• Embrace goes to Western.

    Nee ik niet, mijn username. Ik heb hier voor gekozen omdat het 'wild westen' mij heel erg aanspreekt en ik er echt dol op ben. Ik zie mijzelf al helemaal in het westen zitten op een veranda met allemaal saloon's om me heen hahaha. Ik weet niet, het spreekt mij gewoon heel erg aan. De kledingstijl(Hoeden/cowboy laarzen/ de kleding zelf), de leefstijl lijkt mij toen erg spannend en interessant met de bounty hunters en Gangs.
    Nja, gewoon een Western kick ^^ Vandaar de username.


    Kom pak je lasso maar. Zo vangen cowboys indianen.
    We rijden door de prairie
    opzoek naar avontuur.
    lalalalalalaa.
    :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Leuke username!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iMerp schreef:
    Leuke username!

    Thanks ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Leuke naam! ;d.
    Ik sta soms nog steeds verbaasd dat sommige simpele woorden/namen nog niet bezet zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    O, die is echt leuk! Het Wilde Westen is sowieso een gaaf onderwerp (: En dat liedje doet me veel te veel aan carnaval denken.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind hem ook erg leuk c: Het verbaasd me inderdaad dat deze nog niet bezet was.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 16:46 ]


    Tijd voor koffie.

    Nai schreef:
    Leuke naam! ;d.
    Ik sta soms nog steeds verbaasd dat sommige simpele woorden/namen nog niet bezet zijn.

    Jaa echt hé! Ik dacht ook van, hmm deze is vast al bezet :c MAAR BAM! niet dus en nu heb ik 'm! En ben er trots op ^^

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 16:46 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Niemand pakt 'm nu nog van mij af MUHAHAHAH >:]


    Sometimes it's best not to care.

    Ivyrise schreef:
    O, die is echt leuk! Het Wilde Westen is sowieso een gaaf onderwerp (: En dat liedje doet me veel te veel aan carnaval denken.

    Klopt, ik vind het gewoon super interessant! En dat liedje hoor je ook vaak met carnaval hahaha :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Nice! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I like it :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    I like it :Y)


    26 - 02 - '16