• Hoi lieve quizletters

    Ik heb een iets treurige mededeling, maar ik ga even mijn profiel op inactief zetten. Voor het moment gaat het alles behalve goed met mijn en ik geraak heel erg gestrest door enkele zaken die zich nu op Quizlet afspelen. Ik dacht dat ik uit mijzelf die zaken achter me zou kunnen laten, maar dat gebeurt dus niet. Ik trek mij te veel van de dingen aan en ik stel niet graag iemand teleur, dus blijf ik maar aan iets werken.

    Ik loop hier nu al een tijdje ongelukkig van, ben oververmoeid, kan geen weg met mijzelf en reageer alles op de verkeerde personen af. Mijn posts zijn slordig en ik kom kwetsend over zonder dat het mijn bedoeling is. Ik heb werkelijk een ‘fuck off’ en ‘care’ gevoel bij iedereen omdat ik mij zo slecht in mijn vel voel. Mijn vriend heeft hier nog het meeste last van en ik wil geen ruzie met hem omwille van een site.

    Zelf mijn ouders zien dat er iets niet in orde is met mij. Ze hebben zelf extra ijzer gekocht omdat ik blijkbaar behoorlijk bleek sta en ik ben nog eens oververmoeid doordat ik continu over van alles en nog wat nadenk tijdens mijn slaap. Mijn schoolprestaties lijden hier ook onder en dat wil ik niet.

    Omdat gewoon afstand doen van iets, blijkbaar niet werkt, heb ik besloten om mijn profiel tijdelijk op inactief te zetten. Dit zal voor enkele dagen zijn tot hoogstens een week. Ik wil jullie niet betrekken in mijn miserie en foute reacties bij jullie uitlokken, dus ik hoop dat jullie mijn keuze begrijpen. Ik ben heel graag bemiddelaar en wil niet dat mijn functie hier onder lijdt of laat staan dat ik hem verlies door mijn uitspatting. Dus geen nood, ik ben snel terug, maar enkele dagen ademruimte zullen mij deugd doen en daar heb ik nu nood aan.

    En aan alle mensen die ik nu met de gebakken peren laat zitten, sorry dat ik niet meer antwoord. Ik heb al jullie berichten gelezen, maar ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is om hier niet op te antwoorden. Ik wil het namelijk niet erger maken dan dat het al is. Hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk.

    Aan iedereen die aan Story of the Year meedoet, geen nood als je geen vragen aan mij kan stellen. We zijn een team, dus vraag gerust een vraag aan iemand anders op de lijst.
    Aan iedereen die meedoet met mijn quizwedstrijd. Erica zal met open armen jullie creaties in ontvangst nemen. Geen nood jullie krijgen zeker jullie prijs.
    Aan iedereen die een tekening voor mij maakt, nee jullie moeite is niet voor niets, ik bekijk hem zeker en ben er nog even enthousiast over.
    En aan alle organisatoren van de wedstrijden waaraan ik meedoe, ik doe heus nog mee, dus je hoeft me niet van de lijst te schrappen.

    Nogmaals, ik hoop dat jullie begrip hiervoor hebben en tot gauw!


    Dankjewel iedereen voor het begrip. Na twee dagen platte rust van Quizlet ben ik weer helemaal mezelf. Ik heb weer een klare kijk op alles en de stress en druk op mijn schouders is gelukkig verdwenen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:05 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Dankjewel iedereen. Het is dus maar twee daagjes geworden zo te zien, maar ik voelde me gisteren al zo gelukkig dat ik even geen stress had, dat ik besloten heb om vandaag mijn account terug te activeren. Dat inactief gaan was blijkbaar niet zo'n goed idee, want ik ben toch 5 min bezig geweest met mijn creaties terug te activeren. :W


    Welkom terug! (:


    16 - 09 - '17

    Ik wens je veel rust en welzijn toe en ik hoop dat de komende dagen wat licht in de duisternis zullen geven. Je bent een topmens en ik hoop dat je, je snel beter voelt. Het gaat je goed de komende dagen en hopelijk tot snel, maar neem vooral je tijd. En rust vooral ook uit; je bent op dit moment niemand iets verschuldigd behalve jezelf. Liefs, Myke


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga niet dramatisch doen, maar welkom terug!


    For those I love, I will sacrifice