• Het is zo druk in mijn huis. De vrienden van mijn zus zijn hier en het allemaal zo druk. Ik heb al een koptelefoon opgezet om het rustiger voor mezelf te houden maar nog steeds hoor ik iedereen, hoe hard ik mijn muziek ook zet. Ze praten niet eens zo extreem hard maar op een of andere reden kan ik er niet tegen. Ik zit mezelf op te vreten en ik voel me op dit moment een soort klem gezet in mijn eigen lichaam. Ik word zo gek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Drink een kop thee en probeer eens kalmerende muziek op te zetten. Ga eventueel even op bed liggen en sluit je ogen. Blokkeer alles en iedereen en probeer even tot jezelf te komen. En vergeet niet om rustig en ontspannen adem te blijven halen. Dit werkt bij mij altijd heel goed. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, ik ken het helemaal. Bij mij werkt het meestal even om naar buiten te gaan en een sigaretje te roken, maar dat laatste kun je dan achterwege laten als je niet rookt :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou even weggaan daar, naar een ruimte waar geen mensen zijn. Misschien nog wel een ommetje lopen ook. Dat, en thee drinken helpt soms wel bij mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.