• Louis, Harry, Niall, Zayn, en Liam zijn het allemaal zat om altijd maar in een pak gehesen te worden, en om als maar te doen wat hun ouders willen dat ze doen, en verwachten dat ze zich altijd serieus, volwassen, en wel opgevoed gedragen. Maar de jongens zijn rond de achttien, en willen ook de wereld ontdekken, inplaats van altijd maar bij saaie besprekingen zitten. Nee, als prins is je leven niet al te leuk, wat sommige denken. Daarom hebben ze besloten om te gaan studeren, en dan ook echt aan niemand te vertellen dat ze eigenlijk van adel zijn. Maar wat nou als er hechte vriendschappen ontstaan, en misschien wel liefde? Kan je daar wel zo'n groot geheim voor bewaren?



    • Rollen.

    •Niall James Horan. Ateara
    •Zayn Javadd Malik. KilliOfDurin
    •Louis William Tomlinson. Oceanus
    •Harry Edward Styles. Kanga
    •Liam James Payne. PresIey

    •Studenten [Max 10.]
    • Catelyn kenway. DemonTeddy
    • Christy Kueane Nightingalex
    • [R]lilangel
    • [R]Elijah
    • Morose "Rose" Wynter Collins. Malcolm
    • Mike 'Mickey' Flynn Laighleis. Roe
    • [R]Beifong

    • Invullijstje.
    Volledige naam •
    Leeftijd + Datum •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Geschiedenis •
    Welk land bestuurd je familie [Alleen voor de jongens] •
    Voorkeur liefde/vriendschap [Mag hoeft niet, en het mogen meerdere mensen zijn]•
    Voorkeur kamergenoot [Optioneel] •
    Extra •


    • Regels.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen oneliners. Een post graag minimaal rond de 200 woorden. Het kan een keer iets minder zijn, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Alleen je eigen rol bespelen.
    • Vragen mogen altijd gesteld worden.
    • 16+ mag, maar gebruik dan wel spoilers.
    • Bromances mogen.
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Have fun.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 19:30 ]


    How far is far

    Persoon Liam?


    Reality's overrated.

    Bergling schreef:
    (...)

    Haal die -je daar weg. Ik ben nog altijd langer dan jij, Krabstickje (cat)

    Nou en, jij flikte het ook bij mij xd


    How far is far

    LucilIe schreef:
    Persoon Liam?

    Sure.


    How far is far




    Volledige naam • Zayn Javvadd Malik
    Leeftijd + Datum • 21
    Nationaliteit • Pakistaans
    Uiterlijk •
    Zayn is een getinte jongen van zo'n 1,77m met zwart wild pluizig maar stijl haar. Zayn heeft vaak een stoppelbaardje omdat hij te lui is om zich te scheren. Hij is dun tot in de extremen, maar ook erg gedreven in vechtsporten, en dus gevaarlijk en sterk. Zijn lichaam zit onder de tatoos. Sommigen waren erg impulsief, maar de meesten heeft hij met zorg uitgekozen en laten zetten. Hij is dan ook heel trots op de meeste. Zayn heeft hele diepe donkere ogen die zowel als poorten naar de zevende hemel als poorten naar de diepste krochten van de hel kunnen fungeren. Soms verschuilt hij ze achter zijn bril, maar meestal draagt hij toch liever lenzen omdat hij vind dat zijn bril hem op een stuudje laat lijken.
    Innerlijk • Zayn is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Ook is hij zowel tegen vreemden als bekenden vaak vrij stil, bijna tot in de extremen, en laat weinig van zijn emoties los. Hierdoor wordt hij ook vaak als mysterieus aangezien. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Zayn is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een lief en zorgzaam type voor degenen om wie hij geeft. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken, die naar voren komt als zijn hele korte lontje doorbrand. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van anderen. Zayn kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen, toch is hij zeker gen kletskous en eerder verleen dan assertief. Hij speelt niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Al heeft hij absoluut niets tegen one-night-stands. Als hij dan toch in een langdurige relatie terecht komt is hij wel extreem loyaal en hij zal zijn vriendin ook nooit bedriegen, als hij haar eenmaal aan zijn zijde heeft. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Toch is hij ook graag alleen. Hij vind het namelijk heel moeilijk zijn emoties te uiten. Dit doet hij alleen door te schrijven en tekenen. Hij heeft daarom ook altijd een schrijfblok en een schetsblok bij zich. Je ziet hem dan ook wel op feestjes of verjaardagen eerst gezellig meedoen, maar als het hem te veel wordt gaat hij toch weer ergens stil in een hoekje zitten. Ook vertrouwd hij mensen niet zo snel, hij blijft heel lang achterdochtig, en is de enige die hij compleet vertrouwd zijn hond Harley. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, met zijn hondje en zijn schetsblok stil in een hoekje, het absolute tegendeel is waar. Zodra je hem tegen je in het harnas jaagt is het mis. Het ligt dan heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Om hem van zijn korte lontje af te helpen heeft zijn moeder hem als kind al naar taikwando les laten gaan. Dit heeft hem eigenlijk alleen maar gevaarlijker gemaakt, maar ook rustiger.
    Geschiedenis • Zayn is geboren als de prins van Pakistan. Toch heeft hij op dat feit na een redelijk normale jeugd gehad. Zijn ouders hielden hem namelijk na de officiële verkondiging van zijn geboorte tot aan zijn 18e uit de schijnwerpers. Hij ging naar een internationale kostschool net buiten de hoofdstad, had een paar goede vrienden en voelde zich ook niet anders dan alle anderen daar en dat vond hij erg fijn. Toch veranderde zijn beeld van het land erg toen hij na zijn slagen van de middelbare school een half jaar incognito door zijn vaderland ging reizen. Toen zag hij dingen die te verschrikkelijk waren voor woorden: armoede, geweld, angst. Hij neemt het zijn ouders erg kwalijk dat ze dit nooit hebben vertelt. Nog iets meer dan een jaar is hij in Pakistan gebleven, onder andere opzoek naar een vrouw, maar nu heeft hij toch besloten zijn geluk voor nu in het buitenland te gaan zoeken, of in elk geval ontwikkelingseconomie te gaan studeren om later wat aan de verschrikkingen in zijn land te kunnen doen.
    Welk land bestuurd je familie • Pakistan
    Voorkeur liefde/vriendschap • Een van de jongens en/of een meisje
    Voorkeur kamergenoot • Wie er wil delen met een tekenaar en een likgrage hond
    Extra • Zayn heeft een hond, Harley. Hij neemt hem altijd overal mee naar toe, letterlijk overal. Hij is namelijk Zayn's steun en toeverlaat.
    Zayn tekent en schrijft veel. Al zijn emoties legt hij hierin. Deze schetsblokken en schriften zijn dan ook strikt privé en hij zal letterlijk je hand eraf rijten, of hem in elk geval breken, als je er ook maar aan probeert te komen. Hij zal zijn zachte kant namelijk nooit zo makkelijk laten uitkomen als het aan hem ligt. Ook rookt hij om zichzelf rustig te houden en zijn emoties te onderdrukken.
    Zayn is biseksueel en heeft het hier erg moeilijk mee. Hij is eigenlijk nogsteeds niet uitgekomen, iets wat ook niet gaat door zijn religie en die van zijn familie en land. De enige plek waar hij dit uit is in zijn schetsblokken, wat dezen alleen maar meer privé maakt. Voor de rest speelt dit ook zijn roken in de hand, omdat het hem veel stress en woede veroorzaakt, vooral jegens zichzelf. Hij hoopt dus maar dat hij verlieft wordt op een meisje en niet op een jongen, want dan heeft hij een gigantisch probleem en kan hij dus eigenlijk ook nooit meer thuis komen.

    Is hij goed tot nu toe?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 9:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Lacey schreef:
    Hm, ik twijfel. :c

    Zeg het maar als je mee wilt doen ^^


    How far is far

    PresIey schreef:
    (...)
    Nou en, jij flikte het ook bij mij xd


    NOU EN, IK MAG DAT WANT IK BEN LANGER SSSHT.


    Because I love him, do I need another reason?

    KiliOfDurin schreef:




    Volledige naam • Zayn Javvadd Malik
    Leeftijd + Datum • 21
    Nationaliteit • Pakistaans
    Uiterlijk •
    Zayn is een getinte jongen van zo'n 1,77m met zwart wild pluizig maar stijl haar. Zayn heeft vaak een stoppelbaardje omdat hij te lui is om zich te scheren. Hij is dun tot in de extremen, maar ook erg gedreven in vechtsporten, en dus gevaarlijk en sterk. Zijn lichaam zit onder de tatoos. Sommigen waren erg impulsief, maar de meesten heeft hij met zorg uitgekozen en laten zetten. Hij is dan ook heel trots op de meeste. Zayn heeft hele diepe donkere ogen die zowel als poorten naar de zevende hemel als poorten naar de diepste krochten van de hel kunnen fungeren. Soms verschuilt hij ze achter zijn bril, maar meestal draagt hij toch liever lenzen omdat hij vind dat zijn bril hem op een stuudje laat lijken.
    Innerlijk • Zayn is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Ook is hij zowel tegen vreemden als bekenden vaak vrij stil, bijna tot in de extremen, en laat weinig van zijn emoties los. Hierdoor wordt hij ook vaak als mysterieus aangezien. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Zayn is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een lief en zorgzaam type voor degenen om wie hij geeft. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken, die naar voren komt als zijn hele korte lontje doorbrand. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van anderen. Zayn kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen, toch is hij zeker gen kletskous en eerder verleen dan assertief. Hij speelt niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Al heeft hij absoluut niets tegen one-night-stands. Als hij dan toch in een langdurige relatie terecht komt is hij wel extreem loyaal en hij zal zijn vriendin ook nooit bedriegen, als hij haar eenmaal aan zijn zijde heeft. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Toch is hij ook graag alleen. Hij vind het namelijk heel moeilijk zijn emoties te uiten. Dit doet hij alleen door te schrijven en tekenen. Hij heeft daarom ook altijd een schrijfblok en een schetsblok bij zich. Je ziet hem dan ook wel op feestjes of verjaardagen eerst gezellig meedoen, maar als het hem te veel wordt gaat hij toch weer ergens stil in een hoekje zitten. Ook vertrouwd hij mensen niet zo snel, hij blijft heel lang achterdochtig, en is de enige die hij compleet vertrouwd zijn hond Harley. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, met zijn hondje en zijn schetsblok stil in een hoekje, het absolute tegendeel is waar. Zodra je hem tegen je in het harnas jaagt is het mis. Het ligt dan heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Om hem van zijn korte lontje af te helpen heeft zijn moeder hem als kind al naar taikwando les laten gaan. Dit heeft hem eigenlijk alleen maar gevaarlijker gemaakt, maar ook rustiger.
    Geschiedenis • komt
    Welk land bestuurd je familie • Pakistan
    Voorkeur liefde/vriendschap • Een van de jongens en/of een meisje
    Voorkeur kamergenoot • Wie er wil delen met een tekenaar en een likgrage hond
    Extra • Zayn heeft een hond, Harley. Hij neemt hem altijd overal mee naar toe, letterlijk overal. Hij is namelijk Zayn's steun en toeverlaat.
    Zayn tekent en schrijft veel. Al zijn emoties legt hij hierin. Deze schetsblokken en schriften zijn dan ook strikt privé en hij zal letterlijk je hand eraf rijten, of hem in elk geval breken, als je er ook maar aan probeert te komen. Hij zal zijn zachte kant namelijk nooit zo makkelijk laten uitkomen als het aan hem ligt. Ook rookt hij om zichzelf rustig te houden en zijn emoties te onderdrukken.
    Zayn is biseksueel en heeft het hier erg moeilijk mee. Hij is eigenlijk nogsteeds niet uitgekomen, iets wat ook niet gaat door zijn religie en die van zijn familie en land. De enige plek waar hij dit uit is in zijn schetsblokken, wat dezen alleen maar meer privé maakt. Voor de rest speelt dit ook zijn roken in de hand, omdat het hem veel stress en woede veroorzaakt, vooral jegens zichzelf. Hij hoopt dus maar dat hij verlieft wordt op een meisje en niet op een jongen, want dan heeft hij een gigantisch probleem en kan hij dus eigenlijk ook nooit meer thuis komen.

    Is hij goed tot nu toe?


    Ik vind hem goed ^^


    How far is far

    Bergling schreef:
    (...)

    NOU EN, IK MAG DAT WANT IK BEN LANGER SSSHT.

    Tsss ik was een hele lange tijd langer, puh xd


    How far is far

    PresIey schreef:
    (...)
    Tsss ik was een hele lange tijd langer, puh xd


    DAT WAS OP DE BASISSCHOOL MENS, GET OVER YOURSELF.


    Because I love him, do I need another reason?

    Bergling schreef:
    (...)

    DAT WAS OP DE BASISSCHOOL MENS, GET OVER YOURSELF.

    Muh. ):


    How far is far

    :Y) Ik zal nu kappen met in Caps praten, al heb ik natuurlijk gelijk.


    Because I love him, do I need another reason?

    PresIey schreef:
    (...)
    Zeg het maar als je mee wilt doen ^^


    I'll give it a try. Ik kan me morgen altijd nog uitschrijven. Doe maar de persoon van Zayn, is eens wat anders. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    I'll give it a try. Ik kan me morgen altijd nog uitschrijven. Doe maar de persoon van Zayn, is eens wat anders. (:

    Okay, ik zet je erbij ^^


    How far is far

    Bergling schreef:
    :Y) Ik zal nu kappen met in Caps praten, al heb ik natuurlijk gelijk.

    Jaja, je hebt gelijk. xd Maar ik ga nu byee.


    How far is far

    Ik heb altijd gelijk (joehoe). En truste Krabstickje.


    Because I love him, do I need another reason?