• Hooii, ik zoek een Engelse titel voor een 1D verhaal, maar dan dat 1D stiekem weerwolven zijn. Alleen ik weet echt niet wat voor titel ik moet hebben.
    Even een kleine samenvatting:

    Wanneer een doodgewoon meisje Rosalie in contact komt met 1D door een meet & greet, is ze eigenlijk niet zo geïnteresseerd in de boys. Maar dan gaat ze met haar vrienden op kamp en verdwijnt iemand. Later vindt de politie die vriend terug, dood. Rosalie bekijkt vol afschuw de wonden en komt erachter dat hij door een groot beest of beesten is gedood. En later ziet ze op het nieuws dat een paar paparazzi mensen de jongens in het bos zagen rondlopen. Rosalie gaat op onderzoek uit maar komt in de problemen. Ze ziet Harry veranderen en als hij haar in de gaten krijgt gaat ie door het lint. Rosalie weet nu dat er iets anders is aan Harry en misschien ook aan de andere leden van 1D.

    Ik dacht zelf aan: Killer Monster || 1D werewolves.

    Maar ik weet het niet zeker, alvast bedankt :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Even tussendoor: iemand wilt juist graag een M&G met 1D en als je dat dan hebt, ben je dan niet júíst geïnteresseerd?

    - The Worst of Both Worlds || 1D werewolves
    - Live While We're Wolf || 1D werewolves
    - Body of a human, Shadow of a Wolf || 1D werewolves
    - Wolf Memories || 1D werewolves
    - The Killer Inside of Me || 1D werewolves


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga denk ik voor The Killer Inside of Me of Body of a human, Shadow of a Wolf, ze zijn allebei zo passend :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik ga denk ik voor The Killer Inside of Me of Body of a human, Shadow of a Wolf, ze zijn allebei zo passend :')


    Haha, ik kan niet voor je kiezen. Ik ben in ieder geval blij dat ik je heb kunnen helpen. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet het echt niet xD hoe moet ik dit oplossen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik vind wat Attraversare zei, The killer Inside of Me, wel leuk klinken.


    Do what people say you can't.

    Friends With A Monster
    Kissing In The Moonlight
    Craving Bodies
    Nocturnal Creatures.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    my night problem - one direction
    als je er nog steeds een zocht