Oke, het gaat dus zoals hier al zo vaak wordt gedaan over die mods. Ik heb nog nooit een ban gekregen ofzuw, wel al een waarschuwing, ook voor iets wat, zeg maar 100 jaar geleden is toen het nog mocht, ja jullie raden het al, reclame maken! Ik bedoel de mods maken precies misbruik van hun 'macht' hier op quizlet, sommige mods zijn echt supper en kun je goe mee omgaan, maar andere zijn echt onhandebaar, ik ga geen users noemen ofzuw, je mag me nu een ban geven of eender wat maar ik wil gewoon effe mijn mening kwijt, en ook, waarom waren er nieuwe mods nodig? na al die nieuwe mods is er steeds meer ruzie! Mensen, geef geen user een onterechte ban of waarschuwing! Ik heb het ook gezegt tegen die mod die me die waarschuwing gaf, dat ik reclame maakte toen het nog wel mocht, dus dat vind ik zo dom en stom en alles tegelijk. KUNNEN DIE MODS HIER GODVERDOMME NIET NORMAAL DOEN EN EEN BAN GEVEN WANNEER HET NODIG IS???
[/mijn mening]
edit; en nu mag je zelfs al niet je mening hier zeggen, wat is dit? een gevangenis??
NickyxTerror is dit gezever hier zo beu, plz zet er maar een slotje op voor ik werklich pissed off word!
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson