• voor school moet dit ingevuld worden
    helpen jullie mij
    het gaat over de tweede wereld oorlog
    het maakt niet uit of je er iets van weet of niet
    http://www.survio.com/survey/d/I3Y8Q5U1D7E7N9S0D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 15:27 ]

    Huginn schreef:
    Je vragenlijst bevat veel fouten, Wie wou Hitler uitroeien in de oorlog?
    *Iedereen, omdat hij gemeen was
    De joden, omdat hij daar een hekel aan heeft
    De Engelse, omdat de Engelse hem tegenwerken

    Iedereen die niet van het arische ras was =)


    Ik dacht ook al fouten te zien.
    Ik snapte de nut van een naam opgeven ook niet helemaal.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het gaat hem daar niet om, maar nu smijt je gewoon de enquête naar de mensen hun hoofd. Dus ze moeten zelf maar uitzoeken waarover hij gaat en of je hem wel mag maken, want vaak hebben ze meningen nodig van een bepaalde leeftijdscategorie. Dat bedoel ik meer. Maar ik zie dat je ondertussen je bericht al hebt aangepast.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ingevuld.

    Maar eerlijk gezegd irriteerde ik me nogal aan de spelfouten. Daar kan jij niet veel aan doen denk ik, maar toch...
    Als je niet weet hoe je Sovjet - Unie schrijft, stop het er dan niet in.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik heb een vriendin van mij er naar laten kijken en dit wist ik niet
    dit heeft zij ook niet tegen mij gezegd
    maar bedankt ik ga er wat aan doen

    Als je dyslexie hebt, snap ik de spelfouten wel ja. Toch zou ik, als ik in dezelfde situatie zat, het dan door iemand die veel van spelling e.d. af weet laten checken. Mensen zijn namelijk geneigd de enquête niet in te vullen als er veel (spel)fouten in staan, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    @Vincie *ergerde me. Ik irriteer me kan niet, 'dat irriteert me' wel, of 'ik erger me'. Sorry, normaal houd ik me in op momenten als deze, maar aangezien het nu over spelfouten gaat, wil ik het toch even zeggen. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gedaan. :Y)
    [ De spelfouten moet je trouwens wel echt even nakijken, zo heb je Mussolini een keer goed maar daarna ook weer helemaal fout gespeld. ]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 16:03 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    ingevuld!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Er zitten een paar fouten in. Even voor de duidelijkheid? De tweede wereldoorlog begon toch in 1940, ik weet wel dat ze Zweden overnamen, maar toen was nog niet echt de wereldoorlog begonnen?


    Firm believer of all that is magic

    Gedaan heb vier jaar geschiedenis gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aidan schreef:
    Er zitten een paar fouten in. Even voor de duidelijkheid? De tweede wereldoorlog begon toch in 1940, ik weet wel dat ze Zweden overnamen, maar toen was nog niet echt de wereldoorlog begonnen?
    ze namen zweden over maar dit was inderdaad geen oorlog. Ze hebben een soort van toegestemd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aidan schreef:
    Er zitten een paar fouten in. Even voor de duidelijkheid? De tweede wereldoorlog begon toch in 1940, ik weet wel dat ze Zweden overnamen, maar toen was nog niet echt de wereldoorlog begonnen?

    Naar mijn weten begon hij in 1939 met de inval in Polen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Done :')


    #WWED - What Would Emma Do?