• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?
    De jongens van One Direction spelen hierin de rol van de militaire jongens, ik vond het een leuk idee hun hierin te gebruiken ^^.
    Als niemand het leuk vindt one direction erin te gebruiken mogen het ook andere jongens zijn.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: Vol tot er jongens zijn, sergeant is nog wel mogelijk
    - sergeant:
    - Felicia Romé Alvarez - Rayhi
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Jenna Taylor Isley - MinnieMouseX


    Jongens:
    - sergeant:
    - Drake Miller - lilangel
    - gereserveerd door - undentified
    -
    -
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar, sergeant is 22+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien meisje: reden waarom ze naar het kamp gestuurd is:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:08 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    zo nu nog wachten op meer hihi ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Jenna Taylor Isley
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar, sergeant is 22+) 18, jarig op 5 januari
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: (liefst met foto)




    Jenna is 1.70 meter groot, niet lang, niet klein, maar precies groot genoeg vind ze. Ze is eigenlijk zeer tevreden over haar uiterlijk. Ze een mooie, dikke bos rood/oranje haar met een lichte slag erin. Haar ogen zijn groen/bruin, net hoe je het ziet en haar huid is eigenlijk een soort witte sneeuwwitje huid.
    Innerlijk: Jenna was vroeger altijd een lief meisje dat gewoon al haar huiswerk maakte en braaf was in de klas.Totdat er een nieuwe jongen in de klas kwam, Nathan. Jenna raakte bevriend met hem en langzaam veranderde ze van de lieve, zorgzame studiebol in een spijbelende partyganger. Ze werd veel zelfverzekerder door alles wat Nathan haar vertelde. Ze is ook erg brutaal geworden en verschrikkelijk koppig. Tegen haar ouders probeerde ze de lieve studiebol te blijven, vandaar dat ze niets doorhadden, hiermee heeft ze ook geleerd goed te liegen. Maar door alle alcohol raakte ze ook sneller geïrriteerd.
    Verder heeft Jenna een eigen mening, die ze graag laat horen. Jenna is ook nieuwsgierig en speels, maar haar sarcastische opmerkingen zijn nogal irritant. En als je haar nu boos maakt, zal ze je niet snel vergeven.
    Indien meisje: reden waarom ze naar het kamp gestuurd is: Jenna spijbelde regelmatig van school, ging regelmatig uit om dan compleet bezopen te raken, aantal keer bij een gevecht betrokken bij een club, drugsgebruik en overmatig drankgebruik. Haar ouders begonnen op te merken dat Jenna zich anders gedroeg dan normaal waarna haar moeder op onderzoek uitging en toen vond ze het onder het matras van Jenna's bed; een plastic boodschappentas gevuld met bezorgde brieven van school, drugs, sterke drank etc. Ze werd meteen naar dit kamp gestuurd
    Extra:

    Hier is alvast het beginnetje, ik maak haar straks af

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:42 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Heb het aangepast (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik Zayn?

    Knetterdisco schreef:
    Mag ik Zayn?


    Zet je er straks bij, vul je het lijstje wel in? (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Zet je er straks bij, vul je het lijstje wel in? (:

    Yaay :)
    En doe ik straks

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Yaay :)
    En doe ik straks


    Is goed ^^ (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Sorry dat ik het gisteren niet heb gedaan, ik ben het totaal vergeten. Maar ik ga proberen dat vandaag te gaan doen.

    Hihi.maakt niet uit hoor, ik ben zelf ook nergens aan toe gekomen gisteren vandaag is prima hoor (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 19 jaar, 12 januari
    Geslacht: Meisje Jongen
    Uiterlijk: Met zijn 1.74 meter is hij niet de grootste, maar zeker ook niet klein. Zayn is redelijk gespierd en behoorlijk sterk. Hij heeft een getinte huid en heldere bruine ogen. Vaak heeft hij een ietwat afstandelijke uitstraling, maar dit is niet iets waar hij wat aan kan of wil veranderen.
    Innerlijk: Zayn houdt niet zo heel erg van contact met andere mensen, praat ook alleen maar als hij dat nodig acht. Hij is liever alleen dan in een groep en is ook nooit op feestjes en andere gezellige dingen. Hij heeft een hekel aan zichzelf en vindt dat hij alles fout doet, al weet hij dat dat niet zo is. Soms maakt hij nogal duistere, ongepaste opmerkingen. Hij heeft een vage humor en kan ik een deuk liggen om iets dat totaal niet grappig is, al lacht hij over het algemeen maar zelden.
    Extra: Hij is bisexueel, waar hij het wel moeilijk mee heeft. Zijn familie is zwaar gelovig, waardoor ze het niet zullen accepteren als ze er achter komen.

    Weeuw sorry ik heb nu weinig zin dus ik ga straks verder.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:48 ]

    Rayhi schreef:
    Naam: Felicia Romé Alvarez
    Leeftijd: Felicia is 19 jaar oud.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    Melanie Iglesias
    Felicia heeft lange zwarte haren tot op het midden van haar rug. Van nature heeft haar haar een lichte slag en meestal stijlt ze het dan ook. Ze heeft grote bruine ogen die haar gezicht erg sprekend maken. Ze heeft een licht-getinte huid, dit door haar Spaanse afkomst. Ze is erg tevreden met haar slanke postuur en goede gevulde borsten. Felicia draagt meestal hakken om wat groter te lijken, ze is namelijk maar zo'n 1.60 meter groot.
    Innerlijk:
    Felicia is een uitgaand meisje. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft is ze daar ook echt trouw aan en zal ze alles doen om hem bij haar te houden. Ze komt vaak heel bitchy over tegen mensen die ze niet zo goed kent maar als je haar goed kent dan zul je ook merken dat ze heel lief, rustig en behulpzaam is. Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ze heeft een hekel aan alles wat haar ouders goed vinden. Haar ouders wilde haar als een net meisje opvoeden maar dit is nogal mislukt. Ze gaat veel uit, soms ook doordeweeks waardoor ze veel school mist. De lessen die ze volgt vindt ze meestal saai en dan is ze ook meer bezig met het irriteren van de leraren en met het flirten met klasgenoten.
    Reden waarom ze naar het kamp is gestuurd: Felicia gaat veel uit en is dan niet vies van een drankje, hierdoor komt ze vaak met politie in de problemen voor het verstoren van de openbare orde en vechtpartijen.
    Extra: -


    Felicia is klaar!


    God only knows

    Top!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nu moeten we nog wat jongens en iig een sergeant, dan kunnen we beginnen ; D


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Okay sorry, maar ik schrijf me toch uit.

    Mag ik een jongen reserveren?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire