersonen. Misschien iets van hun.
    -Welke sfeer (bijv. donker, licht, mysterieus) : Donker en spanned.
    -Evt. een voorkeur voor lettertype (krullerig, groot, dik etc.) : Krullerig, wittig.
    -Extra: Misschien iets met vuur erin verwerkt. Als dit niet te moeilijk voor je is.
    -Deadline?: Als jij zin hebt.

    Dankjewel <3


    wat was dit ookalweer

    Iedereen die aan de beurt is/moet komen. Photoshop is op een, één of andere manier gecrasht dus heb gedult. Ik moet het re-downloaden enzo en school is weer begonnen. Sorry voor het ongemak!


    I just caught the wave in your eyes

    Wil je je gebruikersnaam erin?: Ja :)
    -De titel: My Superman
    -Andere tekstjes?: Nee
    -Evt. foto's (ik wil ze ook zoeken maar zeg dan ff wat voor soort) : Louis Tomlinson en Barbara Palvin :)
    -Welke sfeer (bijv. donker, licht, mysterieus) : donker , een beetje mysterieus
    -Evt. een voorkeur voor lettertype (krullerig, groot, dik etc.) : krullerig
    -Extra: kan je er iets kapot indoen? Ik weet niet , iets als een kapotte roos ofzo?
    -Deadline?: nee hoor , doe maar rustig


    “It’s okay to be a glow-stick, sometimes we need to break before we shine.”

    Iedereen, sorry maar mijn photoshop doet het dus niet meer (hij is verlopen ofzo ugh) dus ik moet even eerst een nieuwe geschikte editor vinden voor ik weer verder kan


    I just caught the wave in your eyes

    Hee lieve Yu! Ik zag dit toen ik op je profiel aan het rondneuzen was, hihi!
    Zou je een cover voor Blue Roses willen maken? Als je een keertje tijd hebt..
    Nu heb ik een hele simpele. Je laat je fantasie er maar op los, want die heb je!
    (alleen als je zin hebt cutie, niet per se met het lijkt me best leuk xx)


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: Ja, maar in het klein
    -De titel: That Irish Smile ~ Narry Storan
    -Evt. andere tekstjes?: Nobody loved me...
    Until he came in my life...
    -Afbeeldingen (Verplicht! Ik zoek miss wel beter verwerkbare): Eerste klik Second klik
    -Evt. effecten (sepia, zwart-wit etc.): Dusk ofso
    -Welke sfeer (bijv. donker, licht, mysterieus): mysterieus
    -Evt. een voorkeur voor lettertype (krullerig, strak, bolt, caps-lock, groot etc.): um krullerig ofzo
    -Evt. extra's:
    -Evt. deadline?: Zo snel mogelijk plsss


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    plus bij de gebruikersnaam ook nog JustLiam pls


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Maak je nog steeds covers?


    Physics is awesome

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: nee
    -De titel: Nepenthe
    -Evt. andere tekstjes?: something or someone that can make you forget grief of suffering.
    -Afbeeldingen (Verplicht! Ik zoek miss wel beter verwerkbare): Ik weet het zelf niet echt, maar heb wel al een idee. Liefst een foto van Dylan O'brien & Tyler Posey. En voor de achtergrond weet ik zelf niets, dus laat je maar volledig gaan c:
    -Evt. effecten (sepia, zwart-wit etc.): /
    -Welke sfeer (bijv. donker, licht, mysterieus): donker maar met een sprankje licht, als je snapt wat ik bedoel.
    -Evt. een voorkeur voor lettertype (krullerig, strak, bolt, caps-lock, groot etc.): Krullerig c:
    -Evt. extra's: De cover wil ik liefst verticaal.
    -Evt. deadline?: Liefst voor 27 juli als dat mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 18:15 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Winhood schreef:
    Maak je nog steeds covers?


    Jup alleen ben ik nu op vakantie dus duurt het nog ff. (:


    I just caught the wave in your eyes

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."