• ... En het is drie eeuwen geleden dat ik een verhaal op deze site heb gevolgd. Lang leve hoofdpijn!
    Anyhow, ik heb een paar eisen:

    - Qua onbekende personen lees ik zo'n beetje alles in het genre drama, thriller en fantasy. Bij die laatste heb ik wel liever dat het zich in de normale wereld afspeelt en niet een geheel fictieve wereld. Je mag 'm d'r best bij zetten als je er eentje hebt, maar ik ben er geen fan van. Dystopie vind ik trouwens wel interessant.
    - Fanfictions: ik lees een hoop fanfictions, maar die hebben zo hun beperkingen. Als het hoofdonderwerp romance is, lees ik alleen bromance (dus geen heteroseksuele koppels...) en geen extreme achtereenvolgende aflebber-Jack-en-Rose-op-een-deur-scènes. Verder maakt het niet uit waar het over gaat. Ik kick op drama en moord. Fanfictions van One direction en Harry Potter zijn heel erg welkom.

    Alvast bedankt!


    Searching heavens for another earth


    Klik op het plaatje voor de link


    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man. Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    - Geschreven door Guinness en Barker
    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven
    - middeleeuwse setting, neigt naar fantasy


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoi :)

    Merry Christmas!!!

    Ik heb heel wat verhalen met One Direction in de hoofdrol. Volgens mij zitten er geen uitgemolken stories bij... (hoop ik)
    Dus ik hoop eigenlijk dat je even een kijkje wilt nemen op mijn profiel en daar een storie vindt die je leuk vindt.
    Ik zet hier geen storie omdat ik je geen richting wil uitduwen ;)
    Wel vind ik qua bromance 'Triangle love' de beste en qua fanfac is 'Horror of our love' een hele "leuke".

    Hopelijk heb ik snel een reactie van jou zodat ik weet of je iets leuks gevonden hebt.

    Groetjes


    A reader lives a thousand lives

    Geen drama of moord, maar wel fantasy en origineel (vind ik dan :'))



    ,,Blijf bij me!'' riep hij. De stem klonk hees en de echo was duidelijk te horen in de grot.
    ,,Waar ben je?'' had ik uitgeroepen. Een antwoord had ik echter niet gekregen.



    ,,Follow me,'' las ik binnensmonds.
    De vlinders begonnen opeens heel opvallend te bewegen, wat mijn aandacht trok. In de lucht hadden ze alweer letters gemaakt.
    ,,Your father.''



    ,,Je hebt het gevonden,'' grijnsde hij.
    Ik fronste. ,,Wat?''
    In plaats daarop antwoord te geven, had hij het over iets anders. ,,De vlinders hebben goed hun werk gedaan,'' zei hij alleen maar.
    Wat had dit te betekenen?











    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader
    overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.


    Skeleton or Butterfly


    Some people are art and do art at the same time

    Cover made by: louislolly


    Klik op het plaatje om naar het verhaal te gaan!




    Waarom is er niemand die naar me luistert? Die me überhaupt aankijkt? Ik spring op en neer, zwaai met mijn armen, schreeuw zo hard als ik kan... Niemand die ook maar opkijkt. Niemand die me zegt normaal te doen, niemand die me aankijkt alsof ik gek ben geworden. Helemaal niets. Ik ben onzichtbaar voor hen.
    Het schiet als een schok door me heen. Wat als ik écht onzichtbaar ben?.


    Niemand kan Kelly zien. Haar familie geeft haar op als vermist, haar vriendinnen huilen omdat ze haar kwijt zijn... Er is slechts één iemand die haar kan zien, en dat is de voetballer-in-spé Jordi. Samen gaan ze op zoek naar een manier waarop Kelly weer zichtbaar wordt, maar dat valt niet mee: het lijkt wel alsof iedereen hen probeert tegen te werken.



    Een verhaal over vriendschap en liefde op een wel heel bijzondere manier.

    Tips zijn welkom~
    Reacties stimuleren mij om verder te schrijven~
    Romantiek, fantasy~
    Veel leesplezier! :$

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 10:22 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hopelijk heb ik wat voor je. (:

    Onbekende personen:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller

    Fanfictions:

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb net mijn Zarry afgemaakt! Het gaat voor het grootste deel over psychotische gedachten en bevat behoorlijk wat drama. dus misschien is die iets voor jou.


    Don't get too close, it's dark inside, it's where my demons hide, it's where my demons hide.



    Soundtrack
    Dit verhaal kan 16+ delen bevatten
    One Direction bestaat niet


    Proloog:
    De zwartharige, bleke jongen die de naam Oliver met zich meedroeg tuurde nog eens door het raam. Het kleine jongetje luisterde naar de juf, die aan het uitleggen was hoe deelsommen werkten. Hij keek aandachtig naar het bord.
    Sophia – een jonge vrouw van 20 jaar oud – trok haar wenkbrauwen op. 'En?'
    'Ik denk dat Zayn geschikt is,' antwoordde Oliver uiteindelijk. 'Hij is niet dom, en hij lijkt zowel mentaal als fysiek best sterk te zijn. Er kan niet veel misgaan als we hem veranderen.'
    'Als ik hem verander,' verbeterde zijn bruinharige handlangster ongeduldig. 'Ik ben hier degene die de een Mutate is, niet jij.'
    'Ja ja,' zei hij, terwijl hij geïrriteerd met zijn ogen rolde. 'Ga je gang. Doe je best.'
    Ze sloot haar ogen, haalde een paar keer diep adem, en wist toen dat het werkte. Ze wist hoe de adem van het kleine jongetje, dat voorheen nog aandachtig had zitten luisteren, even haperde. Al gauw raakte hij verveeld en begon hij heen en weer te wippen op zijn stoel, niet meer luisterend naar de juf.
    'Het is gelukt,' fluisterde Sophia.
    Het was slechts een kleine verandering in Zayn's gedrag, maar het was een keerpunt in zijn leven, dat na deze dag nooit meer hetzelfde zou zijn.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 10:56 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.



    IAt the end, all the love and caring she gave him didn’t matter
    'Cause after all the wars and fears he been trough
    The only battle he’s afraid to face is love.




    Volg de verhalen van Draco en London. Ooit beste vrienden en voorbestemd voor elkaar, nu vijanden voor het leven.
    Een verhaal over twee mensen die beïnvloed worden door afkomst, vrienden en gebeurtenissen die ze zelf niet in de hand hebben en zo voor het leven veranderen en geketend achter blijven.
    Volg het verhaal van oprechte haat, mooie vriendschap en brandende liefde...


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik kan even geen linkjes plaatsen, doordat ik op vakantie ben en even op m'n mobiel zit ;p. Maar ik denk dat mijn story 'Vlinder zonder vleugels' wel aardig aan jouw eisen voldoet. Het is fantasy/sci-fi in 'onze' wereld en bevat zowel drama als moord.
    Anyway, als je nieuwsgierig bent, kun je 'm op m'n profiel vinden. (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 9:15 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Itazura na kiss.




    'I've had enough. I'm going to stop loving you.'
    'Can you do something like that.'
    'I can! I know your character so well that it disgust me! I'll reset all of my unrequited feelings togheter with the graduation!'
    'So you're going to forget me?'
    'That's right! I'm going to forget you and attend college..'
    'Then, go ahead and try.'









    × One Direction bestaat niet.
    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × ik waarschuw niet neem abo!.
    × Gebaseerd op Itazura na kiss anime.


    Itazura na kiss || One Direction.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.




    There is a reflection of pain in her eyes, as she fights back tears.
    Trying to figure out why she has put up with it all of these years.
    Innocence gone.
    Just taken away.
    Struggling to deal with it and be free someday.


    The 57th Hunger Games


    The pen is the tongue of the mind