• Ik ben echt soms zo kwaad,Ik vraag bij mijn quizjes reacties en dan maken bijvoorbeeld 10 mensen hem en dan geeft maar 1 iemand een reactie en de rest niet terwijl je vraagt om reacties! Echt dom -.-

    Hebben jullie dat ook? Dat je vraagt dat mensen een reactie willen plaatsen maar dat vervolgens niet doen -.-

    dat is mij ook zo:(

    Ja en dan zeg ik zo ; als ik geen *getal* reacties heb dan stop ik , en dringt hun precies niet door..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    jaa sommige mensen zijn egt lui geworden

    jaa sommige mensen zijn egt lui geworden

    Inderdaad ik kan hun kop er dan wel afhakken en nee dit klinkt niet bot en ja ik meen het!

    Ik vind dat ook sucken..
    Al zet ik erbij dat ik anders neit verder ga, ze doen het nog steeds niet!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Das wel irritant waarschijnlijk maar als ik een serie maak waarvan er al 50 delen zijn ga ik niet bij ieder deel appart een reactie zetten. Maar als ik een serie van t begin volg dan zet ik altijd een reactie als er een nieuw deel is.


    Turning up the volume

    Dat is volgens mij bij iedereen wel een beetje zo...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Iddddd! Daarom vraag ik da niemeer. xD
    x

    heb ik dus ook vaak -.-
    ik zet altijd overal reacties xP


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zet ook altij reacties (A) Ma, ik krijg er wel ni altijd trug, mjaah, :)


    007

    Ik zet altijd bij het laatste deel van een Serie een reactie. Niet als ik nog maar in de helft van alle delen zit ofzo. (:
    x


    Tanya is de beste.

    ik ben soms i eenhele creatieve bui en ik denk het even met quizlet te delen dat ik reacties krijg maar NEE vveeeel te lui -_-'

    Ja dt is bij mij ook -.-




    JONGE. AL DIE MENSE KUNNEN GEWOON NIET GOED LEZEN OFZO.

    (...)
    Inderdaad ik kan hun kop er dan wel afhakken en nee dit klinkt niet bot en ja ik meen het!



    Doe ik mee ^^

    Ja, tamelijk irritant. Ik ken het: Dan kijk ik bij de uitkomst wie hem allemaal gemaakt heeft en verwittig ik die mensen ook als er een nieuw deel is. {Ik ben veel te aardig, I know (A)} En dan schrijf ik bij de 'verwittiging' iets in de aard van: "Kan je nu een reactie geven, want ik weet graag wat je ervan vindt." Naja, wat denk je? Geen reactie. -_-"

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "