• heey,
    nu dat ik (al een paar weken) een nieuw account heb. Ben ik bijna alle usernamen van mijn oude Q- vrienden kwijt. Dus ik dacht laten we nieuwe mensen leren kennen :P
    Dus,
    - ik ben 14
    - Ik woon in België
    - ik hou van zingen (doe het al heel mijn leven en ik heb een youtube kannaal^^ )
    - ik dans (2e jaar hiphop)
    - ik hou van muziek ( vooral Demi Lovato, 5SOS en 1D, maar ook linkin Park, nickelback, avril, ....)
    - ik ben meestal wel hyper
    - ik zit in het 3e jaar, handel talen
    - ....

    Alles je nog iets wilt weten vraag maar :)

    laat maar iets weten :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Heyy
    Ik ben 15 en ik woon in Nederland , ik zit in het vierde en dus laatste jaar van de Mavo / vmbo theoretische leerweg
    hierna ga ik de opleiding verzorgende IG doen met de uitstroom naar Kraamzorg

    Ik vind het ook leuk om te zingen alleen klink ik als een valse kraai hihi

    Hii,
    Ik ben 16 en ik woon in Nederland. Ik zit in mijn examenjaar op de havo en neem hierna een tussenjaar in London of begin aan mijn studie 'Law' in Den Haag. Tijdens mijn Law studie ga ik in het 3e jaar in London stage lopen, en daar dus tijdelijk wonen. Als ik die diploma heb ga ik me aanmelden voor een toneelschool (of dat in amsterdam of in schotland etc word weet ik nog niet hehe) omdat acteren mijn passie is. Ik zit nu in de theater productie in Haarlem "Starring #17" waar mijn collega's gewoon bekende acteurs zijn (aaah)
    Ik zing ook (heeeejjj) en ik speel sinds mijn 6e viool.

    haha beetje random info maarja het is hetgeen waar ik me nu mee bezig houd :-)

    hoe zie je eruit? X


    It's good to go with your gut instincts in life. You just should. Even if it doesn't work out,something good will come