• Louis, Harry, Niall, Zayn, en Liam zijn het allemaal zat om altijd maar in een pak gehesen te worden, en om als maar te doen wat hun ouders willen dat ze doen, en verwachten dat ze zich altijd serieus, volwassen, en wel opgevoed gedragen. Maar de jongens zijn rond de achttien, en willen ook de wereld ontdekken, inplaats van altijd maar bij saaie besprekingen zitten. Nee, als prins is je leven niet al te leuk, wat sommige denken. Daarom hebben ze besloten om te gaan studeren, en dan ook echt aan niemand te vertellen dat ze eigenlijk van adel zijn. Maar wat nou als er hechte vriendschappen ontstaan, en misschien wel liefde? Kan je daar wel zo'n groot geheim voor bewaren?



    • Rollen.

    •Niall James Horan. Ateara
    •Zayn Javadd Malik. KilliOfDurin
    •Louis William Tomlinson. Oceanus
    •Harry Edward Styles. Kanga
    •Liam James Payne. PresIey

    •Studenten [Max 10.]
    • Catelyn kenway. DemonTeddy
    • Christy Kueane Nightingalex
    • [R]lilangel
    • [R]Elijah
    • Morose "Rose" Wynter Collins. Malcolm
    • Mike 'Mickey' Flynn Laighleis. Roe
    • [R]Beifong

    • Invullijstje.
    Volledige naam •
    Leeftijd + Datum •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Geschiedenis •
    Welk land bestuurd je familie [Alleen voor de jongens] •
    Voorkeur liefde/vriendschap [Mag hoeft niet, en het mogen meerdere mensen zijn]•
    Voorkeur kamergenoot [Optioneel] •
    Extra •


    • Regels.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen oneliners. Een post graag minimaal rond de 200 woorden. Het kan een keer iets minder zijn, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Alleen je eigen rol bespelen.
    • Vragen mogen altijd gesteld worden.
    • 16+ mag, maar gebruik dan wel spoilers.
    • Bromances mogen.
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Have fun.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 19:30 ]


    How far is far

    PresIey schreef:
    (...)
    Sorreh, ik heb nu besloten dat er meerdere personen voor een jongen kunnen zijn ^^ Dus Zayn kan er twee hebben, en als iemand nog wil meer, dan zijn het gewoon zijn vrienden of zo xd
    Mag ik Niall reserveren? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh laat maar, ik zie al dat je die hebt gereserveerd voor me :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Yeeyy!!! Jij doet ook mee^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wie wilt er nog een student? Ik weet het niet ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SnowfIake schreef:
    Wie wilt er nog een student? Ik weet het niet ^^


    Kies Loueeeh ^-^


    "Family don’t end in blood”

    Volledige naam • Christy Kueane, maar volledig is haar naam Christina alleen vindt ze die naam verschrikkelijk.

    Leeftijd + Datum • Christy is geboren op 27 September 1995, en ze is dus 18 maar wordt nog 19 dit jaar.

    Nationaliteit • Ze is van Hongaarse en Spaanse afkomst. Haar moeder komt uit Spanje en is ook een Spaanse en haar vader komt uit Hongarije en is Hongaars.

    Uiterlijk •


    Christy heeft lange donkerbruine haren die tot haar zij komen. Meestal heeft ze het los en soms doet ze er wat mee. Maar dat komt eigenlijks best weinig voor. Haar ogen zijn chocolade bruin en staan meestal vrolijk. Ze is ongeveer 1 meter en 67 centimeter. Maar ze maakt zich langer door hakken te dragen. Christy haar huid is licht gekleurd door de zon. Haar ogen worden omringd door donkerbruine wimpers die ze donkerder maakt met mascara. Christy haar lippen zijn zacht roze. Christy heeft ook een neus piercing. En als je een piercing hebt wat mist er dan? Juist ja, een tattoeage. Die heeft ze ook. Nou ja eigenlijks 2. Op haar polsen. Op de linkerpols staat ''Stay'' en op de rechter ''Strong''.

    Innerlijk • Christy was erg onzeker vroeger. Maar nu niet meer. Ze is een vrolijke en drukke meid die echt van het leven geniet. Ongeduldig kun je haar zekers noemen. Net zoals brutaal. Want ze zal niet bang zijn om haar mening te uitten. Boos krijg je haar best wel snel, dit komt mede door haar adhd. Soms beledigd Christy mensen zonder het door te hebben. Als ze zich het beseft bied ze meteen haar excuses aan. Ze wordt niet snel bang en durft zich te bemoeien met anderen. Voor haar vrienden zal ze door het vuur gaan. Net zoals voor haar familie. Ze kan arrogant en egoïstisch zijn. Maar bij haar vrienden is ze een lief en betrouwbaar persoon met wie je kunt lachen. Christy kan nogal veel praten, en soms irriteert mensen dat. Zelf wordt ze ook snel geërgerd.

    Geschiedenis • Op 27 September 1996 werd er rond 18.39 een meisje geboren. Christina Kueane ook wel Christy genoemd. Het meisje groeide op in een mooi huis met 2 oudere zussen; Chanellav die nu 21 is en Numalene die nu 23 is. Ze woonden in een rustig en klein dorpje. Toen het meisje 12 jaar was en naar de middelbare school ging werd ze gepest. Het gepest stopte toen ze naar het derde jaar ging. Ze ging een niveau om hoog en op die andere school stopte het gepest. Christy kreeg een normale vrienden groep en ging veel na school met hun om.Toen ze aan haar laatste jaar begon waren beide zussen het huis uit. Gelukkig had ze nog gezelschap van haar labrador; Diezel. Aangezien haar ouders tot s' avonds laat moesten werken. Na haar middelbare school waar ze dik slaagde besloot ze om verder te studeren. Waardoor zij dus ook het huis uit is.

    Voorkeur liefde/vriendschap [Mag hoeft niet, en het mogen meerdere mensen zijn]• Don't care (:

    Voorkeur kamergenoot [Optioneel] • Geen voorkeur. (:

    Extra • Christy houdt ervan om te zingen en gitaar te spelen. Dit doet ze alleen als hobby. Ze wilt er haar beroep niet van maken. Ook drinkt ze af en toe en neemt of snuift soms wat drugs.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 20:18 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LuciIle schreef:
    (...)

    Kies Loueeeh ^-^


    Maar ik heb altijd Lou, of jouw personage. (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volledige naam • Catelyn kenway
    Leeftijd + Datum • 18 [26 - juli - 1995]
    Nationaliteit • Amerikaans


    Uiterlijk • Catelyn heeft van haar zelf donker blonde haren, maar heeft al sinds een aantal jaren de kleur licht blond er door heen, ze is 1,64 wat haar aan de kleine kant maakt. Ze is dan ook de kleinste in haar familie. Catelyn weegt 48 kg wat betekend dat ze wat te licht is voor haar lengte, echter heeft Catelyn het geluk (of eerder pech) dat ze niet snel aan komt wat ze ook eet. Waar door ze nooit echt op haar goeie gewicht zou kunnen komen. Ze is slank en heeft niet bepaald grote rondingen waardoor ze erg onzeker over haar zelf is.Catelyn heeft licht blauwe ogen maar in haar linker oog zit in de onder kant een bruine kleur door heen. Dit komt omdat er tijdens de zwangerschap een pigmentkleuring fout is geweest. Hier door lijkt het soms als of ze een aparte uitstraling heeft. Dit heet ook wel heterochromia iridum


    Innerlijk • Catelyn lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Catelyn is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.
    Geschiedenis • Catelyn is de dochter van Edward en Maria Kenway, door dat haar moeder op haar 15de zwanger is geworden is Catelyn grote deels opgevoed door haar oma en opa. Maria had namelijk nogal moeite om Catelyn zelf op te voedden. Toch ziet Cat haar als haar moeder en zijn haar opa en oma voor haar gewoon een opa en oma al heeft ze met hen wel een beter band dan met haar ouders. Tien jaar na haar geboorte kwam dan ook eindelijk het moment dat ze bij haar ouders ging wonen. Maar ze logeerde echter vaker bij haar opa en oma dan dat ze echt thuis was. Dit was vaak haar eigen keus. Hier door werd de relatie tussen haar en haar ouders ook niet beter. Niet dat Catelyn dit altijd zo erg heeft gevonden. Het duurde echter niet lang voordat haar oma vond dat het genoeg was en Catelyn niet vaak meer bij hen liet logeren. Dit was voor Catelyn een moeilijk moment maar heeft het uiteindelijk geaccepteerd.
    Voorkeur liefde/vriendschap • Liefde: niall horan
    Voorkeur kamergenoot [Optioneel] •
    Extra •

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:29 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Yay! Ik ben populier!!! Alleen Zayn weet niet zeker of hij wel voor een popje zal vallen...


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    KiliOfDurin schreef:
    Yay! Ik ben populier!!! Alleen Zayn weet niet zeker of hij wel voor een popje zal vallen...


    Ahaha 2 Zayn studenten en zien er beide uit als een popje denk ik xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hihi


    Bowties were never Cooler

    SnowfIake schreef:
    (...)

    Maar ik heb altijd Lou, of jouw personage. (A)


    Maar... Maar... D:


    "Family don’t end in blood”

    PresIey zou je de tweede naam van mn rol weg kunnen halen? Ik doe de geschiedenis er al vast bij en heb dat aangepast (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat bedoel je met de 'personen' en er zijn er twee van Zayn?


    Reality's overrated.