• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:01 ]

    Ik ga me omkleden en dan nog even lezen. En dan sporten. ;( Alinie, doe eens gezond en doe mee! ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Botje schreef:
    Andrea van Utopia?


    Ja. Al vind ik haar wel enigszins irritant.


    Reality's overrated.

    Noek, ik vind jouw profielfoto echt héél mooi ö


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik ga me omkleden en dan nog even lezen. En dan sporten. ;( Alinie, doe eens gezond en doe mee! ;D


    Nee :Y) Nja, ik zou wel graag willen sporten. Maar i heb erg lang op korfbal gezeten en om nu nog met iets anders te beginnen.. Daarbij ben ik wel geinteresseerd in hockey en schaatsen, maar daarvoor moet ik minstens een halfuur rijden :/

    Botje schreef:
    (...)

    Nee :Y) Nja, ik zou wel graag willen sporten. Maar i heb erg lang op korfbal gezeten en om nu nog met iets anders te beginnen.. Daarbij ben ik wel geinteresseerd in hockey en schaatsen, maar daarvoor moet ik minstens een halfuur rijden :/

    Awh, stom. Ga slootjespringen 8D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LucilIe schreef:
    (...)

    Ja. Al vind ik haar wel enigszins irritant.


    Ze is nep. Ze doet alsof ze erg gelovig is, maar dat is ze niet. Ze heeft er ook voor gekozen om niet terug te gaan naar haar man, terwijl ze eerst zei dat ze wel terug zou gaan, en nu wil haar man niets meer van haar weten. Eigen schuld.
    Ze huilde om de dood van haar stiefdochter, maar haar echte dochter zei dat haar moeder nep was. Ik heb mijn twijfels over Andrea.

    Memoria schreef:
    (...)
    Awh, stom. Ga slootjespringen 8D


    Hahaha, nee xd Ik ga deze week vrije ijd schaatsen en dat is dan wel weer voldoende.

    Marriemar schreef:
    You were California beautiful

    Coooolton


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Botje schreef:
    (...)

    Nee :Y) Nja, ik zou wel graag willen sporten. Maar i heb erg lang op korfbal gezeten en om nu nog met iets anders te beginnen.. Daarbij ben ik wel geinteresseerd in hockey en schaatsen, maar daarvoor moet ik minstens een halfuur rijden :/

    Heb ik ook, hockey lijkt me leuk, maar om er nu nog mee te beginnen... en het is duur. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Heb ik ook, hockey lijkt me leuk, maar om er nu nog mee te beginnen... en het is duur. ;3


    Ja, klopt. Het is erg duur en ik ben te oud om nu nog aan een sport te beginnen. Maar eigenljjk wil ik wel.

    Ew opeens voelt het alsof ik moet overgeven en kwam er zo'n bijna-overgeef momentje. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Botje schreef:
    (...)

    Ja, klopt. Het is erg duur en ik ben te oud om nu nog aan een sport te beginnen. Maar eigenljjk wil ik wel.

    D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    Ew opeens voelt het alsof ik moet overgeven en kwam er zo'n bijna-overgeef momentje. D:


    Naahw D:

    Mainwaring schreef:
    (...)
    D:


    Zielige wij :c

    Botje schreef:
    (...)

    Naahw D:

    Zo goor en raar meh D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.