• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Ik ben goed. ^^

•*• Lululu •*•

HOU OP LIJN ;(

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Marriemar schreef:
    (...)*used
    That song loveee

O my god, dat wist ik serieus wel. Ik heb eerder vandaag zelfs nog even gelachen omdat iemand dat fout deed in een story titel. OMG DIT IS ZO DOM EN BESCHAMEND WANT IK WEET HET WEL :o

Nee, je komt dom over.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    HOU OP LIJN ;(

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Dubbelposts :o

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 20:56 ]

SALUT NIEK

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Ik ben blij met de opmaak van mijn nieuwe verhaal, ieh. ;3

Memoria schreef:
    Nee, je komt dom over.

Ikke? :o

Salut ma petite <3

Salut Aline <3

Memoria schreef:
    HOU OP LIJN ;(

Ik doe niks. Q flipte.

•*• Lululu •*•

Harrelson schreef:
    (...)

O my god, dat wist ik serieus wel. Ik heb eerder vandaag zelfs nog even gelachen omdat iemand dat fout deed in een story titel. OMG DIT IS ZO DOM EN BESCHAMEND WANT IK WEET HET WEL :o
    hehehehe

•*• Lululu •*•

Mai bof, mon francais n'est pas bien. (;

Memoria schreef:
    Salut Aline <3

Bonsoir Aniekie <3