• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:01 ]

    Hoe bedoel je, Ness?

    Ness, ik vind met tabs vaak fijner lezen. Alleen ik doe het zelf nooit. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Aline, waarom is Wiarda weggegaan dan?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh, zo tabs. HAHAHA. Ik dacht tabbladen bovenin. Ik dacht, warom zou je dat in vredesnaam doen.
    Nee, ik werk niet met tabs, want dat kost me te veel moeite :'D Maar het leest op zich wel fijn, maar zonder kan ook wel, als je maar op de juiste plaatsen enters gebruikt.

    Hey hey hey


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mainwaring schreef:
    Aline, waarom is Wiarda weggegaan dan?


    I don't know, haha. :'D

    Ik schrijf nooit met tabs. Nu ik er aan denk, ik ga straks weer beginnen met schrijven. Aan een nieuw verhaal.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hey hey hey Anieek c:

    Ik begin elke dag in mijn hoofd een nieuw verhaal, maar het werkt gewoon niet. Ik heb zelfs een keer een A4 schrift bijna helemaal vol geschreven met een verhaal, maar ik wil het niet op Q zetten, want ik ben er echt niet meer tevreden over :'D

    Ik schrijf vaak het begin, maar dan begint het te erg op iets te lijken of het heeft gewoon geen originele verhaallijn. Maar ik wil nog wat doen met die magische krachten, maar ik had het hier ergens neer gegooid maar ik kanhet niet meer vinden...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil je verhaal lezen, Aniekie. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Ik schrijf vaak het begin, maar dan begint het te erg op iets te lijken of het heeft gewoon geen originele verhaallijn. Maar ik wil nog wat doen met die magische krachten, maar ik had het hier ergens neer gegooid maar ik kanhet niet meer vinden...


    Oh, dat kan ik me nog wel herinneren, ja. Maar ik heb geen idee in welk topic dat was :')
    Dat heb ik ook best vaak en dan stop ik. Ik heb twe jaar terug ook iets geschreven over magische krachten, alleen toen kwam ik erachter dat er een programma op Nickelodeon was en dat was bijna precies hetzelfde :'( Maar dat wist ik niet D: D: En toen heb ik heel veel dingen aangepast en toen ben ik gestopt :')

    Alineee. Ik luister het album van Lea Michele en er is 1 liedje "If You Say So" en die gaat over Cory en is zó mooi, echt omfg. Zo zielig en zo mooi ugh. ;c
    Kliksels.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Aline gaat haar album ook luisteren. Want Aline heeft dat stiekem nog niet gedaan :'D Daarom gaat Aline op de link klikken c:

    Het album is eigenlijk pas de 28e uit. :3 Maar een aantal liedjes staan al op youtube, en op girlscene staat het hele album. Klik voor het hele album!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.