• Ik heb een idee voor een rpg, maar ik weet niet of er interesse voor is en ik heb nog nooit eerder een rpg gehouden. Laat dus alsjeblieft weten als iets niet duidelijk is en of het je leuk lijkt om aan mee te doen.

    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Rollentopic
    Story
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 9:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Het lijkt me wel interessant, maar hoe wil je de verhaallijn laten verlopen? Loopt dit niet snel dood?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Het lijkt me wel interessant, maar hoe wil je de verhaallijn laten verlopen? Loopt dit niet snel dood?


    Ja, daar zat ik de net ook nog over te denken. Ik dacht misschien dat die tieners die dat pact gesloten hebben voor magie nog een aantal mensen moeten doden om die magie te behouden. Dan heb je de zoektocht naar de moordenaars en misschien bij de heksen ook onderlinge strijd aangezien iemand misschien weg wil of een bepaald persoon niet wil vermoorden.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mij lijkt t wel leuk
    Kan je me een pbtje sturen als t doorgaat?

    :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    Mij lijkt t wel leuk
    Kan je me een pbtje sturen als t doorgaat?

    :)


    Zal ik doen!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zou je mijn ook een berichtje willen sturen? Ik neem zeker een abo :)

    Het lijkt mij ook een erg goed idee!

    Zou je mij ook een betichtje kunnen sturen als je 'm aan gaat maken. De kans dat ik dan mee doe is denk ik wel groot :3


    take me back to the basics and the simple life

    Is die gebaseerd op een boek of zo? Ik herken het verhaal precies van ergens.
    Anyway, pb me maar als je eraan begint. Lijkt me leuk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wil je mij ook een pb sturen...?
    ik ben nog aan het twijfelen :P


    The thing you do mean something to people -Ncis