• Gossip Girl here. Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite.

    Terwijl rijke jongeren op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?
    Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Ook stuurt ze smsjes met de nieuwste roddels. Hierdoor weet iedereen op het Constance Billard al snel dat je met iemand hebt, of dronken was of iets anders.

    We beginnen op het moment dat de leerlingen weer naar school gaan, na de zomervakantie. Ze kennen elkaar al, want ze zitten als een paar jaar met elkaar op school. Hoe gaat de eerste schooldag? Volgt iedereen de lessen? Beginnen de leerlingen gelijk weer met hen normale leven? Verandert er iets?

    Deze rpg is gebaseerd op de serie 'Gossip Girl'. Deze serie hoef je niet te kijken/ gekeken hebben. Het is wel handig als je begrijpt hoe het een beetje gaat en in elkaar zit.


    Regels van dit rpg:
    - De rpg regels van Quizlet gelden ook gewoon in deze rpg.
    - 200+ woorden per post
    - 16+ mag, maar liever in een spoiler voor mensen die het niet willen lezen.
    - Post zeker 1 keer per week in de speeltopic
    - Gebruik de normale schrijfregels zoals ' en .


    Rollen:
    - Scarlette Amy Prescott ~ the dirty girl ~ Confiance {Upper East Side}
    - Nicoletta Roselyn Fox ~ Queen Bee ~ Benzema {Upper East Side}
    - Eleanora Julliette Zegers ~ The silent secretly flirty one Pebble {Upper East Side}
    - Taylor Faith Sullivan ~ Jingles
    - Joëlla-Lysanne "Joël" Charley Simons ~ Hiphop- / Streetgirl ~ Whisperings

    - Rosemary Katherinna Zoella blutree ~ stille / mysterieus ~ Katherine160 {Upper East Side}
    - Daniel “Dan” Harris ~ Aanvoerder van het sportteam ~ mamo {Upper East Side}
    - Edward Jeremiah Gauchet ~ de ultieme foute jongen ~ Milicevic {Upper East Side}
    - Sempra
    - Xavier Rossaro ~ zwijgzaam en mysterieus ~ Sempre {Upper East Side}
    - Chase Matthew Jaspers ~ the funny Guy ~ Eruditie
    - Vincent ‘’Vinny’’ Mallmore ~ SkaterTootles
    {Upper East Side}


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ouders/ afkomst:
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Uiterlijk
    Innerlijk:
    Mag jouw personage gossip girl zijn?:

    And who am I? That's one secret I'll never tell. You know you love me. Xoxo, GossipGirl

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een Queen Bee reserveren?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Mag ik een Queen Bee reserveren?


    Ik zet je erbij.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een Upper East Side meisje reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik een Upper East Side meisje reserveren?


    In principe is iedereen van Upper East Side. Alleen als je iemand uit Brooklyn wil, moet je dat opgeven.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Name: Scarlette Amy Prescott

    Leeftijd: 17, verjaard op 5 mei.

    Ouders/ afkomst: Haar ouders zijn de baas van een rijk bedrijf, maar door al haar problemen is ze van huis weggelopen en woont ze in een duur appartement in Upper East Side.

    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: The dirty girl

    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: vriendin Joël, frenemy Edward,, lalala wie wil?

    Uiterlijk: Scarlette heeft lange licht bruine haren die tot over haar borst komen. Als ze haar haren krult niet, dan komen ze tot net tegen haar borst. Scarlette heeft een blanke huid en lichtgroene ogen. Ze is lang en dun, ongeveer 1.70 meter. Vaak heeft ze haar haar los, gekruld of steil. Dat maakt niet uit. Que make up laat Scarlette haar ogen opvallen. Ze kan je dan ook aankijken met een ondoordringbara blik. Op haar lippen doet ze meestal licht lipgloss.

    Innerlijk: Scarlette lijkt een braaf meisje, maar dat is ze absoluut niet. Het liefst gaat ze iedere dag uit. Dan drinkt ze zich ook helemaal vol, ondanks ze 17 is. Het maakt haar niets uit dat ze daarmee haar hersenen verpest. Het geld van haar baan in de toekomst heeft ze toch niet nodig, haar ouders zijn toch rijk? Ook houdt ze ervan mannen te versieren en soms zelfs verder te gaan. Maar Scarlette is geen hoer, ze praat wel echt met de mannen. Tenminste, wat je nog als praten kunt zien. Vaak is ze dronken als ze met een man gaat.
    Scarlette houdt ook van spelletjes. Geen gezelschapspelletjes, maar doen alsof ze iemand anders is. Ook vindt ze het leuk relaties kapot te maken.
    Waarom? Scarlette kreeg vroeger van haar ouders niet veel aandacht. Ook de kinderen op school deden onaardig tegen haar. Hierdoor hoorde ze er niet echt bij en bedacht ze rare dingen. Dat is uitgegroeid tot dit. Diep in haar hart wil Scarlette het afleren, maar iedere keer dat ze een glas heeft gedronken, gaat het maar door en wordt ze de volgende dag wakker in een vreemd bed. {Ik ga die stukjes niet schrijven. Ik doe gewoon dat ze 's ochtends wakker wordt enzo. :'D}

    Mag jouw personage gossip girl is?:Past niet echt bij mijn personage


    Wauw mijn perso is nu wel erg dirty. Ik ga later kijken of ik het wat minder kan maken. :'D

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 16:22 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik de grootste bitch van de school? Of is die er niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Mag ik de grootste bitch van de school? Of is die er niet?


    Als jij dat wil kan dat (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Doe maar (: en ik snap de laatste vraag eerlijk gezegd niet...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Doe maar (: en ik snap de laatste vraag eerlijk gezegd niet...


    Terwijl rijke jongeren op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?
    Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Ook stuurt ze smsjes met de nieuwste roddels. Hierdoor weet iedereen op het Constance Billard al snel dat je met iemand hebt, of dronken was of iets anders.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    wat is queen bee?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    wat is queen bee?


    De queen B is een meisje dat de leider van iedereen is. ze hoeft niet de mooiste te zijn, maar wel erg zelfverzekerd. Ze laat mensen denken dat zij de beste is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een hiphop-girl? Of kan dat niet?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Mag ik een hiphop-girl? Of kan dat niet?


    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar ik denk het wel.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @Confiance Ik bedoel zo'n streetgirl, snap je? En daar dan een dansvariatie van.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    @Confiance Ik bedoel zo'n streetgirl, snap je? En daar dan een dansvariatie van.


    Uit Brooklyn neem ik dan aan, of bedoel je een rijke streetgirl? (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman