• Een Scandal fan? Ik ingeval wel, en daarom heb ik mijn username verandert naar Grant, als in Fitzgerald Grant, de geweldige president van de Verenigde Staten. Hier dan ook nog een leuk plaatje van hem (':



    Voor de mensen die niet weten wat Scandal is:
    Scandal is een Amerikaanse dramaserie (ook een politieke thriller) uit 2012 van ABC. Het verhaal draait om Olivia Pope (Kerry Washington) en haar team. Zij proberen het publieke imago van de (politieke) elite in Washington en daarbuiten te beschermen en samen zorgen ze ervoor dat al die geheimen en schandalen het daglicht niet zien. Olivia werkte vroeger als 'Communications Director' voor de President, maar is na zijn verkiezing haar eigen 'Crisis Management' bureau begonnen, dat ze 'Olivia Pope and Associates' gedoopt heeft. Ze probeert komaf te maken met haar verleden, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nice! I like it! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat ken ik niet. Maar ik ben wel fan van de moderator Scandal héhé, flauw grapje oké.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik. :Y)
    Ik ben een fan van mezelf. j/k =P

    Momenteel is die sinds enkele weken hier begonnen. En het leek me interessant om te volgen, maar ik heb er de tijd niet voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury