• Djeezes man, ik stond vanochtend op en ik draaide een beetje acrobatisch met mijn benen en bam. Het hoekje van mijn nachtkastje plantte zich precies in het kuiltje dat ontstaat tussen je been en je knie. Toen heb ik echt de hele kamer onder gescholden en daar ben ik eigenlijk de rest van de dag niet mee gestopt. Het doet namelijk nog steeds zeer en de pijn trekt zich langzaam door mijn onderbeen naar mijn voet. Waar het zich soms nestelt en dan weer verder gaat.
    grihoeghioerghierog

    Het voelt een beetje alsof de hoek van het nachtkastje zich onder mijn knieschijf wilde peuteren en volgens mij was dat ook zo. Verder heb ik een enorm frustrerende dag en kon ik niet hardlopen om even wat stoom af te blazen.

    Hier is een plaatje van knieën om mijn pijn te benadrukken:



    Als je zeg maar, het heuveltje van de knie ziet, kwam de hoek van het nachtkastje precies in het schuinondersterechtse deukje terecht. Van links.

    Kortom, ik heb niet zoveel te vertellen, maar wel een beetje pijn. Nog steeds. Hebben jullie nog wat pijnlijks meegemaakt de laatste paar dagen? Mentaal of fysiek?
    (Ik zou een topic kunnen openen over mijn mentale pijnlijke perikelen, maar ik ben awkward as fuck en dat zou te lang duren. Dus hierbij mijn knieperikelen. Maar voel je vooral vrij om me te vertellen over mentale pijnpunten, dan kan mijn knie een beetje compenseren.)



    Maar eventjes, in de titel had ik 'ewguwhigiefuhu' getypt en die werd toen ge-autocorrect naar 'ewguwhhgiefuhu'. Dat is om de een of andere reden beter? Waarom? Is er een soort motorisch gestoord gemompel wat beter is dan ander motorisch gestoord gemompel?
    Afijn, ik vond de titel stom en veranderde hem helemaal, maar hierbij weten jullie wat er allemaal vooraf gaat aan het kiezen van een titel.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 20:53 ]

    Heb jij ook wel eens pijn?

    10.3% (3 stemmen)
     
    Nee nooit, ik heb geen pijn. Pijn is voor watjes.

    20.7% (6 stemmen)
     
    Ja.

    24.1% (7 stemmen)
     
    Alleen mentale pijn want fuck logica en emoties zijn de shit

    6.9% (2 stemmen)
     
    Soms, maar ik ben een persoon met een normale motoriek en dit soort dingen zouden mij nooit overkomen

    13.8% (4 stemmen)
     
    Deze vraag komt aanvallend op mij over en daarom geef ik geen antwoord.

    24.1% (7 stemmen)
     
    Ik wil een foto van het nachtkastje! (Ja, ik zoek hem nu online, maar ik kan tot nu toe geen soortgelijke vinden en ga zo weg. Als ik hem later alsnog vind, post ik hem)


    Tijd voor koffie.

    Ik heb scheikunde examencursus dus ik heb de hele tijd pijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Ik heb scheikunde examencursus dus ik heb de hele tijd pijn


    Jij wint. Examens is pijn op papieren waar je twee uur naar mag kijken totdat je ze moet inleveren.


    Tijd voor koffie.

    well buiten het feit dat ik vorige week mijn Huawei P9 Lite heb verloren door een woeste orkaan (maar de marie louise zal nooit vergaan!) en ik volgende week mijn eindexamen Nederlands mondeling heb en over drie weken mijn eindexamen wiskunde deel 1 (eindexamen = eind eind examen like voor je diploma dus deze shit is serieus) ben ik mentaal wel redelijk vrij van pijn ja (nerd)

    oja ik krijg altijd hoofdpijn als ik zie hoeveel huiswerk ik nog moet doen en NEE IK KAN GEEN DRIE BOEKEN IN DRIE VERSCHILLENDE TALEN LEZEN IN EEN FUCKING WEEK

    also ik heb atm al meer dan twee weken een aft en hij gaat maar niet weg want vlm is het door de stress en ik stress like since birth of zo maar ik moet maar eens naar de dokter gaan ermee of zo idk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ps heb je dan ook zo last van dat je die knie juist tegen ELK FUCKING DING AANSTOOT AHAHAH zo pijnlijk


    oja gisteren bij lichamelijke opvoeding deden we baseball en ik was zo die sukkel die ballen gooit waarop mensen dan moeten kloppen en iemand had fucking hard een bal tegen me aangeklopt (dijbeen) per ongeluk en dat is nu ook een blauwe plek ahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben wel zo motorisch gestoord dat ik het heel herkenbaar vind. Ik heb altijd overal blauwe plekken en nee ik ben niet immuun geworden.

    Ennn ik moet zeg maar iets van 10 hoofdstukken inhalen voor m'n studie dus kinda mentale pijn.

    Goodluck met je knie!! Als het langer blijft zou ik naar de huisarts gaan of naar de drogist voor pijnstillers. Ennn ik wil je nachtkastje zien hehe


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Soms stoot ik mijn teen tegen de deur aan. Dus dan word ik boos op de deur, trap de deur en dan heb ik nog meer pijn.

    Mijn leven is hard.

    Ik ben wel eens op een legoblokje gaan staan. Ging kapot :c

    Maar veel beterschap met je knie!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    goud schreef:
    well buiten het feit dat ik vorige week mijn Huawei P9 Lite heb verloren door een woeste orkaan (maar de marie louise zal nooit vergaan!) en ik volgende week mijn eindexamen Nederlands mondeling heb en over drie weken mijn eindexamen wiskunde deel 1 (eindexamen = eind eind examen like voor je diploma dus deze shit is serieus) ben ik mentaal wel redelijk vrij van pijn ja (nerd)

    oja ik krijg altijd hoofdpijn als ik zie hoeveel huiswerk ik nog moet doen en NEE IK KAN GEEN DRIE BOEKEN IN DRIE VERSCHILLENDE TALEN LEZEN IN EEN FUCKING WEEK

    also ik heb atm al meer dan twee weken een aft en hij gaat maar niet weg want vlm is het door de stress en ik stress like since birth of zo maar ik moet maar eens naar de dokter gaan ermee of zo idk

    ps heb je dan ook zo last van dat je die knie juist tegen ELK FUCKING DING AANSTOOT AHAHAH zo pijnlijk


    oja gisteren bij lichamelijke opvoeding deden we baseball en ik was zo die sukkel die ballen gooit waarop mensen dan moeten kloppen en iemand had fucking hard een bal tegen me aangeklopt (dijbeen) per ongeluk en dat is nu ook een blauwe plek ahaha


    IK HEB EEN HUAWEI P9 en hij is zo fijn, ik voel je pijn. Dit is de eerste hypermoderne telefoon die ik heb en er zijn zoveel mogelijkheden, ik wist niet dat bestond. Eindexamens waren wel echt vreemd. Ik weet nog dat ik niks deed, maar wist dat ik wel iets moest gaan doen. En de diplomauitreiking. Ahh.

    En ik moet twee boeken nog lezen voor dinsdag in dezelfde taal en ik heb iets van ;-;. Maar ik zit nu in een café te werken aan mijn eindproject, want ik heb er ziekelijk weinig aan gedaan en het moet 1 Juni af zijn.

    EN JA. Maar dat komt ook omdat die knie mijn linkerknie is, mijn dominante knie, en gewoon verwerkt zit in een hele hoop alledaagse beweginkjes. Zoals een lade dichtdoen of hem gebruiken om een andere soort handeling te verrichten. Maar dat kan nu dus niet zonder een stuiptrekkingkje.

    Maar ik zit nu in een café waar ik supergoed werk, dus ik probeer echt meters te maken, maar ik typ dus dit. Volgens mij gaat er zo een bandje optreden dus dan moet ik alsnog weg.
    Maar moet ik die persoon die die bal heeft gegooid slaan?
    please?

    aftes zijn echt naar

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 21:34 ]


    Tijd voor koffie.

    M0NA schreef:
    Ik ben wel zo motorisch gestoord dat ik het heel herkenbaar vind. Ik heb altijd overal blauwe plekken en nee ik ben niet immuun geworden.

    Ennn ik moet zeg maar iets van 10 hoofdstukken inhalen voor m'n studie dus kinda mentale pijn.

    Goodluck met je knie!! Als het langer blijft zou ik naar de huisarts gaan of naar de drogist voor pijnstillers. Ennn ik wil je nachtkastje zien hehe


    Haha, nee echt. Ik zit ook echt onder de blauwe plekken waarvan ik niet weet hoe ze er komen.
    En wow, dat is inderdaad mentale pijn. Ik ga even een bijpassende gif zoeken.



    Dit was het beste dat ik kon vinden. Sorry.
    Bedankt voor het advies, trouwens. (: Ik ga even kijken hoeveel zeer het morgen doet. En zodra ik thuiskom post ik een foto van het nachtkastje. :Y)

    Greyisms schreef:
    Soms stoot ik mijn teen tegen de deur aan. Dus dan word ik boos op de deur, trap de deur en dan heb ik nog meer pijn.

    Mijn leven is hard.


    Ik. Ken. Het. Gevoel. Zo. Goed.



    Nurse schreef:
    Ik ben wel eens op een legoblokje gaan staan. Ging kapot :c

    Maar veel beterschap met je knie!


    Ben je toevallig ook onsterfelijk?


    Tijd voor koffie.

    Sorry voor de spam, dit is het laatste: er komt niemand langs om te vragen of ik iets te drinken wil en ik durf niet naar de bar te gaan, omdat ik dan mijn laptop moet achterlaten.

    Maar ik wil echt een cappuccino.

    Dus ik heb ook nog eens cappuccinopijn.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 21:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    IK HEB EEN HUAWEI P9 en hij is zo fijn, ik voel je pijn. Dit is de eerste hypermoderne telefoon die ik heb en er zijn zoveel mogelijkheden, ik wist niet dat bestond. Eindexamens waren wel echt vreemd. Ik weet nog dat ik niks deed, maar wist dat ik wel iets moest gaan doen. En de diplomauitreiking. Ahh.

    En ik moet twee boeken nog lezen voor dinsdag in dezelfde taal en ik heb iets van ;-;. Maar ik zit nu in een café te werken aan mijn eindproject, want ik heb er ziekelijk weinig aan gedaan en het moet 1 Juni af zijn.

    EN JA. Maar dat komt ook omdat die knie mijn linkerknie is, mijn dominante knie, en gewoon verwerkt zit in een hele hoop alledaagse beweginkjes. Zoals een lade dichtdoen of hem gebruiken om een andere soort handeling te verrichten. Maar dat kan nu dus niet zonder een stuiptrekkingkje.

    Maar ik zit nu in een café waar ik supergoed werk, dus ik probeer echt meters te maken, maar ik typ dus dit. Volgens mij gaat er zo een bandje optreden dus dan moet ik alsnog weg.
    Maar moet ik die persoon die die bal heeft gegooid slaan?
    please?

    aftes zijn echt naar


    DIE TELEFOON IS ZO LIIIIT ECHT EEN FIJNE GSM MAAR JA NU IS HIJ DOOD HA.
    Hahaha, jaa maar ik moet wel slagen want anders geen diploma en oh god rip dit echt want het is enkel deze score die geldt hahahahaha

    ZOEK GOEDE SAMENVATTINGEN ONLINE ik moet tegen volgende week drie boeken uitlezen maar die zijn al uit YAY ja go go go ga werken aan je eindproject nuuuuuu (ik heb het gevoel dat ik dit echt al verbazingwekkend vaak gezegd heb aan je)

    ahahaha dat is echt slechte karma of zo WAT HEB JE OOIT FOUT GEDAAN IN JE LEVEN en rip nu moet je alles doen met je niet-dominantie knie. grenzen verleggen en zo maar het komt wel goed. ik heb ergens gelezen dat alcohol een goede pijnstiller is (jk neem dit niet serieus) dus misschien kan je ipv een cappuccino een irisch coffee vragen lol
    JE MOET ZWAAIEN NAAR DE KNAPPE JONGEN ACHTER de BAR jeweetwel, winkie winkie doen, lachen en zwaaien, dan komt hij wel (je nummer vragen) jk

    ik heb hem al geslagen maar als je zo graag wilt, ik stuur zo het adres wel door.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pijn is voor watjes. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is vervelend. Ik het stress. Dat doet ook pijn. Ook al voel ik geen pijn. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Edgy schreef:
    (...)

    Jij wint. Examens is pijn op papieren waar je twee uur naar mag kijken totdat je ze moet inleveren.


    ik had 3 dagen examen cursus van 08:30 tot 21:30. 2 achter elkeen met 1 dag er tussen. Nu ben ik klaar en wil ik slapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AUW ja dat klinkt heel pijnlijk

    Ik heb fysieke mentale pijn want er is een wifi storing en iedere pagina moet 5 min laden of zo en ieder kwartier valt ie helemaal uit en dan duurt het weer tien minuten en ik ben gewoon VERSLAAFD OKE

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 23:06 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen