• Het Nachtbrakers Topic!

    Omdat het andere nachtbrakers topic half dood is open ik een nieuw topic.
    Het is bedoelt voor mensen die s'nachts willen nachtbraken op het forum maar als alles levenloos is dan ben je alleen maar aan het spammen.

    Er zijn een aantal regels maar die zijn eigenlijk vanzelfsprekend.
    -Het plaatsen van beledigende/dreigende reacties en- of materiaal is niet toegestaan.
    - Het is oké om je mening te geven, maar doe dit op een normale en respectvolle manier.
    - Let op dat er geen leden worden buitengesloten en dat iedereen kan meepraten, om het zo voor iedereen leuk te houden!
    - Een discussie voeren is oké, maar laat dit niet uit de hand lopen. Ook voor dit geval geldt hetzelfde, kom je er niet uit, roep dan de hulp van een mod in.
    -Houd rekening met de andere leden en behandel elkaar met respect, door o.a. taalgebruik een beetje binnen de perken te houden.

    -Het topic opent om 22:00 en gaat weer dicht om 09:00 als dat kan.





    Eventuele verslapen zoals slecht presteren op school/werk, huiswerk niet af hebben, slechte tentamens cijfers en andere gevolgen van laat gaan slapen zijn niet de schuld van de TS (ik dus) of dit topic, kom hier alleen als je zeker weet dat het kan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat een enthousiasme :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, omdat hij om 12 uur 's middags aangemaakt is. (cat)


    Your make-up is terrible

    Niemand online?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nah


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Don't like it ;(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Assassin schreef:
    Ja, omdat hij om 12 uur 's middags aangemaakt is. (cat)

    Weet ik want ik had geen zin om het nu net te doen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ook al is het offtopic, zo spammen mag niet op het forum...


    Your make-up is terrible