• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:01 ]

    6122.... Hmmm. Ik moet ook nog aardig wat. Maar als ik gewoon elke dag duizend posts plaats HAHA NEE dan ben ik er zo.
    Nee, ik heb niet zo zeer een doel, maar als ik 6900 heb, ga ik liever niet slapen voor ik 7000 heb :')

    Haha, ja, Ness. Dat ziet er zo dom uit, hè. Ik ben nog niet een maand online, maar als ik mijn andere account erbij optel, ben ik wel een maand online ^-^

    Ik heb 1 maanden 2 dagen 16 uur 58 minuten om precies te zijn.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nu ga ik de eerste episode van Teen Wolf kijken :3 Of in ieder geval beginnen.

    Weetje wat ik jammer vind, dat ik zoveel posts kon hebben als Noek. Maar ik ging weg uit het topic en sloot me van zowat heel het forum af. Ik heb namelijk een tijdje gelijk gelopen met Noek.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    Ik heb 1 maanden 2 dagen 16 uur 58 minuten om precies te zijn.


    Ik zal even kijken hoelang ik online ben als ik mijn andere account erbij optel c:

    Iemand een onderwerp waar ik over kan praten met Jeff? We hebben heel wat gehad en zijn net klaar met de inhoud van onze etui en wat allemaal mee moet morgen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    1 maand 2 weken 3 uur en 4 minuten c:

    2 maanden 1 dagen 10 uur 54 minuten


    Reality's overrated.

    Mercimek schreef:
    Iemand een onderwerp waar ik over kan praten met Jeff? We hebben heel wat gehad en zijn net klaar met de inhoud van onze etui en wat allemaal mee moet morgen.


    Hmm, gaat dat niet vanzelf? Want dan is er iets mis :c Bij mij is dat in ieder geval zo, maar misschien ligt dat wel aan mij :')

    LucilIe schreef:
    Voor 'ullie' nog wel.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mercimek schreef:
    Work outs. Aye.
    Ik ben eigenlijk best wel blij. Kuch Jeff Kuch.

    Ik deed net ook work outs hehe. Deze was zwaar. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mercimek schreef:
    Ullie meldt zich.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Botje schreef:
    (...)

    Hmm, gaat dat niet vanzelf? Want dan is er iets mis :c Bij mij is dat in ieder geval zo, maar misschien ligt dat wel aan mij :')


    We hebben op school een beetje hyperactief gedrag vertoond -lees, we waren extreem druk en kinderachtig- en nu hebben we dus al heel lang gepraat en we hebben geen onderwerpen meer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Botje schreef:
    Nu ga ik de eerste episode van Teen Wolf kijken :3 Of in ieder geval beginnen.

    JAAA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.