• Het Atletiek Topic



    Doe je zelf aan Atletiek, ben je een liefhebber of wil je simpelweg gewoon wat meer weten over ''de moeder der sporten''? Dan ben je hier bij het juiste topic.
    Praat over wedstrijden, PR's, onderdelen, clubs, wat jij leuk vind of wat juist niet, en stel gerust vragen! Ik weet namelijk dat er wel meer Q-ers zijn die aan Atletiek doen, dus leek het me een goed idee om dit topic weer te heropenen. :Y)


    Q-ers die aan Atletiek doen:

    Aire • Fanny • MB2 • 17 • Groningen atletiek • 800m en 400m • Nederland
    Persoonlijke records:
    800m: 2:22,34

    400m: 61,78

    Hoogspringen: 1,45


    EASE • Leonie • MB2 • 16 • SAV • 400m • Nederland
    Persoonlijke records:
    100m: 13,76

    200m: 27,75 (indoor) 27,65 (outdoor)

    300m: 43,19

    400m: 59,70 (outdoor) 59,90 (indoor)


    (Als je op de lijst wil geef dan graag je leeftijdscategorie, leeftijd, club, favoriete afstanden en eventuele PR's door)


    Wedstrijden waar Q-ers heen gaan:
    19-05-2017: H&M in Warmenhuizen (Leonie)
    20-05-2017: Heerenveen Classic (Fanny)
    21-05-2017: B-competitie in Amsterdam (Phanos) (Leonie)
    21-05-2017: B-competitie in Wijchen (Fanny)
    25-05-2017: HSG in Vught (Leonie)
    28-05-2017: Seniorencompetitie in Drachten (Leonie & Fanny)
    03-06-2017: Martinibokaal in Groningen (Fanny)
    05-06-2017: T-Meeting in Tilburg (Leonie)
    09-06-2017: Olympic Moves finale (Leonie)
    11-06-2017: B-competitie in Heerhugowaard (Leonie)
    18-06-2017: Seniorencompetitie in Harderwijk (Leonie & Fanny)
    01/02-07-2017: NKJ in Vught (Leonie & Fanny)
    09-07-2017: Arena Games in Hilversum (Leonie)
    21-07-2017: Avondinstuif Heiloo (Leonie)


    Grote evenementen:
    01/02-07-2017: NKJ in Vught




    Cr: EASE

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 11:17 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    MT! *she says while she's not that active anymore but tries to get back into it*

    Ff kijken, Leonie, SAV, MB (2e jaars) 16, 400m, prs: 200: 27.75 (indoor), 300: 43.19, 400: 59.70 outdoor, 59.90 indoor

    Komende wedstrijden: H&M in Warmenhuizen 19.05.17, B-competitie in Amsterdam (Phanos) 21.05.17, HSG in Vught (als t goed is) 25.05.17, Seniorencompetitie in Drachten 28.05.17, T-Meeting in Tilburg 05.06.17 (als t goed is), [Olympic Moves finale lmao 09.06.17], B-competitie in Heerhugowaard 11.06.17, Seniorencompetitie in Harderwijk 18.06.17, NKJ in Vught 01/02.07.17, en misschien Arena Games in Hilversum 09.07.17 en avondinstuif Heiloo op 21.07.17


    Enough info? Lmao

    [ bericht aangepast op 16 mei 2017 - 22:52 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb moeten stoppen omdat ik niet meer thuis kwam bij mijn ouders en bijna niet meer kon gaan :c ik mis het echt heel erg haha, maar ik vind het heel lastig om me aan te sluiten bij een nieuwe club.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    Ik heb moeten stoppen omdat ik niet meer thuis kwam bij mijn ouders en bijna niet meer kon gaan :c ik mis het echt heel erg haha, maar ik vind het heel lastig om me aan te sluiten bij een nieuwe club.


    Neee :c welke club zou je heenmoeten/waar zat je?


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Neee :c welke club zou je heenmoeten/waar zat je?

    Ergens in de buurt van Urecht denk ik en ik zat bij AVW (Wijchen).


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EASE schreef:
    MT! *she says while she's not that active anymore but tries to get back into it*

    Ff kijken, Leonie, SAV, MB (2e jaars) 16, 400m, prs: 200: 27.75 (indoor), 300: 43.19, 400: 59.70 outdoor, 59.90 indoor

    Komende wedstrijden: H&M in Warmenhuizen 19.05.17, B-competitie in Amsterdam (Phanos) 21.05.17, HSG in Vught (als t goed is) 25.05.17, Seniorencompetitie in Drachten 28.05.17, T-Meeting in Tilburg 05.06.17 (als t goed is), [Olympic Moves finale lmao 09.06.17], B-competitie in Heerhugowaard 11.06.17, Seniorencompetitie in Harderwijk 18.06.17, NKJ in Vught 01/02.07.17, en misschien Arena Games in Hilversum 09.07.17 en avondinstuif Heiloo op 21.07.17


    Enough info? Lmao


    woAh ik ga ook naar de seniorencompetitie in Drachten. Waarschijnlijk kom ik alleen voor de 800 en ga ik dan weer weg. Drachten is lekker dichtbij hoera.


    Dumblydore schreef:
    (...)
    Ergens in de buurt van Urecht denk ik en ik zat bij AVW (Wijchen).


    Ik moet zondag naar Wijchen voor de B-competitie. Ben lekker alleen op hoog ingedeeld terwijl ik een loper ben. Feest. :')
    Hebben ze geen studentenvereniging waar je je bij kan aansluiten? Is meestal heel gezellig, schijnt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    woAh ik ga ook naar de seniorencompetitie in Drachten. Waarschijnlijk kom ik alleen voor de 800 en ga ik dan weer weg. Drachten is lekker dichtbij hoera.


    AYYEE. I'll probably awkwardly see u then. Drachten is verweg. Omg wacht als jij bij groningen zit ken jij suzanne zeker? Zij is echt fcked up goed man

    @Dumblydore: utrecht heeft in principe genoeg clubs lijkt me? + iedereen is wel eens overal nieuw, en zeker als student oid snappen ze echt wel dat je dan een nieuwe vereniging zoekt!


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    AYYEE. I'll probably awkwardly see u then. Drachten is verweg. Omg wacht als jij bij groningen zit ken jij suzanne zeker? Zij is echt fcked up goed man

    @Dumblydore: utrecht heeft in principe genoeg clubs lijkt me? + iedereen is wel eens overal nieuw, en zeker als student oid snappen ze echt wel dat je dan een nieuwe vereniging zoekt!


    yuss I'll just awkwardly wave. Yep, Suzanne ken ik. Is inderdaad niet normaal goed lmao


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ja studentenvereniging zat ik al aan te denken, maar ik ben socially awkward yk. Ik probeer nog even de moed te verzamelen om bij een club te gaan haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    Ja studentenvereniging zat ik al aan te denken, maar ik ben socially awkward yk. Ik probeer nog even de moed te verzamelen om bij een club te gaan haha.


    Succes dr mee!


    Ohmijngod ik heb zometeen wedstrijd en het is koud en er is veel wind en de baan waar ik heen ga heeft maar vier rondbanen en altijd al veel wind dit wordt leuk ff janken


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Succes dr mee!


    Ohmijngod ik heb zometeen wedstrijd en het is koud en er is veel wind en de baan waar ik heen ga heeft maar vier rondbanen en altijd al veel wind dit wordt leuk ff janken


    Rip. Succes. Beter wordt het zondag wel ff mooi weer. lekker de hele dag in Wijchen voor alleen hoog. such blij

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 17:20 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Rip. Succes. Beter wordt het zondag wel ff mooi weer. lekker de hele dag in Wijchen voor alleen hoog. such blij


    Lol t ging echt fckd up kut. Zondag staat indd wel goed weer voor


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Lol t ging echt fckd up kut. Zondag staat indd wel goed weer voor


    Oh, balen. Nou ja, zat wedstrijden nog, toch? You can do it gurl

    Ik heb een PR gelopen yusss. 2:24,93 op de 800.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Oh, balen. Nou ja, zat wedstrijden nog, toch? You can do it gurl

    Ik heb een PR gelopen yusss. 2:24,93 op de 800.


    Aaah vet goed!

    yeah, maar ik heb nog geen enkele goede wedstrijd gehad dit jaar en ik liep vrijdag 62.35 en ik heb zelfs vorig jaar niet zo langzaam gelopen haha.


    take me back to the basics and the simple life

    PR's bijwerken: 100m: 13.76, 200m: 27.65

    Man o man wat liep die 200 lekker, mooie fotofinish hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    PR's bijwerken: 100m: 13.76, 200m: 27.65

    Man o man wat liep die 200 lekker, mooie fotofinish hahaha


    Topper!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''