• Ik zit al langere tijd met het idee in mijn hoofd op een RPG te openen over gestrande mensen of iets met indianen oid.
    Dit zal wel goed moeten gebeuren, omdat de vorige steeds snel uitstierven, maar ik denk dat die culturele botsingen
    en het moeten overleven wel twee dingen zijn waardoor zo een RPG echt heel tof kan worden (:

    Daarom vroeg ik mij af of hier mensen zijn die aan zo een soort RPG, met een minimum van 300 woorden, mee zouden doen.

    Oké, het probleem met zulke RPG's is vaak dat je veel personages hebt die vaak bij elkaar zijn, dat gaat fout. Dat is altijd in RPG's, dus het leek mij handig dat als ik zo een RPG open dat het gaat om gestrande mensen. Zij moeten zien te overleven tot ze gered worden en besluiten dus bij een indianenvolk te verblijven. Het stamhoofd van dat indianenvolk wijst dan bijvoorbeeld Pietje de indiaan aan om Jopie te leren boogschieten en hem onder zijn hoede te nemen oid. Iets in die richting, dat je dus kleinere groepen creëert en iedereen ook gemakkelijker contact heeft (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 14:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zie ik wel zitten. ^^
    Jouw RPG's zijn altijd leuk om aan mee te werken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha dankje, dat vind ik lief (: Ik heb nog geen concrete ideeën, waarschijnlijk ga ik daar ook niet te moeilijk over doen. Dingen zoals: "Gestrande wetenschappers zoeken die ene schat, komen indianen tegen etc." werkt meestal niet zo goed, dus daar ga ik nog even goed over nadenken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Me likes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Op zich wel leuk, maar het ligt eraan wie er meedoen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klinkt interessant al ben ik wel eerst benieuwd hoe het uitgewerkt gaat worden.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Het klinkt wel interessant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, het probleem met zulke RPG's is vaak dat je veel personages hebt die vaak bij elkaar zijn, dat gaat fout. Dat is altijd in RPG's, dus het leek mij handig dat als ik zo een RPG open dat het gaat om gestrande mensen. Zij moeten zien te overleven tot ze gered worden en besluiten dus bij een indianenvolk te verblijven. Het stamhoofd van dat indianenvolk wijst dan bijvoorbeeld Pietje de indiaan aan om Jopie te leren boogschieten en hem onder zijn hoede te nemen oid. Iets in die richting, dat je dus kleinere groepen creëert en iedereen ook gemakkelijker contact heeft (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyone else? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, als je het doet mag je mij zeker waarschuwen!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.