• Ik heb er genoeg van. Ik heb genoeg van de clinch tussen de users en de mods. Hou jullie f*cking bek als jullie niet volwassen kunnen doen. Nu heb ik het over de users. Jaa, sommigen doen vriendelijk tegen mods daar gaat het niet over. De mods zijn Mensen ookal hebben ze een rood naampje. Er zijn zelfs mods die Aliëns zijn. Aliëns scheef bekijken?? No way. Mods scheef bekijken?? Daar doen jullie het voor zeker. Ik geef toe dat ik ook wel eens een mod de nek om wil draaien maar dat is gewoon door hun "werk" op Q. Hte is niet omdat ze dat kunnen dat ze beter zijn, dat ze anders zijnd an ons. Dus hou jullie bek en begraaf die f*cking strijdbijl. Straks scheit ik die strijdbijl nog uit in de wc.
    En de eerste die zich nu aangevallen voelt krijgt een boze mij op zijn/haar dak.

    Hier zijn toch al zoveel topics over geweest ><


    The soul needs autumn.

    Ik snap ook niet waarom people de Mods niet mogen, ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Amen voor Enya! _O_

    Meid je hebt gewoon gelijk! En als je die ushers de mods niet meteen aanvallen merk je dat ze heel aardig zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De hoeveelste topic is dit? OuO


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hier zijn toch al zoveel topics over geweest ><

    Als mijn topic je niet aanstaat reageer er dan niet op. --'

    Oh, hai Enya. :Y)

    Het zoveelste topic, en de zoveelste die waar is.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    .. Wat heb jij commentaar overal op -,-'

    .. Wat heb jij commentaar overal op -,-'

    Kan je duidelijk zijn??

    amen (:
    mods are your friends (:
    hadden jullie hun ook beledigd als ze géen mod waren geweest?

    Gelijk heb je. :Y)

    Oh, hai Enya. :Y)

    Hoi. =D

    Het is inderdaad het zoveelste topic, maar schijnbaar intereseert het de users nog geen fuck..


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is inderdaad het zoveelste topic, maar schijnbaar intereseert het de users nog geen fuck..

    Indeed.
    Op enkele 'Amens' na, dan.
    En ook hai Kirsa. :Y)

    Het is inderdaad het zoveelste topic, maar schijnbaar intereseert het de users nog geen fuck..

    Ze klikken er wel op maar ze zijn te laf om erop te reageren.