• Bij stories staat altijd een datum erbij, namelijk de datum dat je hem het laatste hebt aangepast. Nu, als je een story opnieuw gaat schrijven, is het vrij vervelend dat lezers bij de eerste hoofdstukken een latere datum zien dan de oorspronkelijke data. Bovendien vind ik dat ook mooier en overzichtelijker staan.
    Dus nu is mijn suggestie om als datum de datum van activatie te gebruiken en niet de datum van het laatste aanpassen.
    Wat vinden jullie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Agree (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yes, please. Dit irriteert mij haast dagelijks.


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, oh God, dit is iets wat ik al zo lang wil. Helemaal voor. :'D

    Of in ieder geval dat de datum waarop het hoofdstuk is geactiveerd er óók bij staat, want dat vind ik een stuk interessanter dan wanneer er voor het laatst een typfout is verbeterd. Ik durf hoofdstukken die twee jaar oud zijn bijna niet meer aan te passen omdat het zo raar staat. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor!

    Ik ben voor!


    To love is to destroy.

    Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan zie ik liever dat dat er extra bijkomt. Voor wedstrijden, etc, is het namelijk wel handig dat je ook kunt zien wanner iemand iets voor het laatst heeft aangepast, anders kun je wel heel makkelijk vals gaan spelen (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Dan zie ik liever dat dat er extra bijkomt. Voor wedstrijden, etc, is het namelijk wel handig dat je ook kunt zien wanner iemand iets voor het laatst heeft aangepast, anders kun je wel heel makkelijk vals gaan spelen (:


    Ja, dat is misschien wel handig, maar niet dat het dé datum is. Zoals bij topics bijvoorbeeld, dan staat dat ook zo onderaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Horizons schreef:
    Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben voor.


    Ja, dat dus. Ik vind het ook veel mooier en netter staan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Helemaal voor! Ik erger me daar al zo lang aan. :')


    Caution first, always.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, dat is misschien wel handig, maar niet dat het dé datum is. Zoals bij topics bijvoorbeeld, dan staat dat ook zo onderaan.


    Misschien dat er zo, in het kadertje boven de echte tekst dan een 'aangepast op' tekstje kan komen te staan in een klein lettertype (: Dan kan de activeringsdatum komen te staan waar nu de aangepast datum staat. Dat is wel een goed idee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Dan zie ik liever dat dat er extra bijkomt. Voor wedstrijden, etc, is het namelijk wel handig dat je ook kunt zien wanner iemand iets voor het laatst heeft aangepast, anders kun je wel heel makkelijk vals gaan spelen (:


    :)

    Ja, ja, ja, ja, JA!
    Ik heb jarenlang uitgekeken naar dit moment :')


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    JA! Helemaal voor!