• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:18 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik voel haar lippen nogmaals op de mijne, een warm gevoel verspreid zich door mijn complete lichaam en zwakjes krullen mijn mondhoeken omhoog tot in een waterig glimlachje. Ik kijk haar aan en streel zachtjes over haar wang, zonder iets te zeggen pak ik haar hand vast en verstevig mijn grip om de koffer. Ik haal het huisje in de bergen in mijn gedachten en sluit mijn ogen, zodra ik ze weer open staan we in een groot grasveld, midden in het berglandschap. Voor ons bevind zich een klein en knus huisje. Ik glimlach naar Ashley en loop naar de voordeur. Op de veranda zet ik de koffers neer en vis de sleutels uit mijn broekzak. Langzaam open ik de deur en kijk om me heen. Het is nog mooier dan ik had verwacht. Alles is mooier. Het landschap, het huis, het interieur.
    'En?' vraag ik aan Ashley, niet zeker ervan of zij het ook mooi vind.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Ik ben niet creatief genoeg om iets te bedenken. Misschien heb jij nog een kant waar ik niet vanaf weet?' grijnst ze. Ik schiet in de lach.
    'Ja vroeger zat ik in de kleuterschool altijd braaf aan een tafeltje te knutselen,' grijns ik, 'ik ben creatief met plannen, maar niet met... dit. Hoewel het toch niet zo moeilijk zou moeten zijn? We kijken gewoon een beetje af van Voldemort en dan verzinnen we wel iets. We moeten toch eerst die spreuk zien te vinden hoe hij The Dark Mark heeft laten werken, of we proberen het gewoon op iemand uit,' grijns ik, 'dat is altijd leuk.'
    Ik plof op de bank en gooi mijn voeten op het houten tafeltje, waarbij een aantal spullen op de grond valt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Ik voelde zijn hand teder op mijn wang en ik glimlachte ook even. Op dat moment pakte hij mijn hand vast en ik pakte mijn koffer - toen verdwijselden we naar het huisje. Ik voelde me even duizelig maar zodra ik de vaste grond onder mijn voeten voelde, trok dat weet weg.
    Samen liepen we naar de voordeur en ondertussen bewonderde ik het landschap om ons heen. Het was rustig; het enige wat je kon horen was het gefluit van de vogels - fijn, vogels - en het stromen van het water uit een beekje verderop. Mijn blik dwaalde af naar het kleine, maar knusse huisje en ik glimlachte even. ''En?'' vroeg Caleb, nadat hij de deur had geopend en naar binnen liep. Langzaam volgde ik hem.
    ''Het is perfect,'' glimlachte ik. Ik drukte een zacht kusje op zijn wang terwijl ik verder de woonkamer inliep. Ik kon mezelf hier wel gelukkig zien wonen met Caleb.

    Felice Scabior
    Serpen barstte in lachen uit en ook ik kon een grinnik niet onderdrukken, Het paste het gewoon niet bij. ''Ja vroeger zat ik in de kleuterschool altijd braaf aan een tafeltje te knutselen,'' grijnsde hij. Ik lachte en haalde mijn schouders op. ''ik ben creatief met plannen, maar niet met... dit. Hoewel het toch niet zo moeilijk zou moeten zijn? We kijken gewoon een beetje af van Voldemort en dan verzinnen we wel iets. We moeten toch eerst die spreuk zien te vinden hoe hij The Dark Mark heeft laten werken, of we proberen het gewoon op iemand uit. Dat is altijd leuk.'' Ik grijnsde breed en knikte. Mijn blik dwaalde even af naar de spullen die op de grond zijn gevallen door Serpen zijn voeten. ''Oké - misschien werkt die spreuk nog.'' Ik keek even naar Serpen. ''Heb je het al eens geprobeerd?'' Ik grijnsde en speelde ondertussen met een plukje haar. ''Of mag ik het doen?'' vroeg ik grijnzend. Ik pakte alvast mijn wand uit mijn zak terwijl ik hem hoopvol aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Het is perfect,' glimlacht ze. Ik voel haar lippen kort op mijn wang en glimlach terug. Ik pak onze koffers en loop haar achterna.
    'Gelukkig,' glimlach ik. Ik sla mijn arm om haar middel en druk zachtjes mijn lippen op de hare, 'laten we het huis gaan verkennen,' prevel ik tegen haar zachte lippen aan. Ik verstrengel mijn vingers met de hare en neem haar mee naar de keuken.
    'Hier kunnen we 's avonds zitten en eten,' grinnik ik. Even blijven we staan kijken, maar al snel neem ik haar mee naar boven. 'Tadaa de slaapkamer, als er veel van slapen gaat komen,' grijns ik en ik wiebel speels met mijn wenkbrauwen.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Oké - misschien werkt die spreuk nog. Heb je het al eens geprobeerd? Of mag ik het doen?' vraagt ze. Ik lach en haal mijn schouders op.
    'Van mij mag je,' ik sta op en ga opzoek naar het goede boek.
    'Hier,' ik gooi het boek op haar schoot, 'daar staat precies in hoe het moet en misschien kunnen we gewoon Voldemort zijn Dark Mark gebruiken. Mensen zijn daar al bang voor, dan hebben we een voordeel.'
    Ik kijk haar grijnzend aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''Gelukkig,'' glimlachte Caleb. Ik voelde zijn arm rond mijn middel en ik kuste hem teder terug. ''Laten we het huis gaan verkennen,'' prevelde hij tegen mijn lippen. Ik glimlachte en knikte zwakjes, om hem vervolgens nog een zacht kusje te geven. Hij verstrengelde zijn vingers met de mijne en leidde me naar de keuken. ''Hier kunnen we 's avonds zitten en eten,'' grinnikte hij. Ik lachte zachtjes.
    ''Goed om te weten,'' grijnsde ik. Na een tiental seconden liepen we naar boven.
    ''Tadaa, de slaapkamer, als er veel van slapen gaat komen,'' grijnsde hij. Ik barstte in lachen uit toen hij met zijn wenkbrauwen wiebelde en ik trok hem tegen me aan. ''Vast niet,'' prevelde ik met dezelfde grijns als dat op zijn gezicht stond. Ik sloeg mijn armen om hem heen en keek even de kamer rond. Mijn blik eindigde daarna weer bij Caleb en ik beet zachtjes in mijn onderlip. Ik voelde me gelukkig, ondanks alles dat er gebeurt was. ''Het is fijn om eindelijk eens een plekje voor onszelf te hebben,'' mompelde ik.

    Felice Scabior
    ''Van mij mag je,'' zei Serpen. Ik glimlachte tevreden en keek toe hoe hij naar iets zocht. Niet veel later bleek hij het gevonden te hebben. ''Hier,'' zei hij. Het boek viel met een plof op mijn schoot en ik sloeg hem open. ''Daar staat precies in hoe het moet en misschien kunnen we gewoon Voldemort zijn Dark Mark gebruiken. Mensen zijn daar al bang voor, dan hebben we een voordeel.'' Serpen grijnsde en ik knikte instemmend.
    ''Goed idee, bespaard ons weer moeite,'' giechelde ik. Ik liet mijn ogen even langs de lettertjes glijden - ik las iets over Morsmordre en zonder iets te zeggen stond ik na enkele minuten op, om vervolgens naar buiten te lopen. Ik stond op het balkon en voelde een paar regendruppeltjes op mijn huid. Ik verstevigde mijn grip rond mijn wand en richtte deze op de donkere lucht. Mijn mondhoeken krulden omhoog tot een grijns en ik ademde even diep in.
    ''Morsmordre,'' prevelde ik zacht. De wolken vervormden lichtjes en mijn grijns werd breder. Het werkte nog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Het is fijn om eindelijk eens een plekje voor onszelf te hebben,' mompelt ze. Ik knik en glimlach. Ik kijk haar aan.
    'Samen in een huisje met mijn mooie vriendin,' prevel ik, 'nu kunnen rustig onze bruiloft voorbereiden,' zeg ik. Ik plof op het bed en trek mijn jasje uit om vervolgens mijn stropdas los te maken.
    Ik sluit mijn ogen even en laat alle stress van me af glijden. Voor een moment sta ik mezelf toe om alles even te vergeten en gewoon te genieten van het moment waarin ik leef. Ik zucht diep en lichtelijk vermoeid.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Mijn mondhoeken krullen omhoog en ik leun nonchalant tegen de deurpost. Na een tijdje haal ik het teken weg.
    'We moeten onszelf niet verraden, maar we weten in ieder geval dat het werkt,' zeg ik tevreden. Ik loop weer naar binnen en blader verder door het boek. De dingen die hier in staan kunnen best nog wel eens van pas komen.
    'Felice, kom eens,' roep ik. Het boek is opengeslagen bij de pagina "horcruxes". Ik heb er al vaker wat over gelezen en ik weet wat het zijn, maar ik heb nooit echt de intentie gehad om het echt uit te voeren. Misschien moeten we daar maar eens verandering in brengen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''Samen in een huisje met mijn mooie vriendin,'' prevelde hij. Ik bloosde lichtjes en glimlachte even. ''Nu kunnen we rustig onze bruiloft voorbereiden.'' Ik knikte en voelde een bom van vlinders in mijn maag. Spontaan begonnen mijn ogen te twinkelen. ''Eindelijk,'' zei ik zachtjes. Caleb trok zijn jasje uit en maakte zijn stropdas los. Hij sloot zijn ogen en de vermoeidheid was van zijn gezicht te lezen. Ik zuchtte onhoorbaar en duwde hem zachtjes op zijn rug zodat hij lag. Ik drukte een zacht kusje op zijn lippen en kroop tegen hem aan. liet mijn vingertoppen over zijn kaaklijn glijden en voelde een paar stoppeltjes. Ik glimlachte zwakjes en sloot mijn ogen even, genietend van ons momentje samen. Het was lang geleden dat we zo hebben gelegen zonder te denken aan alles wat is gebeurt en gáát gebeuren.
    ''Ik hou van je, Caleb Parsel,'' fluisterde ik zachtjes.

    Felice Scabior
    Ik zuchtte teleurgesteld toen hij het weghaalde. ''We moeten onszelf niet verraden, maar we weten in ieder geval dat het werkt,'' zei hij tevreden. Ik knikte en draaide me weer om, om het landschap te bewonderen. Het was aan het schemeren en het begon harder te regenen. Een briesje streek door mijn haren en ik sloot mijn ogen even.
    ''Felice, kom eens,'' riep Serpen plotseling. Ik zuchtte diep en ik draaide me om, om vervolgens naar hem toe te lopen.
    ''Wat?'' vroeg ik. Ik plofte naast hem neer. Ik volgde uiteindelijk zijn blik naar het boek en las 'horcruxes'. Ik fronste even en langzaam verscheen er een grijns op mijn gezicht. ''Slim.'' Ik keek hem aan. ''Ga je het doen?'' Ik beet even op mijn onderlip en zweeg terwijl ik de pagina's bekeek.
    ''Ik wil dat je iets voor me doet,'' zei ik plotseling, na een tiental seconden. Ik keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noah McAllister || Slytherin || 11
    Met zijn voeten opgetrokken zat hij bij het raam van de bibliotheek te lezen, het enige wat je kon horen waren een aantal geluidjes van een groepje oudere kinderen aan de andere kant van de kamer, de vogels buiten, zijn zachte ademhaling en de kat die spinnend aan zijn voeten lag. Hij was graag alleen, en anders genoot hij meer van de aanwezigheid van dieren dan van mensen, dieren praten niet veel en namen geen vooroordelen. Op het moment dat hij zijn boek even neerlegde en de kat zachtjes aaide hoorde hij het geluid van voeten die in zijn richting liepen. 'Wat doe je met mijn kat?' vroeg het meisje met een lichtelijk geïrriteerde zucht en zonder verder iets te zeggen pakte ze de kat op en beende ze weer weg. 'Hou je kat dan bij je' mompelde hij, al had het meisje hem waarschijnlijk al niet meer kunnen horen en klapte het boek dicht om deze vervolgens in zijn tas te stoppen en de biblotheek uit te lopen. Opzoek naar een ander plekje waar hij niet gestoord zou worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ze duwt me zachtjes op mijn rug, nog steeds heb ik mijn ogen gesloten. Ik glimlach zwakjes en voel mezelf warm worden van haar aanrakingen. Ik hou zoveel van haar.
    ‘Ik hou van je, Caleb Parsel,’ zegt ze, alsof ze mijn gedachten kan lezen. Mijn mondhoeken krullen omhoog en ik open mijn ogen.
    ‘Ik ook van jou, Ashley Lestrange, zoveel dat het niet in woorden is uit te drukken.’
    Ik leun voorover en druk zachtjes mijn lippen op de hare.
    ‘Ik zou nooit, voor ook maar een seconden met jou samen kunnen leven.’

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    ‘Slim,’ zegt ze, ‘ga je het doen?’
    Er valt een stilte van een aantal seconden en ik knik, ‘ja. Ja ik ga het doen.’
    ‘Ik wil dat je wat voor me doet,’ zegt ze dan. Er verschijnt een frons in mijn voorhoofd.
    ‘Je wilt dat ik iets voor je doe?’ vraag ik bedenkelijk. Meestal doe ik alleen maar dingen voor mezelf, ik heb nog nooit iets voor iemand anders gedaan. Nou ja, misschien voor Ashley.
    ‘Wat?’ vraag ik wantrouwend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Hij opende zijn ogen en direct verdronk ik in de helderblauwe kleur ervan. ''Ik ook van jou, Ashley Lestrange, zoveel dat het niet in woorden is uit te drukken.''
    Ik glimlachte verliefd en keek hem dromerig aan - niet veel later voelde ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik kuste hem direct terug.
    ''Ik zou nooit, voor ook maar één seconde zonder jou kunnen leven.'' Mijn hartslag verhoogde en het bloed steeg naar mijn wangen.
    ''Dat is wederzijds,'' fluisterde ik schor. Ik trok hem voorzichtig dichter tegen me aan en plaatste mijn lippen opnieuw passioneel op de zijne, om vervolgens een arm om zijn nek te slaan.

    [his last sentence. Omg. Caleb ish mean.]

    Felice Scabior
    Hij knikte. ''Ja. Ja, ik ga het doen.'' Ik glimlachte goedkeurend en keek hem aan. Na mijn woorden fronste hij.
    ''Je wilt dat ik iets voor je doe?'' vroeg hij bedenkelijk. Natuurlijk, hij dacht alleen maar aan zichzelf. ''Wat?'' vroeg hij wantrouwend. Ik rolde geërgerd met mijn ogen. ''Je mag wel wat meer vertrouwen in me hebben, Parsel,'' gromde ik. Ik hervatte me weer en keek hem aan.
    ''Probeer het op mij uit,'' zei ik, na enkele seconden van stilte. Ik trok mijn mouw omhoog en stak mijn linkerarm naar Serpen uit. Mijn mondhoeken krulden even omhoog. ''Ik wil de eerste zijn,'' zei ik vastbesloten, terwijl ik hem recht aankeek.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 16:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Het moment is perfect. Ze kijkt me aan en trekt me tegen haar aan om vervolgens haar lippen op de mijne te drukken. Mijn mondhoeken krullen omhoog en gepassioneerd zoen ik haar terug. Ze slaat haar arm om mijn nek en ik trek haar dichter tegen me aan door mijn armen stevig om haar middel te slaan. Zachtjes bijt ik in haar onderlip om toestemming te vragen.
    De kamer om ons heen vervaagd, alles vervaagd. Ik kan nergens anders meer aan denken dan aan haar. Haar zachte lippen op de mijne, haar blauwe ogen die me aankijken en mijn vingers die haar tedere huid aanraken. Nog nooit heb ik zoveel gevoelens voor één persoon gehad. Het is onbeschrijfelijk hoeveel ik van haar houd.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Ze rolt met haar ogen. 'Je mag wel wat meer vertrouwen in me hebben, Parsel,' gromt ze.
    'Je kent me,' zeg ik, 'vertrouwen is niet zo heel makkelijk in deze wereld. Dat weet je zelf ook en ik doe niks voor iemand, tenzij het ook nuttig is voor mezelf.'
    'Probeer het op mij uit,' zegt ze dan, ze steekt haar linkerarm uit nadat ze haar mouw omhoog getrokken heeft, 'ik wil de eerste zijn.'
    Haar stem klinkt vastbesloten, ze meent het duidelijk. Ik kijk naar het boek en knik.
    'Oké,' zeg ik. Ik pak mijn wand en lees de instructies die in het boek staan. Stap voor stap voer ik ze uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Ik sloot mijn ogen en opende mijn mond een klein stukje toen hij zacht in mijn onderlip beet. Het bloed begon sneller door mijn aderen te stromen en mijn hart leek wel uit mijn borstkas te kunnen kloppen. Mijn huid tintelde op de plekken waar hij me aanraakte - mijn mondhoeken krulden gelukkig omhoog.
    Zachtjes liet ik mijn vingers door zijn donkere haren glijden terwijl mijn tong een spel met de zijne speelden, waarvan alleen wij de regels wisten.
    Mijn vrije hand pakte de zijne vast en na een tijdje verbrak ik de kus, om weer rustig op adem te komen. Ik keek hem diep in zijn ogen aan en glimlachte stralend. Ik had nooit gedacht dat ík van iemand kon houden - en dat iemand van míj kon houden. Maar het was geen droom; alles was echt, gelukkig. Ik ben blij dat ik Caleb ben tegengekomen, want zonder hem was ik er niet meer.

    Felice Scabior
    ''Je kent me,'' antwoordde hij, ''vertrouwen is niet zo heel makkelijk in deze wereld. Dat weet je zelf ook en ik doe niks voor iemand, tenzij het ook nuttig is voor mezelf.'' Ik zuchtte diep.
    ''Dat weet ik,'' zei ik, ''Maar ik vertrouw jou wel. En dat doe ik ook niet zomaar. Ik verdien wel een beetje vertrouwen terug, want zonder mij was je nog niet zo ver gekomen.'' Ik glimlachte tevreden toen hij instemde. Hij pakte zijn wand en ik voelde de punt op mijn koele huid, terwijl Serpen de stappen uitvoerde. Langzaam bij beetje begon mijn huid steeds erger te branden en ik grijnsde - ik gaf geen kick toen de pijn zich door mijn arm verspreidde. Inktzwarte lijntjes ontstonden op mijn bleke huid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    She wants you, Eve. (wbw)

    May Ophelia Beaton
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze me aan en ik barstte in lachen uit. ''Alsof ik er zelf voor gekozen heb dat ik ineens overvallen werd door Eric en daarna werd beetgegrepen? Dan kun je weinig doen om jezelf nog te verdedigen. En ik ontken helemaal niet alles...''
    ''Ja, dat merk ik. N-nu doe je het weer,'' hikte ik. Ik keek haar aan. ''Eve, lieverd. Jongens vinden het niet leuk om achtergelaten te worden als je ze op het verkeerde spoor zet. Meisjes ook niet,'' zei ik met een knipoog.
    ''Daar is Hogwarts al,'' zei ze. Ik volgde sloom haar blik en zuchtte zachtjes. Opnieuw struikelde ik over mijn voeten en per ongeluk trok ik Eve mee; samen vielen we op het gras. Ik giechelde zachtjes en keek haar met een speelse twinkeling in mijn ogen aan.


    Amy McAllister
    Zachte snikken rolden over mijn lippen terwijl ik verblind van verdriet door de gangen liep. Ik voelde een drukkende pijn op mijn borstkas en na enkele minuten kwam ik langzaam tot stilstand; ik leunde met mijn rug tegen de muur en begroef overstuur mijn gezicht in mijn handen. Cam was alles wat ik nog had. Ik gleed via de muur langzaam op de grond terwijl ik mijn schuldgevoel voelde groeien - ik voelde me altijd te snel schuldig naar anderen toe, maar ik híéld van Cam. Mijn schouders schokten lichtjes en met bevende handen probeerde ik mijn tranen weg te vegen, maar ze bleven maar komen. ''G-godverdomme,'' snikte ik schor. Ik moest naar hem toe, ik wilde hem niet kwijt. Ik wilde niet weer alleen eindigen en ik wilde niet weer naar mijn oom toe. Cam was de enige die er voor me was en waar ik van hield, hoe kon ik zo stom zijn om zomaar van hem weg te lopen? Hij heeft me pijn gedaan, maar als dat het kost om bij hem te zijn, had ik dat er voor over.
    Moeizaam stond ik op en sjokte ik weer terug. Ik deed mijn best om de snikken te onderdrukken en ik negeerde met moeite de medelevende en minachtende blikken. Na eeuwen, naar mijn gevoel, viel mijn oog op een bekend iemand. Hij liep bijna tien meter van me vandaan. ''C-cam?'' fluisterde ik schor. Ik betwijfelde het of hij me had gehoord, dus schraapte ik zachtjes mijn keel en herhaalde ik mezelf, ietsjes luider dit keer. ''Cam?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik kijk haar aan en glimlach verliefd. Mijn hart klopt als een razende en ik kom langzaam op adem. Ik streel zachtjes over haar wang en bijt op mijn lip. Soms vraag ik me af of dit wel echt is, of ik niet gewoon droom, maar ik word nooit wakker zonder Ashley, dus het moet wel echt zijn. Ik leg zachtjes mijn hand op haar buik. Ik kan me herinneren toen de kleine er nog was. Ashley dacht dat ze aangekomen was en begon minder te eten, maar toen ze ziek was kregen we beide twijfels en uiteindelijk bleek ze zwanger te zijn. Wat zou ik graag terug willen gaan naar dat moment. Het moment dat alles nog klopte, dat onze baby niet dood was. Dat is waar ik hem het meeste voor haat, het feit dat hij hen pijn gedaan heeft. Hij kan mij doen wat hij wil, maar hij moet van Ashley afblijven. Zij betekend alles voor mij en als hij haar ook maar met één haar krenkt dan gaat hij eraan. Of hij krijgt er in ieder geval spijt van, ik weet dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om mijn broer te vermoorden.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Dat weet ik,' zegt Felcie, 'Maar ik vertrouw jou wel. En dat doe ik ook niet zomaar. Ik verdien wel een beetje vertrouwen terug, want zonder mij was je nog niet zo ver gekomen.'
    'Hm,' mompel ik zachtjes terwijl ik mijn volledige aandacht richt op het maken van The Dark Mark. Na een kwartier staat een perfecte replica van The Dark Mark op haar arm. Ik haal mijn hand langs mijn bezweette voorhoofd en bekijk haar pols. Ik pak mijn wand en zet de punt erop, gelijk krijg ik een signaal binnen, een raar gevoel alsof ik geroepen word. Mijn mondhoeken krullen omhoog.
    'Het werkt.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Hij legde mijn hand op mijn buik en ik slikte even. Direct voelde ik een naar gevoel door mijn lichaam gaan; het lag nog altijd best zwaar, over dat we ons kindje zijn verloren. Ik legde mijn hand op de zijne en keek hem aan.
    ''Waarom?'' prevelde ik zachtjes, de vraag die ik mezelf stelde vanaf het moment dat het gebeurde. Serpen zou me vast haten, maar waarom moest hij dat op deze manier uitdrukken? Het feit dat hij ooit mijn beste vriend is geweest, maakte het alleen maar erger. Het voelde als een mes in mijn hart - maak er daar maar gelijk messen van. Ik gunde niemand een miskraam.
    Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten en kneep mijn ogen even dicht. Kon ik de tijd maar terugspoelen.

    Felice Scabior
    ''Hm,'' mompelde hij zacht, gefocust op The Dark Mark. Na enkele minuten was het over en ik bewonderde trots mijn onderarm. Serpen zette zijn wand tegen mijn huid en een scherp, brandend gevoel trok door mijn arm. Ik hapte naar adem en verbaasd keek ik hem aan.
    ''Het werkt.''
    Een grijns sierde mijn gelaat en ik liet mijn vingertoppen over mijn arm glijden. Het voelde steenkoud aan. ''Dit is perfect,'' prevelde ik zacht. ''Nu zijn we al een paar stappen verder.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar dicht tegen me aan.
    'Hee, het spijt me. Ik wilde je er niet aan laten denken,' prevel ik zachtjes. Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar aan.
    'Ik weet zeker dat hij of zij nu rust heeft,' zeg ik zachtjes, 'ik weet hoe lastig het voor je is, dat is het voor mij ook, maar we gaan hier samen doorheen komen. We gaan ervoor zorgen dat ons kindje niet voor niks dood gegaan is.'
    Ik verstrengel mijn vingers met de hare.
    'We verslaan hem.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Dit is perfect,' prevelt ze zacht. 'Nu zijn we al een paar stappen verder.'
    Ik knik en haal kort een hand door mijn haar, dan krullen mijn mondhoeken omhoog. Dit is als een kleine overwinning. Zo kan ik iedereen roepen wanneer ik ze nodig heb en iedereen in de gaten houden. Ik zal Voldemort zijn pad vervolgen en nog verder komen dan hij is gekomen. Ik zal victorie kennen en ik zal iedereen aan mijn voeten hebben liggen. Ik sta op.
    'Nu gaan we rekruten verzamelen,' grijns ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.