• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Ik was al helemaal vergeten dat ik me had aangemeld voor die reis toen ik de brief in de brievenbus kreeg. Het had me verrast te lezen dat er maar twee volwassenen waren. Ik vroeg me af wie er nog mee zou gaan. Langzaam las ik de brief verder af. Het zou ergens in de bossen in Scandinavië zijn. Sweet. Er stond een deelnemerslijst bij, met telefoonnummer. En een routebeschrijving. Wat? Zouden wij dit moeten organiseren? Ik plofte zuchtend neer op de stoel. Toen pakte ik de telefoon in mijn handen om het nummer van de volwassene te bellen om al afspraken te maken. Toen realiseerde ik me dat ik dit nummer herkende. Oeh, het zou vast van mijn vriendin, Kathy zijn. Ik toetste het nummer in en kreeg geheel iemand anders aan de lijn.

    [Ik begin wat eerder in het verhaal, de volgende posts zal ik wat sneller doen zodat we gauw in het huis zitten.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Oké is goed, Lets gooooo! )
    Gregory McEwan
    Ik had net de broef uit de brievenbus gehaald en was nu de routeplanning aan het bestuderen, cool, ergens in een bos! Na ja, zouden we al zeker wild hebben om te eten toch? Konijn of ijs met wilde bessen, hmmmmmmm!
    Opeens rinkelede mijn gsm.
    "J 'hallo met McEwan hierro! " zei ik vrolijk lachend, en nam een slok appel - kersen sap, wat ik bijna meteen uitspuugde toen ik de stem van mijn crush herkende, nu was ik een stuk minder luidruchtig.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Het was alsof iemand met een ijskoud hand mijn keel was afgegaan en mijn hart er uit probeerde te trekken. 'Hey, met Sharp,' antwoordde ik, waarna ik een vaag geluid hoorde. 'Heb jij je ook opgegeven voor zo een reis?' Ik bekeek de lijst van deelnemers nogmaals. Ik zag dat er vier maal 'Black' stond op hetzelfde adres in Oxford. Dat was al makkelijk. 'Ik heb net de brieven gekregen en jouw telefoonnummer staat bij begeleiding,' verduidelijkte ik mezelf. Toen pakte ik mijn laptop op schoot. Het was meer dan 19 uur rijden van Londen naar Stockholm. Dit ging dus niet gebeuren. Ach, we zouden allicht al met ons zessen kunnen vliegen en daar een busje huren.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 0:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Uhuu. " zei ik als antwoord op haar vraag, ging Anna ook mee?
    "ik heb net de brieven gekregen en jouw telefoonnummer staat bij begeleiding." zei Anna.
    "Ja, ik heb ze ook net in mn handen, alleen heb ik ze nog niet bekeken, ik was bezig met de routebeschrijving te bekijken." bekende ik, ok, Anna en ik moesten dus deze reis organiseren...
    "Enig idee hoe we dit gaan aanpakken? " vroeg ik haar, de jongeren woonden op verschillende plekken, konden ze zelfstandig naar de locatie komen? Moesten we vervoer regelen? Dit alles vloog al door mijn hoofd.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MT alvast


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'Ja, eigenlijk heb ik wel een idee,' bekende ik toen. Ik was altijd goed in dit soort dingen. 'Er is een familie van vier erbij, familie Black, met hen vliegen we vanaf Heathrow naar Stockholm. Daar spreken we af met de rest van de groep. We huren twee busjes. Jij en ik rijden dan daar naar toe. Ik meen dat het maar zo'n driehonderd kilometer is.' Mooi zo, Sharp, lekker bezig met uitsloven. Ik hoopte dat Gregor het goed vond, dan kon ik de Black-familie zo gauw mogelijk bellen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik rende de trap af, terwijl mijn hond met mee rende en halverwege de trap struikelde en omlaag viel. Ik proestte uit in lachen en ik rende verder de trap af. Er lagen een paar brieven op de mat. Een belastingbrief voor vader, een rekeningafschrift voor mijn moeder en een brief voor mij. Ik liet de andere twee liggen en pakte de brief van mij. Ik scheurde hem met m'n nagels open en las hem vluchtig door. Toen ik klaar was met lezen sprong ik letterlijk een gat in de lucht en ik rende naar de huiskamer waar mijn moeder en vader slaperig zaten te ontbijten. "Pap, mam, de brief is hier!" schreeuwde ik.

    Melody Black
    Ik liep slaperig met een kop koffie naar de gang om de post van vandaag eens bij een te schrapen. Ik bekeek de brieven een voor een, allemaal niet voor mij, totdat ik de laatste zag. Ik opende hem en begon hem door te lezen. Het bleek de brief te zijn voor de reis waar we met z'n vieren mee gingen. Het leek mij het beste om ze allemaal maar eens naar onderen te halen, ik was wel benieuwd wat zij er vonden. "ROSE!!! SARAH-JANE!!! JAMES!!!!!" Het kon mij een worst wezen of ze nog lagen te slapen of niet, zolang ze maar naar onderen kwamen.

    James Flanagan
    Ik werd langzaam wakker en bekeek even goed waar ik was. Ik lag thuis bij m'n moeder op de bank met drie slapende katten op mij. Ik duwde ze een voor een op de grond. Ik trok me niks van het geblaas aan en stapte over ze heen de keuken in. "Heey ma." zei ik tegen moeder terwijl ik haar een zoen op haar wang gaf.
    "Ben je eindelijk eens op?" zei je chagrijnig. "Er is een brief voor je."
    "Voor mij?" vroeg ik verbaasd. Wie wilde mij nou een brief sturen?
    "Ja, voor jou, als ie niet voor jou was zou ik dat niet zeggen." kwam het botte antwoord van mijn moeder. Ik nam de brief van haar aan, natuurlijk had zij hem allang gelezen. Ik las hem door en zei tegen mijn moeder: "Nou, tot over een paar maanden dan."
    Hopelijk zouden de volwassenen ons nog bellen over de verdere informatie want anders was ik nog altijd reddeloos.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 13:14 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Rose Black
    Met een boek voor me lag ich op mijn buik nog in bed te lezen. Ik was net op een spannend stuk toen ik een stem door het huis hoorde galmen. 'Rose! Sarah-Jane! James!' Het was Melody. De brief was er! Ik legde een bladwijzer tussen mijn boek en deed een vest aan. 'What the fuck, gast,' begon ik toen ik onder in de keuken kwam. 'Pap en mam liggen nog te slapen.' Ik pakte een beker en schonk daar versgezete koffie in. Toen kwam een slaperige Sarah-Jane binnen met James op haar hielen. 'Dit is beter maar is goeds, Melody, anders laat ik- nvm, Rose is vast en zeker aan jouw zijde.' 'Jij kunt haar ook wel aan, babe, anders help ik je wel,' gromde James. Wat had hij nu weer voor een ochtendhumeur?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "What the fuck, gast. Pap en mam liggen nog te slapen." zei Rose
    "Dit is beter maar is goeds, Melody, anders laat ik- nvm, Rose is vast en zeker aan jouw zijde." zei Sarah-Jane.
    "Jij kunt haar ook wel aan, babe, anders help ik je wel." gromde James.
    "What the hell, gasten. Wat zijn jullie weer fucking vrolijk vandaag. Fuck off, oké? De brief is binnen. En als je je luie kont hier niet je bed uit voor wil komen dan heb je lekker pech, want je bent nu toch al je bed uit. Wat kunnen jullie zeiken, zeg."
    Soms kon ik me zo erg ergeren aan deze familie, maar ja, alles beter dan mijn eigen familie.
    "Lees 'm even." zei ik even tegen Rose. Ik liep terug naar de keuken en pakte een kom en schudde er wat cornflakes in met melk en begon te eten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Hahahaha!)
    Gregory McEwan
    "Ja dat lijkt me een goed idee, je hebt hier wel over nagedacht he? " grijnsde ik Anna toe, ik wist dat ze zo 'n complimentje wel waarderen kon. En we willen op een goed blaadje blijven staan, nietwaar?

    Delilah Gerson
    "Deliiii! Er is een briefje voor je, schat! " Gio, mijn gay bestie en tevens flatgenoot, zwaaide met de enveloppe voor mijn neus.
    "Fijjjn, laat me slapen!" bromde ik, en trok een deken over me heen.
    "maar je MOET hem lezen! " zeurde hij, gott wat een klein kind is het ook!
    "fijn, geef hier. " ik gritste de brief uit zijn handen.
    "Ik mag meee! " zei ik vrolijk, en vloog Gio om de hals.
    Ik mocht mee!

    Damien Morrisson
    Ik kwam thuis en er werd over de keukentafel een brief naar me toegeschoven.
    "wat is dit? " vroeg ik aan mijn ouders.
    "de brief waarin staat dat je hopelijk mee op vakantie mag, je moeder en ik hebben je ingeschreven, het leek ons een goed idee met je.. Stille periode van de laatste tijd. " verklaarde mijn vader.
    Ze stuurden me dus weg, geweldig...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Sarah-Jane Black
    Toen Melody de keuken uit liep, trippelde Rose achter haar aan. Die twee waren meer dan twee handen op een buik, ze waren één buik. Ik keek James even aan en pakte toen de brievenopener om de brief te openen. Ik las hem vluchtig door en liet hem toen aan James lezen. 'Wat wil je drinken, lieverd?' vroeg ik hem terwijl ik twee beker uit de kast pakte. James zou alles wel secuur doorlezen. Ik zette water op om te koken en ging naast James staan om nogmaals op de brief te kijken.

    Anna Sharp
    Een glimlach gleed over mijn gezicht en ik begon te blozen. 'Regel jij dan zes ticket van Heathrow naar Stockholm?' vroeg ik hem. 'Dan bel ik de rest wel op. Oh, en stuur me even een sms'je als je weet wanneer we aanwezig moeten zijn en wanneer we aankomen.' Zou dat niet te veel gevraagd zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Natuurlijk kwam Rose achter mij aangelopen, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Ik zette mijn kom neer en gaf haar een dikke knuffel. Toen liet ik haar weer los en pakte mijn kom cornflakes weer op. Ik zag dat Sarah-Jane de brief had geopend en aan James had gegeven. Ze vroeg wat aan James en zette water op om te koken. Ik liep terug naar James en vroeg: "En? Wat denk je?" James was volgens mij de verstandigste van ons vieren, dus liet ik graag het denken aan hem over. Ik wilde daarmee niet zeggen dat ik lui of dom was, ik liet het gewoon iemand doen die beter is daarin.
    "Ik heb zo'n vermoeden dat we even moeten wachten tot de leiding contact met ons heeft opgenomen over hoe we daar moeten komen en hoe het verder gaat als we daar zijn, denk je ook niet?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    "Oké, geen probleem, ik zal zo even kijken wat ik kan vinden, laat jij misschien aan de andere jongeren weten via mail ofzo waar ze moeten verzamelen? " vroeg ik, want daar was ik absoluut geen held in.
    " voor zes personen he? " mompelde ik, terwijl ik de site open zette op mijn laptop.
    " oké, hoe laat wil je? 10 u, 14 u, 17 u of misschien liever 20 u? " vroeg ik haar toen, klaar om de vlucht te boeken.

    Damien Morrisson
    "Niet te geloven dat jullie me gewoon fucking wegsturen, jullie weten niet waarom ik zo stil ben, serieus, what the FUCK. " zeg ik kwaad tegen mijn ouders, waarna ik de brief doormidden scheur en naar mn kamer stamp, ik vergrendel de deur en begin op bed te huilen, serieus, hoe fucked up is dit? Ik ben zo stil omdat ik momenteel in een indentiteitscrisis zit, meer bepaald een seksualiteitscrisis, ik weet nu niet of ik gay of straight ben, misschien wel een mengeling van beide. En dat allemaal door een dronken avond...,

    Delilah Gerson
    "Dit is zo cool! " zeg ik tegen Gio, die me opgelaten aankijkt.
    "ik mag mee naar een huis in de bossen, word vast gaaf! " zeg ik .
    "laat wat knappe jongens voor mij over hé! " lacht Gio.
    "Ben je gek? " lach ik, niet dat ik hem graag plaag hoor ghehehe.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Matthew Elliot
    Ik drukte snel de piepende wekker uit voordat het irritante geluid de rest wakker maakte. Ik deed snel mijn sportkleren aan en at snel een yoghurtje. Ik liep de voordeur uit en begon met joggen. Na ongeveer vijf kilometer dacht ik dat het wel tijd was om terug te gaan. Ik keerde om en begon aan mijn terugweg. Halverwege onze straat kwam ik Benny, de postbode, tegen. "Zal ik de post meenemen?" vroeg ik hem. Hij knikte en gaf me de post. Terwijl ik het laatste stukje terug wandelde keek even door de brieven. Er was een brief voor mij bij. Toen ik bij het huis was aangekomen en de deur open deed, rende Skippy naar buiten. "Godverdomme, Skippy, kom terug!" riep ik. De hond reageerde niet en ik trok mijn schouders op. Ik liep naar binnen, die hond zou wel vanzelf aan de deur beginnen te krabben als hij naar binnen wilde. Ik gaf de brieven aan mijn ouders en opende mijn eigen brief. Ik las hem secuur door en glimlachte. Eindelijk zou ik het bos van Scandinavië mogen ontdekken. Nu alleen nog wachten op een telefoontje van de leiding.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'Zo vroeg mogelijk,' zei ik toen. 'Dan kunnen we die dag in één keer doorgaan. Maar laat me eerst even onze companions bellen, dan bel ik jou zo terug. Dan weet je direct hoe laat je moet boeken. Tot zo,' zei ik en wachtte op Gregor's antwoord voordat ik ophing. Toen toetste ik het nummer in van de Black's. Het besef dat het weekend was en zij waarschijnlijk nog sliepen, kwam pas toen er werd opgenomen.

    James Black
    Ik scande de brief nog eens aandachtig. 'Ja, ik denk het wel,' antwoordde ik toen. Op dat moment ging de telefoon. Sarah-Jane greep de telefoon zo gauw als ze kon en nam op. Er was een kleine kans dat pap en mam nog sliepen en zij hadden ook een telefoon op hun slaapkamer. 'Hallo, met Sarah-Jane Black,' zei ze. 'Hallo mevrouw Sharp, wat kan ik voor u doen? .... Leuk, moment.' Ze gaf de telefoon aan mij. 'Het is mevrouw Sharp voor die ene reis,' fluisterde ze. 'Mevrouw Sharp,' zei ik. 'James Black,' stelde ik mezelf voor. 'Wat kan ik voor u doen?' Ze legde uit dat zij papieren thuis had gekregen en ze vroeg of het oké was of morgen om 8u op Heathrow airport in Londen konden staan, omdat het vliegtuig om 10u naar Stockholm vertok. Ik legde de hand op de hoorn. 'Morgen 8u, Londen?' vroeg ik hen. Sarah-Jane knikte. 'Ja, dat gaat ons lukken.' We spraken een plaats af en ik hing op. Op dat moment kwamen vader en moeder onder. 'Wat is dit voor een lawaai?' vroeg mijn vader mopperend. 'We moeten morgen om 8u in Londen, Heathrow Airport zijn,' zei Sarah-Jane nog voordat iemand antwoord kon geven. 'Voor de ene reis, weten jullie wel. Leuk he?'

    Anna Sharp
    Dat was al een opluchting. De jongen leek ook wel verstandig. Ik aarzelde even voordat ik weer het nummer van Gregory intoetste. 'Hee, morgen om 10u op Londen Heathrow Airport,' zei ik toen Gregory zijn begroeting had gedaan. 'Zal ik zo de rest opbellen?' Ik stond op uit mijn stoel en liep naar de koelkast waar ik een flesje water uithaalde, met de telefoon nog steeds in een hand, wachtend op Gregor's antwoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt