• Op het moment ben ik bezig met een science fiction verhaal en ik zit zo vol inspiratie, dat ik denk dat dit wel weer eens van mijn grote verhalen zou kunnen worden, maar ik heb een beetje hulp nodig :)

    Het verhaal gaat over een spel (lol nee geen hungergames) maar er zijn zo 100 deelnemers. Nu zal niet elke deelnemer het verhaal groot halen, maar ik heb toch wat namen nodig en bij elke naam een karakter eigenschap. De rolletjes mogen dus heel klein wezen en hoeven echt niet een uitgebreid karaktereigenschap te hebben, maar een paar grote kenmerken. Denk een beetje aan een stripfiguur, die heeft ook maar een paar eigenschappen.

    Ik zoek zo'n 15 mannelijke rollen (in de leeftijd 24 tot 28)
    En zo'n 30 vrouwelijke rollen (in de leeftijd 18 tot 28)


    Lijstje:

    Vrouwen
    (volledige) Naam:
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag):
    Karakterpunten (kort!):
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Klasse: (Je kunt kiezen uit D, F of Z. Gewoon 1 van die drie letters kiezen :P)

    Mannen
    (volledige) Naam:
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag):
    Karakterpunten (kort!):
    Uiterlijk (Dit mag ook een foto zijn):
    Klasse: (Je kunt kiezen uit A of B. Gewoon 1 van de twee letters kiezen :P)


    Alvast bedankt voor het invullen een een dankjewel knuffel van mij! :D


    ~My Mind Is Free~

    (volledige) Naam: Emi Redmaine
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag): Emi is 21 jaar, bijna 22 op het moment, jarig op 1 juni. (Als het in deze tijd zou zijn, zou haar geboortedatum exact dus 1 juni 1995 zijn)
    Karakterpunten (kort!): Emi is een beetje een vreemde vogel. Dit komt vooral door haar aparte gedachtes, die ontzettend filosofisch zijn. Ze is een beetje "brutaal", als in dat ze graag discussies aangaat en haar mening makkelijk zegt. Ze is charmant, weet dit, en dit maakt haar ergens ook wel sluw en ze weet het ook wel te misbruiken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze valt te vergelijken met een volwassen Alice in Wonderland.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn): Geblondeerd, krullend haar tot iets over haar schouders, "hartvormig" gezicht, donkere, grote ogen met lange zwarte wimpers, niet geblondeerde (donkere dus) wenkbrauwen en niet erg groot. Emi is redelijk dun met niet heel opvallende rondingen, maar wel een paar. Haar uitstraling is dromerig, nadenkend. (Ze lijkt vagelijk op Marilyn Monroe, alleen dan iets kinderlijker)
    Klasse: F

    Minst uitgebreide rol ooit haha, ik hoop dat je hier iets mee kan?


    obsessive rage

    Forvo schreef:
    (volledige) Naam: Emi Redmaine
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag): Emi is 21 jaar, bijna 22 op het moment, jarig op 1 juni. (Als het in deze tijd zou zijn, zou haar geboortedatum exact dus 1 juni 1995 zijn)
    Karakterpunten (kort!): Emi is een beetje een vreemde vogel. Dit komt vooral door haar aparte gedachtes, die ontzettend filosofisch zijn. Ze is een beetje "brutaal", als in dat ze graag discussies aangaat en haar mening makkelijk zegt. Ze is charmant, weet dit, en dit maakt haar ergens ook wel sluw en ze weet het ook wel te misbruiken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze valt te vergelijken met een volwassen Alice in Wonderland.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn): Geblondeerd, krullend haar tot iets over haar schouders, "hartvormig" gezicht, donkere, grote ogen met lange zwarte wimpers, niet geblondeerde (donkere dus) wenkbrauwen en niet erg groot. Emi is redelijk dun met niet heel opvallende rondingen, maar wel een paar. Haar uitstraling is dromerig, nadenkend. (Ze lijkt vagelijk op Marilyn Monroe, alleen dan iets kinderlijker)
    Klasse: F

    Minst uitgebreide rol ooit haha, ik hoop dat je hier iets mee kan?


    Perfect! Dank je wel. (btw die leeftijd, k had er zelf ook niet over nagedacht dat t jaar helemaal niet kan, omdat ik zelf nog niet weet welk jaar het verhaal zich af gaat spelen haha)


    ~My Mind Is Free~

    (volledige) Naam: Maya (Alasia) Hernandez
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag): 18 jaar. Ze is geboren op 21 oktober (1998 zoals hierboven, als we vandaag zouden kijken).
    Karakterpunten (kort!):
    Vandaag zouden mensen haar omschrijven als feministisch. Ze is gesteld op gelijkheid in behandeling tussen man en vrouw maar ook gelijkheid tussen rassen etc. Maya heeft dus een duidelijke mening en zal daar ook voor opkomen. Ze is ook politiek geëngageerd. Verder is ze nogal wantrouwig, bij haar moet je je eerst bewijzen voor ze je vertouwt. (dat geldt zo voor iedereen die ze ontmoet). Ze denkt veel na en zal zich daarom wat ongemakkelijk voelen als als er situaties zijn waarbij ze niet kan nadenken vb.: heel emotionele situaties. Ze zal zich dus bijna nooit door haar gevoelens laten leiden maar altijd door haar verstand.

    Ik spreek nu van feministisch etc maar ik weet natuurlijk niet hoe je samenleving er uit gaat zien dus misschien is m'n rol niet relevant als er bijvoorbeeld geen verspillen meer zijn tussen man en vrouw etc.


    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Maya heeft een bruin getinte huid (zoals de kleur van praliné) en zwarte haren (zie link: klik
    . Ze is redelijk groot qua gestalte en heeft verder zijn haar rondingen niet specialer dan bij de meeste mensen. Klasse: Z

    Zo goed? Of is het wat kort?
    Btw: ik dacht dat je misschien ook wel een moeder kon gebruiken met een kind aangezien je leeftijd van vrouwen tot 28 gaat. (gewoon eventueel als idee voor andere mensen die een rol gaan Maken)


    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 18:38 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mt, vul zo wat in (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    GusWaters schreef:
    (volledige) Naam: Maya (Alasia) Hernandez
    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag): 18 jaar. Ze is geboren op 21 oktober (1998 zoals hierboven, als we vandaag zouden kijken).
    Karakterpunten (kort!):
    Vandaag zouden mensen haar omschrijven als feministisch. Ze is gesteld op gelijkheid in behandeling tussen man en vrouw maar ook gelijkheid tussen rassen etc. Maya heeft dus een duidelijke mening en zal daar ook voor opkomen. Ze is ook politiek geëngageerd. Verder is ze nogal wantrouwig, bij haar moet je je eerst bewijzen voor ze je vertouwt. (dat geldt zo voor iedereen die ze ontmoet). Ze denkt veel na en zal zich daarom wat ongemakkelijk voelen als als er situaties zijn waarbij ze niet kan nadenken vb.: heel emotionele situaties. Ze zal zich dus bijna nooit door haar gevoelens laten leiden maar altijd door haar verstand.
    Ik spreek nu van feministisch etc maar ik weet natuurlijk niet hoe je samenleving er uit gaat zien dus misschien is m'n rol niet relevant als er bijvoorbeeld geen verspillen meer zijn tussen man en vrouw etc.


    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Maya heeft een bruin getinte huid (zoals de kleur van praliné) en zwarte haren (zie link: klik
    . Ze is redelijk groot qua gestalte en heeft verder zijn haar rondingen niet specialer dan bij de meeste mensen. Klasse: Z

    Zo goed? Of is het wat kort?
    Btw: ik dacht dat je misschien ook wel een moeder kon gebruiken met een kind aangezien je leeftijd van vrouwen tot 28 gaat. (gewoon eventueel als idee voor andere mensen die een rol gaan Maken)




    Hij is prima zo :) dank je wel, de feministische blik van Maya past goed in het verhaal!
    Een moeder met kind kan helaas niet, want vrouwen met kinderen mogen niet meedoen in het spel :x Maar wel goed aan gedacht ^.^


    ~My Mind Is Free~

    Naam: Adeline Grey.
    Leeftijd: 25, ze is geboren op 14 februari en als we het over deze tijd zouden hebben zou ze zijn geboren in het jaar 1992.
    Karakterpunten: stille wateren hebben diepe gronden, zegt men wel eens. Deze uitspraak past perfect bij Adeline. Ze is erg rustig en staat niet graag in de schijnwerpers maar ze is wel ontzettend intelligent. Ze heeft niet alleen een academische intelligentie maar is ook op emotioneel gebied erg sterk. De meeste mensen zullen Adeline omschrijven als een vriendelijk, bescheiden, gepassioneerd persoon. Ze zorgt graag voor anderen en mensen gaan vaak naar haar toe wanneer ze een probleem hebben.
    Uiterlijk: Adeline heeft een gemiddelde lengte van 1,70, een slanke bouw en weinig rondingen. Ze heeft zwart, krullend haar en lichtblauwe ogen. Hoewel ze niet veel om make-up geeft, vindt ze persoonlijke hygiëne wel erg belangrijk. Adeline ziet er dan ook altijd verzorgd uit.


    Klasse: D.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    (volledige) Naam: Ceyla Eller


    Leeftijd (graag met geboortedatum en dag): 20 geboren op 16 oktober. (1996-16-10)
    Karakterpunten (kort!):
    Ceyla is een beetje arrogant en wil graag bewondert worden. Ze is fel, eigenwijs, maar staat er regelmatig alleen voor. Wat ze toch niet erg vindt. Als ze maar voldoende aandacht krijgt.
    Hobby's: Als Ceyla emotioneel wordt, gaat ze gedichten schrijven over haar emotie. Ze houdt van samen thee drinken en kletsen over boeken en films. Haar interesses zijn dan ook boeken en films (vooral drama en thrillers).
    Geschiedenis (heel kort hoor ; ) ):
    Ze heeft altijd een hele vrije opvoeding gehad. Te vrij. Hierdoor is ze nogal onbeleefd en arrogant.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Ze heeft zwart haar en een lichtbruine huid. Ceyla is niet erg sterk gebouwd en is iets korter dan gemiddeld.
    Klasse: D


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam: Za'afiel Neizer
    Leeftijd: 18-juli-1996 (20)
    Karakterpunten: Za'afiel heeft nooit echte vrienden gekent, elke keer gebruikt worden terwijl hij alleen probeerde te helpen. Het heeft hem ieder geval niet heel veel goeds gedaan. Nu spreekt hij liever niemand aan, kan nog steeds aardig zijn, maar heeft liever niet zoveel zin in andere contacten. Daarbij is het niet verstandig hem boos te maken, of te misbruiken. Hij zal dan echt wel een manier vinden je hard terug te pakken, en deinst niet terug van wat de consequenties kan zijn. Eén ding zal hij niet doen, zichzelf tot de dood brengen.
    Zijn interesses: Natuurlijke omgevingen (vanwege de rust), zingen, plotjes bedenken.
    Uiterlijk: Za'afiel heeft een redelijke slanke lange bouw, met redelijk lange donkerblond haar, en groen-blauwe ogen. Klik!
    Klasse: A

    Is dit goed? xD Ben niet zo gewend om rollen te maken.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    @Livsnjutare
    @Apfelstrudel
    @Lorem

    De rollen zijn prima :D dank je wel!!


    ~My Mind Is Free~

    Ik verveel me op stage, dus maak er wel meteen 2.

    Man
    Naam: Robert Madden
    Leeftijd: (graag met geboortedatum en dag): 25. Hij is geboren op 17 februari 1992.
    Karakterpunten (kort!): Robert is op het eerste gezicht de typical "populair" boy. Hij is makkelijk door zijn middelbare school tijd gekomen. Hij is easygoing, maakt redelijk snel vrienden en maakt graag grapjes. Hij is eerlijk, spreekt eigenlijk voordat hij denkt. Dit maakt hem aan de andere kant ook erg naïef. Hij is zelf altijd eerlijk en verwacht dit dus eigenlijk ook bij anderen. Hij vertrouwt mensen te snel op hun woord en dus heel erg kneedbaar.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):

    Finn Jones


    Klasse: A

    Vrouw
    Naam: Quinn Martinez
    Leeftijd: (graag met geboortedatum en dag): 6 augustus 1995. Ze is nu dus 21.
    Karakterpunten (kort!): Egoïstisch, charismatisch en een goede leider. Quinn is er aan gewend om alles zelf te doen. Ze is erg manipulatief voor haar eigen doeleinden. Quinn heeft een flair om haar heen, mensen worden automatisch door haar aangetrokken. Ze is pittig, maar voorzichtig met haar woorden. Erg vindingrijk. Ze is vriendelijk, maar achter elke woord zit een reden. Me before you is haar motto. Toch blijven mensen haar leuk vinden, omdat ze deze kant goed weet te verbergen.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Kat Graham


    Klasse: Z


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik verveel me op stage, dus maak er wel meteen 2.

    Man
    Naam: Robert Madden
    Leeftijd: (graag met geboortedatum en dag): 25. Hij is geboren op 17 februari 1992.
    Karakterpunten (kort!): Robert is op het eerste gezicht de typical "populair" boy. Hij is makkelijk door zijn middelbare school tijd gekomen. Hij is easygoing, maakt redelijk snel vrienden en maakt graag grapjes. Hij is eerlijk, spreekt eigenlijk voordat hij denkt. Dit maakt hem aan de andere kant ook erg naïef. Hij is zelf altijd eerlijk en verwacht dit dus eigenlijk ook bij anderen. Hij vertrouwt mensen te snel op hun woord en dus heel erg kneedbaar.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Finn Jones


    Klasse: A

    Vrouw
    Naam: Quinn Martinez
    Leeftijd: (graag met geboortedatum en dag): 6 augustus 1995. Ze is nu dus 21.
    Karakterpunten (kort!): Egoïstisch, charismatisch en een goede leider. Quinn is er aan gewend om alles zelf te doen. Ze is erg manipulatief voor haar eigen doeleinden. Quinn heeft een flair om haar heen, mensen worden automatisch door haar aangetrokken. Ze is pittig, maar voorzichtig met haar woorden. Erg vindingrijk. Ze is vriendelijk, maar achter elke woord zit een reden. Me before you is haar motto. Toch blijven mensen haar leuk vinden, omdat ze deze kant goed weet te verbergen.
    Uiterlijk (dit mag ook een foto zijn):
    Kat Graham


    Klasse: Z


    Oehh, ze passen beide goed in het verhaal. Ik ben nu al dol op Robert haha. Dank je wel :)


    ~My Mind Is Free~

    Hopelijk kun je hier iets mee ^^

    Naam: Elias Meyer
    Leeftijd: hij is 27 jaar, geboren op 12 Augustus, 1990 (als het in deze tijd is)
    Karakterpunten: Quote he lives by: Sometimes, you make a mistake. You've got two choices: you live with it, or you fix it.
    Elias is niet graag in de aanwezigheid van anderen en zal zichzelf ook altijd vijandig opstellen tegenover vreemden, behalve tegenover zijn vrienden, want zodra hij zich comfortabel voelt bij iemand, komt zijn "goofy" en vriendelijke kant naar buiten. Het boeit hem vrij weinig wat anderen van hem vinden, als hij zichzelf maar een goed persoon vindt, is het voor hem goed. Door dit denkt hij vaak dat hij een beter persoon is als de anderen, wat misschien niet eens zo is. Hij is ook vrij koppig en zal door niemand verteld worden wat hij moet doen. Maar als het erop aankomt, kan hij je beste vriend zijn, want als iemand hulp nodig heeft, schiet hij toch te hulp, of hij je nou kent of niet.
    Uiterlijk : FC: Max Riemelt


    Klasse: B

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 18:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    Hopelijk kun je hier iets mee ^^

    Naam: Elias Meyer
    Leeftijd: hij is 27 jaar, geboren op 12 Augustus, 1990 (als het in deze tijd is)
    Karakterpunten: Quote he lives by: Sometimes, you make a mistake. You've got two choices: you live with it, or you fix it.
    Elias is niet graag in de aanwezigheid van anderen en zal zichzelf ook altijd vijandig opstellen tegenover vreemden, behalve tegenover zijn vrienden, want zodra hij zich comfortabel voelt bij iemand, komt zijn "goofy" en vriendelijke kant naar buiten. Het boeit hem vrij weinig wat anderen van hem vinden, als hij zichzelf maar een goed persoon vindt, is het voor hem goed. Door dit denkt hij vaak dat hij een beter persoon is als de anderen, wat misschien niet eens zo is. Hij is ook vrij koppig en zal door niemand verteld worden wat hij moet doen. Maar als het erop aankomt, kan hij je beste vriend zijn, want als iemand hulp nodig heeft, schiet hij toch te hulp, of hij je nou kent of niet.
    Uiterlijk : FC: Max Riemelt


    Klasse: B


    Nice, toppie dank je wel :)


    ~My Mind Is Free~

    Als je het verhaal op Q zet zou ik het graag lezen btw!


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Als je het verhaal op Q zet zou ik het graag lezen btw!


    Ik zal alle rolmakers een berichtje sturen als het zo ver is ^.^


    ~My Mind Is Free~