• Louis, Harry, Niall, Zayn, en Liam zijn het allemaal zat om altijd maar in een pak gehesen te worden, en om als maar te doen wat hun ouders willen dat ze doen, en verwachten dat ze zich altijd serieus, volwassen, en wel opgevoed gedragen. Maar de jongens zijn rond de achttien, en willen ook de wereld ontdekken, inplaats van altijd maar bij saaie besprekingen zitten. Nee, als prins is je leven niet al te leuk, wat sommige denken. Daarom hebben ze besloten om te gaan studeren, en dan ook echt aan niemand te vertellen dat ze eigenlijk van adel zijn. Maar wat nou als er hechte vriendschappen ontstaan, en misschien wel liefde? Kan je daar wel zo'n groot geheim voor bewaren?



    • Rollen.

    •Niall James Horan. Ateara
    •Zayn Javadd Malik. KilliOfDurin
    •Louis William Tomlinson. Oceanus
    •Harry Edward Styles. Kanga
    •Liam James Payne. PresIey

    •Studenten [Max 10.]
    • Catelyn kenway. DemonTeddy
    • Christy Kueane Nightingalex
    • [R]lilangel
    • [R]Elijah
    • Morose "Rose" Wynter Collins. Malcolm
    • Mike 'Mickey' Flynn Laighleis. Roe
    • [R]Beifong

    • Invullijstje.
    Volledige naam •
    Leeftijd + Datum •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Geschiedenis •
    Welk land bestuurd je familie [Alleen voor de jongens] •
    Voorkeur liefde/vriendschap [Mag hoeft niet, en het mogen meerdere mensen zijn]•
    Voorkeur kamergenoot [Optioneel] •
    Extra •


    • Regels.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen oneliners. Een post graag minimaal rond de 200 woorden. Het kan een keer iets minder zijn, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Alleen je eigen rol bespelen.
    • Vragen mogen altijd gesteld worden.
    • 16+ mag, maar gebruik dan wel spoilers.
    • Bromances mogen.
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Have fun.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 19:30 ]


    How far is far

    LuciIle went Oceanus.


    "Family don’t end in blood”

    Ik schrijf me uit. Sorry.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volledige naam • Liam James Payne.
    Leeftijd + Datum • 18, 29 Augustus.
    Nationaliteit • Spaans.
    Uiterlijk • Liam ziet er ondanks zijn afkomst niet heel geweldig uit in zijn vrije tijd, helemaal niet zelfs. Hij draagt dan gewoon een oud shirt, en een jogginsbroek, tot ergernis van zijn ouders, en zijn stijlisten. Meestal word hij gelijk als hij uit zijn bed komt in een strak pak gehesen, waar hij een ontzettende hekel aan heeft. Hij verafschuwd alles wat met het van "adel" zijn te maken heeft. Voor hem is het allemaal hetzelfde. Hij is rond de 1.76 lang, en heeft een normaal, en aardig gespierd postuur. Tattoos mag hij niet van zijn ouders, anders had hij er allang een aantal gehad. Hij heeft heldere bruine ogen, waar je in kan verdrinken, en hij heeft bruin haar, wat meestal opgestoken zit in een kuif, wat hij overigens zelf doet, want zijn stylisten verafschuwen dat kapsel bij hem, en doen het altijd in een scheiding, waar Liam dan weer een hekel aan heeft, en maakt er dan zelf een kuif van.



    Innerlijk • Liam is een lieve, en spontane jongen, die wel van een geintje houd, wat overigens soms wel eens te ver gaat, tot ergernis van zijn ouders. Hij mag dan wel van adel zijn, hij ziet daarom niet in waarom hij geen lol mag hebben. Ook het personeel van de familie ergert zich groen en geel aan de jongen, maar houden zich in. Hij kan heus wel beleefd, en netjes zijn, maar of hij daar zin in heeft is een ander verhaal. Hij doet alles puur uit protest tegen die nette pakken en stomme veels te lang durende saaie toespraken, en vergaderingen. Ook al is hij achttien, hij ziet het nut er nog steeds niet van in. Toch weet hij wel wat zijn verantwoordelijkheden zijn, en doet daar ook, meestal, zijn best voor. Ook is hij een doorzetter, en geeft hij niet zomaar op, er moet wel heel wat gebeuren wil hij opgeven. Ook is hij erg zorgzaam, al zou je dat op het eerste gezicht niet denken. Hij houd ontzettend veel van zijn familie, en vrienden en zou dan ook voor ze door het vuur gaan. Ook heeft hij altijd wel een weer woord, wat soms handig is, en soms erg irritant.
    Geschiedenis • Liam is opgegroeid in het paleis, en maakte er van kleins af aan al een troep van. Mensen begrijpen ook niet dat hij de oudste van de drie kinderen is. Hij was veel liever buiten, en wou gewoon zijn. Wat voor de andere kinderen juist andersom is. Hij mocht niet eens naar school, wat hij vreselijk vond. Dus kreeg hij thuis les, waar hij het leven van de leraar zuur maakte. Als hij het personeel niet lastig viel, deed hij dat wel bij zijn zusjes, die hem ook aardig zat waren. Al met al, Liam heeft een hekel aan het leven in het paleis, en zou er alles voor doen om er uit te komen, en te gaan studeren.
    Welk land bestuurd je familie • Spanje.
    Voorkeur liefde/vriendschap • -
    Voorkeur kamergenoot • -
    Extra • -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 22:40 ]


    How far is far

    [LucilIe went Malcolm.]


    Reality's overrated.

    DemonTeddy schreef:
    Volledige naam • Catelyn kenway
    Leeftijd + Datum • 18 [26 - juli - 1995]
    Nationaliteit • Amerikaans


    Uiterlijk • Catelyn heeft van haar zelf donker blonde haren, maar heeft al sinds een aantal jaren de kleur licht blond er door heen, ze is 1,64 wat haar aan de kleine kant maakt. Ze is dan ook de kleinste in haar familie. Catelyn weegt 48 kg wat betekend dat ze wat te licht is voor haar lengte, echter heeft Catelyn het geluk (of eerder pech) dat ze niet snel aan komt wat ze ook eet. Waar door ze nooit echt op haar goeie gewicht zou kunnen komen. Ze is slank en heeft niet bepaald grote rondingen waardoor ze erg onzeker over haar zelf is.Catelyn heeft licht blauwe ogen maar in haar linker oog zit in de onder kant een bruine kleur door heen. Dit komt omdat er tijdens de zwangerschap een pigmentkleuring fout is geweest. Hier door lijkt het soms als of ze een aparte uitstraling heeft. Dit heet ook wel heterochromia iridum


    Innerlijk • Catelyn lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Catelyn is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.
    Geschiedenis • Catelyn is de dochter van Edward en Maria Kenway, door dat haar moeder op haar 15de zwanger is geworden is Catelyn grote deels opgevoed door haar oma en opa. Maria had namelijk nogal moeite om Catelyn zelf op te voedden. Toch ziet Cat haar als haar moeder en zijn haar opa en oma voor haar gewoon een opa en oma al heeft ze met hen wel een beter band dan met haar ouders. Tien jaar na haar geboorte kwam dan ook eindelijk het moment dat ze bij haar ouders ging wonen. Maar ze logeerde echter vaker bij haar opa en oma dan dat ze echt thuis was. Dit was vaak haar eigen keus. Hier door werd de relatie tussen haar en haar ouders ook niet beter. Niet dat Catelyn dit altijd zo erg heeft gevonden. Het duurde echter niet lang voordat haar oma vond dat het genoeg was en Catelyn niet vaak meer bij hen liet logeren. Dit was voor Catelyn een moeilijk moment maar heeft het uiteindelijk geaccepteerd.
    Voorkeur liefde/vriendschap • Liefde: niall horan
    Voorkeur kamergenoot [Optioneel] •
    Extra •


    Catelyn is af.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Lacey schreef:
    Ik schrijf me uit. Sorry.

    Geeft niet (:


    How far is far

    Hoeveel rollen moeten er nog ingevuld worden? :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alleen Beifong, lilangel, en Elijah nog.


    How far is far

    Mijne is ook nog niet helemaal af hoor, maar ik weet niet precies hoe ik hem verder kan afmaken :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik schrijf me uit, sorry. Niet genoeg tijd om in te vullen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry. Niet genoeg tijd om in te vullen.

    Je kunt nog wel uitstel krijgen, maar ik snap het als je niet meer me wilt doen omdat je het te druk hebt ^^


    How far is far

    Gaan we hier ooit nog mee verder, want ik vind het idee superleuk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Gaan we hier ooit nog mee verder, want ik vind het idee superleuk!


    "Family don’t end in blood”

    Tessa, ik zweer op het graf van mijn cavia, als je dit laat doodlopen stalk ik je tot je dood.


    Because I love him, do I need another reason?

    Kanga schreef:
    Tessa, ik zweer op het graf van mijn cavia konijn, als je dit laat doodlopen stalk ik je tot je dood.


    Reality's overrated.